Майстер - клас:"Образне мовлення дошкільників"
Підготувала учитель - логопед Поліщук Т.В.(презентація у вкладеннях)
Виступ на педагогічній раді з проблеми: "Сучасний формат ігрової діяльності для самоорганізації дошкільників." (презентація у вкладеннях знизу)
Підготувала вихователь логопедичної групи Миронова Н.Ю.
Консультація для вихователів: "Активізація ігрової діяльності шляхом використання теорії вільних матеріалів (повний текст консультації у вкладеннях, внизу сторінки)
Підготувала вихователь логопедичної групи Самусенко Л.А.
Майстер - клас: "Фетр та вироби з нього"
Майстер - клас провела вихователь Самусенко Леся Анатоліївна
Метою майстер - класу є ознайомлення вихователів із різновидами фетру; прищеплення вміння створювати вироби із фетру. Вчити використовуати вироби з фетру в різних видах діяльності. Розвивати уяву, фантазію та естетичний смак.
Семінар - практикум: "Живі звуки навколо нас"
Семінар - практикум провела музичний керівник Гамарник О.В.
Майстер - клас: "Розвиток зв'язного мовлення дітей"
Мета майстер - класу: підвищити рівень знань і умінь педагогів щодо мовленнєвого розвитку дошкільників. Розширювати обізнаність щодо методів і прийомів розвитку зв'язного мовлення дітей. Розвивати дослідно - творчі педагогічні здібності. Спонукати до професійних пошуків.
Семінар - практикум "Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей шляхом використання інтелектуальних карт".
6 листопада вихователь логопедичної групи Самусенко Леся Анатоліївна провела семінар – практикум для вихователів на тему: «Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт.»
Леся Анатоліївна познайомила вихователів з поняттям «інтелектуальна карта», розповіла про правила їх побудови та ознайомила з методикою застосування інтелектуальних карт.
Під час практичного завдання вихователі самостійно створювали кладали на їх основі конспект інтегрованого заняття.
Інтелектуальні карти на даний час є одним з найбільш універсальних і простих у використанні прийомів задля збільшення ефективності розумової діяльності.
Коментарi