Вихователі:

Білоцерківець Лариса Василівна

Товтін Тетяна Олексіївна

Помічник вихователя

Гудзь Віта Олексіївна

Розклад організованої діяльністі дітей та дорослого

П 1
2
Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність 9.35-10.05
ІІ п.д.педтехнологія
В 1
2
3
Природнича діяльність Математична діяльність Музична діяльність 11.05-11.30
ІІ п.д. гурток
С 1
2
3
Математична діяльність Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 0.05-10.35
ІІ п.д.конструктивно-будівельна діяльність
Ч 1
2
Соціокультурна діяльність
Образотворча діяльність (а, л)
Рухова діяльність (в)
ІІ п.д. розваги
П 1
2
Мовленнєва діяльність Музична діяльність 11.35-12.05
ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність

Орієнтовний розпорядок дня групи №8 молодший дошкільний вік

Процеси Орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 - 8.00
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8.00 - 8.10
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через вхід №2 вул. Першотравневої 8.10 - 8.15
Проведення гігієнічних процедур 8.15 - 8.20
Підготовка до сніданку, сніданок 8.20 - 8.45
Ігри, підготовка до організованої діяльності 8.45 - 9.00
Організована діяльність дітей та дорослого 9.00 - 10.00
Вихід на прогулянку через вхід №2 вул. Першотравневої 10.00 - 10.10
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури 10.10 - 11.50
Повернення з прогулянки через вхід №2 вул. Першотравневої 11.50 - 12.00
Проведення гігієнічних процедур 12.00 - 12.10
Підготовка до обіду, обід 12.10 - 12.35
Проведення гігієнічних процедур 12.35 - 12.45
Підготовка до сну, сон 12.45 - 15.00
Поступовий ( у міру пробудження дітей) підйом, загартовувальні заходи, гігієнічні процедури, розваги, ігри 15.00 - 15.27
Підготовка до вечері, вечеря 15.27 -15.55
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через вхід №2 вул. Першотравневої 15.55 -16.10
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 16.10 –17.30
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.30 –18.00
Наша група дуже гарна та затишна. Ми любимо в ній займатися художньою діяльністю, театралізацією, вчимося читати, складаємо пазли, казки, перевтілюємося в героїв, фантазуємо та граємося.

Наша команда "Веселка" прийняла участь в олімпіаді "Ми чемпіони"

/Files/images/9/olmpada/изображение_viber_2022-02-14_21-46-02-962.jpg /Files/images/9/olmpada/изображение_viber_2022-02-14_21-46-03-090.jpg

/Files/images/9/olmpada/изображение_viber_2022-02-14_21-46-03-193.jpg /Files/images/9/olmpada/изображение_viber_2022-02-14_21-46-03-341.jpg

/Files/images/9/olmpada/изображение_viber_2022-02-14_21-46-03-484.jpg /Files/images/9/olmpada/изображение_viber_2022-02-14_21-46-03-587.jpg


/Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-10_18-02-46-328.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-10_18-02-46-494.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-10_18-02-46-671.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-10_18-02-46-671.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-10_18-02-46-429.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-10_18-02-46-589.jpg


Наші діти багато чого вміють робити, люблять конструювати різні споруди з різних конструкторів. А також люблять різні фізичні розваги та ігри.

/Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-05_12-05-27-837.jpg


/Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-05_12-05-28-072.jpg

/Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-05_12-05-27-959.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-05_12-05-54-049.jpg /Files/images/9/fotosesya/изображение_viber_2022-01-05_12-05-54-471.jpg


Вітаю наших діток - учасників Всеукраїнського проєкту "Особливий дитсадок", а саме: Максима С., Аню Г., Софію В., Мар'яну К., які нагороджені сертифікатами. Вони молодці, так і продовжуйте!!!

/Files/images/9/21_22/2.png /Files/images/9/21_22/1.png


/Files/images/9/21_22/3.png /Files/images/9/21_22/4.png /Files/images/9/21_22/14.png

Дидактична гра « Склади картинку»

Провела Товтін Тетяна Олексіївна

Програмовий зміст: Вчити дітей виділяти та називати геометричні фігури, конструювати з них будинок, машину, ялинку, робота, мишку та ін. Розвивати мислення, фантазію, сенсорні здібності, інтелектуальні здібності, пам'ять, допитливість. Виховувати вміння застосовувати набуті знання в різних життєвих ситуаціях.

/Files/images/9/21_22/5.png /Files/images/9/21_22/6.png /Files/images/9/21_22/7.png

Заняттяз образотворчої діяльностів нетрадиційнійтехніці малювання«кляксографія з трубочкою»

Провела Товтін Тетяна Олексіївна

Тема: «Осінній ліс»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання "кляксографія". Удосконалювати навички нетрадиційного малювання (коктельною трубочкою), викликати у дітей позитивні емоції нетрадиційним способом малювання, розширювати кругозір дітей, стимулювати пізнавальні процеси, розвивати уяву, пам'ять, увагу і мислення. Розвивати дихальну систему.

/Files/images/9/21_22/8.png /Files/images/9/21_22/9.png /Files/images/9/21_22/11.png

Кожна пора року особлива по-своєму. Осінь зустрічає нас багатим урожаєм. У садах дозріли яблука і виноград, груші. На городах виросли морква, картопля, гарбузи, капуста та багато інших овочів.

Сьогодні під час прогулянки ми з дітками займалися трудовою діяльністю: збором урожаю. Діти вдало попрацювали на своїх городах та квітниках. Весь урожай дітки передали на харчоблок. Потім кухарі приготують смачні страви, а діти будуть залюбки ласувати ними.

Всі діти отримали великий заряд позитивних емоцій і сфотографувалися на згадку про цей день.

/Files/images/9/21_22/12.png /Files/images/9/21_22/13.png

Чи часто ми задумуємося над тим, що таке доброта?

Хто така добра людина? Доброта - дуже широке поняття: це й бажання допомогти, і вияв розуміння, і відмова кривдити когось, і багато-багато іншого. Коли людину називають доброю - це означає, що вона добре ставиться до всіх навколо, нікого не ображає і вміє допомогти в скрутну хвилину.

Наша група "Веселка" висловлює щиру подяку за підтримку та допомогу у перенесенні піску у пісочницю, а саме, татові Поліни, Борису Олександровичу, татові Єгора, Вадиму Андрійовичу.

Ви показали справжній приклад як зробити так, щоб наші діти завжди посміхались, щоб під час прогулянки дітки могли побудувати фортеці, замки різні споруди, адже улюблена дитяча діяльність у літній період - будівництво з піску.

/Files/images/9/21_22/18.png /Files/images/9/21_22/19.png

Рухлива гра «Транспорт і пішоходи»

Провела Товтін Тетяна Олексіївна

Мета:закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху, орієнтуватися у колірних сигналах світлофора; виховувати чемність, уважність одне до одного; заохочувати виконання правил іншими гравцями.

/Files/images/9/21_22/15.png /Files/images/9/21_22/16.png /Files/images/9/21_22/17.png

Організація праці дітей на ділянці нашого майданчика у весняний період !!!

Город у дитячому садку потрібен для того, щоб знайомити діток з природою та її сезонними змінами. Крім цього, город в дитячому садку і посильна праця дітей на його території впливають на формування елементарних екологічних уявлень у дітей. Город в дитячому саду - це ще й можливість бачити результати своєї роботи. Спільна праця на городі дає можливість навчитися відповідальності, сприяє формуванню трудових навичок і об'єднанню дитячого колективу. І, звичайно, город в дитячому саду, праця на свіжому повітрі сприяють збереженню та зміцненню здоров'я дітей.

Для ознайомлення дітей з ростом і розвитком рослин ми проводимо екскурсії по квітнику, городу і саду. Під час екскурсій звертаємо увагу на зміни в рості рослин, на появу квіток і плодів, на збільшення коріння.

Ось і в цьому навчальному році ми з дітками засадили наш город: картоплю, помідори, цибулю, огірки, петрушку, квасольку, бурячок, морквину тощо. Ми з великим задоволенням будемо дбати та доглядати за нашими рослинами.

/Files/images/9/21/пверкер.jpg

/Files/images/9/21/нркеренре.jpg

/Files/images/9/21/роао.jpg


Щира подяка батькам за підготовку ігрових майданчиків до літнього оздоровчого періоду!!!

Ми щиро вдячні батькам за активну участь у розумінні та вирішенні проблем нашої групи за те, що Ви пройняті турботою про долю й виховання наших малюків. Завдяки Вам оновлюється матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу, що дає змогу повноцінному розвитку наших дітей.

Величезне дякую батькам, а саме мамі Іллі, Ользі Іванівні, та татові Єгора, Вадиму Андрійовичу, за допомогу фарбування альтанки, споруд на ігровому майданчику, виготовлення парканчику на городині.

Дуже приємно, що в наш нелегкий час, існують такі люди, які завжди готові прийти на допомогу іншим. Роблять це безкорисливо, доброзичливо та від щирого серця.

В народі говорять, що добра людина – це щаслива людина, і доброта обов’язково повертається до того, хто її віддає.

Тож, дякуємо Вам за небайдуже ставлення до дитячих потреб за те, що не залишаєтесь осторонь вирішення проблемних питань у нашій групі.

Бажаємо Вам міцного здоров'я, розуміння

/Files/images/9/21/54544.jpg

/Files/images/9/21/изображение_viber_2021-05-17_15-21-17.jpg

/Files/images/9/21/щдзощз.jpg


До Всесвітнього дня вишиванки

/Files/images/9/20_-_21/IMG_20210520_100101.jpg

/Files/images/9/20_-_21/IMG_20210520_100151.jpg

/Files/images/9/20_-_21/IMG-a7451e09fe0af3b2d9650d2f15463f32-V.jpg

/Files/images/9/20_-_21/IMG-e8fdb2b5de2607886fb74b406fe37e02-V.jpg

Весна — прекрасна пора року, що дарує нам чудову нагоду долу­чити дітей до праці у природі, розширити їх природничі знання, навчити бачити красу навколишнього світу, любити та берегти його. Навесні можна здійснити з дітьми багато цікавої та корисної роботи на ділянці дитячого садка. За умови належної організації така робота не тільки слугуватиме джерелом позитивних емоцій у дітей, а й сприятиме їх інтелектуальному, духовному та фізичному розвитку.

Дітки на практиці засвоїли знання про залежність стану всього живого від задоволення його потреб, дізналися про роль лю­дини у природі. Зрозумівши ці зв’язки, діти більш свідомо будуть ставити­сь до природи.

Тож сьогодні під час колективної праці ми разом з дітками висаджували квіти: підсніжники та тюльпани та деревце - горіх. Але спочатку пригадали з яких частин складається рослина та які умови їм потрібні для росту і розвитку.

Щедра земле, Сонечко миле,

Дайте рослинці силу!

Щедра земле, Сестрице водо,

Дайте рослинні вроду!

Дітки дуже люблять квіти, дерева, кущі - адже вони не тільки прикрашають наше життя, але і дуже корисні для здоров'я, коли ними просто милуєшся. Як добре стає, коли дітки йдучи в садочок вранці милуються й спостерігають за природою, за рослинами, які самі посадили. Їхні оченята заповнені любов'ю до природи, до навколишнього, до всього, що їх оточує.

/Files/images/9/vesna/0-02-05-336c93222540b5167affd219e87544e7efddffc42435b5dfb86df1ffd5fc43f8_d67dc36a.jpg

/Files/images/9/vesna/0-02-05-4b080fad50650bf88b662bfe634a7ab21f749a27457aa783a339af0a56808482_578929d5.jpg

/Files/images/9/vesna/0-02-05-9afc24c4a85d70c946309be5eb467047c93a2d780c5a0cb8cc59f733c0aea9d6_a0cf9e98.jpg

/Files/images/9/vesna/0-02-0a-190b63e11bb96c95f7399944519e082a4a91b39e849e62e44ca03083490e92d3_13633c4a.jpg

/Files/images/9/vesna/0-02-0a-78c7a063bde3c0456aadd7689f7b44bb2113b86c22e9aae8374b6572bc3e82e8_ffa5be98.jpg


Робота за казкою “Троє поросят”

(за інноваційною технологією Л.Б.Фесюковою)

Провела заняття вихователь групи №9 Товтін Тетяна Олексіївна

Під час заняття діти збагатили свої знання про казки та поринули у світ казки “Троє поросят”. За інноваційною технологією Л.Б. Фесюкової дітки проаналізували казку за такою схемою: моральний урок, виховання добрих почуттів, розвиток мовлення, розвиток дрібної моторики. Передавали зміст казок за допомогою мнемотаблиці. Знаходили і порівнювали властивості різних матеріалів (солома, дерево, камінь).

Вправа “Чарівний телевізор”

/Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-13_21-19-00.jpg

Вправа “Розкажи казку (“Троє поросят” за допомогою мнемотаблиці).

/Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-33-01.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-33-00.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-59.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-54.jpg

/Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-57.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-58.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-56.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-33-003.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-591.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-577.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-588.jpg /Files/images/9/robota_za_kazkoyu_tro_porosyat/зображення_viber_2021-03-15_21-32-55.jpg

Підсумок:

Дітки повністю впоралися з усіма завданнями, дорученнями, всі разом дізналися сьогодні багато цікавого: за схемою відгадали казку, провели експеримент, побудували будиночки, допомогли казковим героям вийти із складної ситуації, розповіли казочку «Троє поросят» за допомогою мнемотаблиці та відтворили казку за допомогою театру.


«Скринька казок»

(комплексне заняття з використанням методики Л. Б. Фесюкової «Виховання казкою»)

Провела заняття вихователь групи №9 «Веселка»

Товтін Тетяна Олексіївна

Дидактична гра “Підкажи слово”

- Якщо в казці є чудо, то вона ...(чудова)
- Якщо в казці є загадка, то вона...(загадкова)
- Якщо в казці є мудрість, то вона ...(мудра)
- Якщо в казці є дива, то вона ...(дивовижна)
- Якщо в казці є добро, то вона...(добра)

Дидактична гра “Поверни пісеньку у потрібну казку”

(Діти слухають пісні із казок: «Вовк та семеро козенят», «Котик і півник»,
«Коза дереза», «Колобок») і називають з якої саме вона казки.
Дидактична гра “Збери казку” (робота в парах)

Кожна пара отримує набір картинок до певної казки. Діти викладають картинки у послідовності відповідно до змісту казки і супроводжують свої дії розповіддю.

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-28-32 (2).jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-28-35 (2).jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-28-34 (2).jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-28-336.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-28-358.jpg

Робота за мнемотаблицею (до казки «Лисичка та Журавель», «Три ведмедя», «Курочка Ряба», "Ріпка", «Рукавичка», «Котик і Півник», «Троє поросят»)

Діти розглядають уважно героїв казки.Потім обирають картинку з казкою і за допомогою мнемотаблиці розказують казку.

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-55-354.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-55-36.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-55-35.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-54-27.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-13_21-19-02.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-13_21-19-05.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-13_21-19-04.jpg

Дидактична гра "Добрий, злий"

Діти розглядають картки із казковими героями та вирішують, який герой добрий, а який – злий, висловлювати свою думку.

/Files/images/9/skrinka_kazok/IMG-08a39797f91cf0270064f280db978703-V.jpg

Дидактична гра "Казковий віночок"

Діти розглядають чарівну квітку із зображенням казкових героїв та атрибутів казки. Потім називають персонажів, знаходять до кожної квітки середню частину (назву квітки). За допомогою чарівної квітки в кінці гри переказують казку, спираючись на картинки-підказки.

/Files/images/9/skrinka_kazok/зображення_viber_2021-03-07_19-28-37.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/IMG-b09ac1871521cb320062174e9b10691d-V.jpg

Вправа «Схеми опису тварини»

Дітиза допомогою схеми описують тварину (де вона мешкає, будову, що любить їсти, її дитинча, користь чи навпаки, забарвлення, в якій казці можемо зустріти).

/Files/images/9/skrinka_kazok/IMG-914d127a1a6e77b83e3482b82d76f965-V.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/IMG-cd90fdf7b2a484dc6f42f9c667fbc402-V.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/IMG-4691fc06ac458b9e363d1175876dab3b-V.jpg

/Files/images/9/skrinka_kazok/IMG-8c706f9e8d121dc2961e974eb7501141-V.jpg

Підсумок

Ось і допомогли ми казковим героям повернутися в скриньку казок, а звідти вони повернуться до країни казок завдяки нашій допомозі. Потім дітки стають у коло і обмінюються своїми враженнями, що їм найбільше запам’яталось, сподобалось на занятті.


Подорож до країни «Геометричні фігури»

(за інноваційною технологією Л. Б. Фесюковою)

Провела заняття вихователь групи №9 «Веселка»

Товтін Тетяна Олексіївна

Під час заняття дітки продовжували знайомитись з геометричними фігурами, їх основними ознаками, чим схожі і чим відрізняються. Встановлювали взаємозв'язок між геометричними фігурами та героями знайомих казок.

В країні «Геометричних фігур» сталося нещастя, злий чарівник навів безлад в країні, все переплутав. А що б навести порядок потрібно виконати його завдання.

Дидактична гра «Відгадай загадку – покажи геометричну фігуру»

/Files/images/9/20_-_21/еоен.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-15_21-32-57.jpg

Моделювання казки «Відгадай казку» (Діткам були запропоновані геометричні фігури — моделі до казки. Потім склавши схему за допомогою геометричних фігур, діти відгадували, яка казка заховалась на ними).

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-13_21-18-58.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-13_21-19-038.jpg

Дидактична гра «Залатай рукавичку» (підбирали відповідну геометричну фігуру відповідного кольору і латали рукавичку)

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-31-59.jpg

Дидактична гра “З яких фігур складається предмет?” (Закріплювали площинні геометричні фігури. За допомогою них вони створювали красивих, незвичайних мешканців, які проживали в цій країні)

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-32-08.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-31-43.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-31-39.jpg

Дидактична гра “Збудуємо будинок” (Діткивідбирали об’ємні геометричні фігури, з яких можна побудувати будинок).

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-13_21-19-09.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-13_21-19-08.jpg

Вправа «Домалюй геометричні фігури так, щоб вони перетворились на казкових героїв»

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-32-13.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-32-09.jpg

/Files/images/9/20_-_21/geometrichn_fguri/зображення_viber_2021-03-09_21-31-47.jpg

Підсумок:

Діти виконали усі завдання і виправили помилки, які зробив чаклун. Всі були старанні, уважні, тому і впорались з усіма завданнями. Жителі міста «Геометричних фігур» подякували діткам і завжди чекатимуть їх у себе в гостях.


Нетрадиційний малюнок на асфальті

(за інноваційною технологією Л.Б.Фесюковою)

Провела заняття вихователь групи №9 Товтін Тетяна Олексіївна

Мета: Вчити створювати композицію на осінню тематику, створюючи колаж використовуючи різні види природнього матеріалу, а потім складати за цією композицією невеличку, чарівну, незвичну казку. Закріпити вміння самостійно складати композицію. Розвивати уяву, фантазію дітей, ініціативу, творчість, почуття прекрасного. Формувати у дітей навички колективної праці - вміння домовлятися про тему, розподіляти обов’язки, планувати послідовність роботи, працювати відповідно до спільного задуму, радитись один з одним. Виховувати наполегливість, доводити розпочату справу до кінця. Виховувати любов та бажання творити щось нове.

Хід заняття:

От і промайнуло літо… У повітрі кружляють пожовклі листочки, а під ногами шелестять барвисті килимки. Ось ми і вирішили за допомогою опалого листя, каштанів, квітів створити осінню композицію, а потім створити чарівну, незвичну казку.

Вихователь пропонує дітям зібрати під деревами десятки зрілих коричневих плодів - каштанів.Спочатку складемо з них картинки на асфальті (квіточки і сонечко), а потім відберемо найкращі екземпляри для виробів будинку, тваринок. Створивши задумане, у нас з'явилася незвична казка «Їжачок - супер герой».

/Files/images/9/20_-_21/2.jpg /Files/images/9/20_-_21/1.jpg /Files/images/9/20_-_21/3.jpg /Files/images/9/20_-_21/4.jpg /Files/images/9/20_-_21/5.jpg

В групі №9 «Веселка» було проведено для діток тематичну розвагу «Малюнок на асфальті», у ході якої діти демонстрували свою художню майстерність та творчі здібності. Колективна творчість на свіжому повітрі подарувала чудовий настрій усьому колективу ЗДО №22 «Ластівка». Для діток нетрадиційна колективна творчість – не стільки результат, скільки процес. А малювання на асфальті – це не лише веселе заняття під час прогулянки, це - розвага, яка розкриває дивовижний світ фантазій!


«Чарівний метелик»

(нетрадиційне малювання долоньками)

Провела заняття вихователь групи №9 Товтін Тетяна Олексіївна

Мета:Ознайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання долоньками, з художніми засобами та прийомами малювання. Учити відчувати зв’язок між собою і навколишнім світом. Створювати цікаві образи, композиції;

сприяти вихованню творчої особистості; розвивати творчу уяву, фантазію, вміння бачити незвичайне в плямах, випадкових відбитках. Вміння доводити розпочату роботу до кінця, отримувати задоволення від своєї роботи; виховування художнього смаку й почуття гармонії.

Матеріал: гуаш, пензлик для нанесення фарби на долоньку, вода, білий аркуш паперу.

Хід заняття:

Починаємо з загадки:

На квітці сидить квіточку,

У два всього лише пелюсточки.

Кольорові пелюстки,

По краях різьблені!

Посидить і відлітає.

Якщо хто не вгадає,

Щось підкаже матуся:

Та це ж … (Метелик)

Спочатку пропонуємо дитині згадати як виглядає метелик. Для цього на білий аркуш дитина прикладає долоні, зображуючи метелика.

  • Скільки крил метелика?
  • Скільки у тебе долоньок?

Пропонуємо дитині намалювати метелика.

  • Давай виберемо, яким кольором у нас буде метелик?
  • Давай спочатку нанесемо фарбу на праву ручку, а потім на ліву.
  • Покажи де в тебе права, де ліва ручка?

Наносимо за допомогою пензлика гуаш на долоньку, ретельно промальовуючи. Можна скомбінувати кілька кольорів.

Після ненанесения як можна швидше робимо відбиток. Відводимо великий пальчик в бік і сильно притискаємо долоньку до білого листа. Краще, якщо це дитина зробить з допомогою дорослого. Головне не змістити долоньку, інакше малюнок вийде не чітким і розмитим.

Після цього аналогічні дії повторюємо з іншого долонькою. У нас вийшов гарний метелик.

Ось що у нас вийшло.

/Files/images/9/20_-_21/6.jpg

/Files/images/9/20_-_21/7.jpg

Найдоступніший спосіб малювання з дітьми — малювання долоньками. Ця діяльність сприяє розвитку кольоросприйняття, покращує психоемоційний стан дитини, формує довірливі відносини між дитиною і вихователем, розвиває уяву, стимулює творчі прояви дитини.


Кiлькiсть переглядiв: 1020

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.