До ІІІ Всеукраїнського заняття доброти від БО "БФ "Щаслива лапа"

/Files/images/grupa3/2020_21/lesya/л2.png

Конспект заняття в середній групі

за освітньою лінією «Дитина в природному довкіллі» та «Дитина в соціумі» .

Тема: «Ми відповідаємо за тих кого приручили»

Вихователь : Самусенко Л.А.

Програмовий зміст: розвивати в дітях почуття доброти,співчуття. Формувати доброзичливе відношення до тварин (зокрема, до кота, собаки) . Вчити тому, що тварина - це не іграшка. Розширити та закріпити знання дітей про домашніх тварин. Закріпити правила безпечної поведінки з тваринами. Ввести в словник поняття «Центр захисту тварин» і «Волонтери». Розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, зв’язне мовлення. Виховувати гуманне та відповідальне ставлення до тварин; виховувати духовно-моральні якості в дитині.

Матеріали: іграшкові котик і собачка, мультимедійна дошка, картинки із зображенням тварин (кіт, собака), роздатковий матеріал до дидактичних ігор «Нагодуй тварин», «Оціни вчинок», «Проклади шлях до хатинки», мобільний телефон, ватман А1, картинки із зображенням знаків поводження із тваринами (для виготовлення плакату).

Хід заняття.

1. Ігрова мотивація: діти, сьогодні до нас в гості прийшли іграшкові собачка Гавчик та котик Кузя. Але вони не прості, а чарівні. Їхня чарівність полягає в тому, що жили вони на поличці разом з іншими іграшками і тихенько спостерігали за тим, що відбувається в родинах, де вони мешкали. Гавчику і Кузі дуже не сподобалося те, що трапилося в цих сім’ях і вони хочуть вам повідати про те, що побачили. Послухаємо їх?

Розповідь Кузі: «Я мешкав у родині, де жила дівчинка Надійка та її мама з татом. І був у них справжній котик Мурко. Але одного разу, прийшла її мама і сказала, що у Надійки незабаром з’явиться маленький братик, а кіт нам буде тільки заважати. І кота , як непотрібну іграшку, викинули на вулицю».

Розповідь Гавчика: «А я мешкав в родині, де був хлопчик Сергійко. Одного разу він привів з вулиці маленького песика Сірка. Батьки хлопчика відразу його не злюбили, постійно казали, що він безпородній, що їм соромно з такою собакою гратися на вулиці. І ось, коли Сергійко і Сірко гралися в кімнаті, цуценя випадково зачепило і розбило улюблену вазу його мами. Батько Сергійка посадив собаку в машину і більше ми його не бачили». (перегляд на мультимедійній дошці сюжетних картин, які супроводжують розповідь собачки та котика).

Ось такі історії повідали нам Гавчик і Кузя.

Запитання за змістом сюжету:

- То про що розповіли нам тварини?

- Хто винний в тому, що котик і собачка опинилися на вулиці?

- Як називають таких тварин?

- Як ми можемо відрізнити безпритульну тварину від домашньої? (відповіді дітей: вона брудна; у неї немає нашийника,;поруч немає господаря; тварина дуже налякана і шукає їжу біля сміттєвих баків…).

Я сьогодні вам пропоную всім разом поміркувати над тим,як зробити так, щоб на вулицях нашого міста не було безпритульних тварин,щоб у кожної тваринки була затишна оселя, в якій вони будуть жити. Згодні?

2. Оскільки Кузя і Гавчик наші гості, то чи згодні ви пригостити їх?

Дидактична гра «Нагодуй тварину» - закріпити продукти, які можна вводити в раціон кота і собаки.

3. Пропоную трішки нам відпочити.

Фізкультхвилинка :

Сірий котик сів і жде, (присіли)

Вушками він чує все! (долонями імітуємо вушка котика, які рухаються )

Раптом бачить-йде собака! (підскок)

І мерщій давай тікати. (біг на місці)

Песик думає : «Чудний! (тримаємо долонями щоки і нахили головою в різні боки)

А я думав, ти друг мій!» (розводять руки в різні сторони,здивування)

4. Ось Гавчик мені розповів про те, що діти часто ображають котиків і собачок у яких немає хатинки. Розказав, що на них замахуються палицею, жбурляють каміння, кричать…і тоді, деякі собачки вимушені захищати себе, і можуть вкусити. А щоб цього не сталося, давайте з вами проведемо гру «Оціни вчинок» - правила поводження з тваринами, ОБЖД.

5. Лунає дзвінок на мобільний телефон. Вихователь імітує розмову по телефону, потім звертається до дітей.

- Мені щойно зателефонували представники «Центру захисту тварин», вони почули про те,що до нас завітали Гавчик і Кузя, які знайомі зі справжніми котиком і собачкою у яких немає де жити. Цей центр займається тим, що надає притулок ось таким безпритульним тваринкам. Вони запропонували привезти до них покинутих Сірка та Мурчика, а волонтери центру (це люди, які піклуються про цих тварин,годують їх, шукають їм нових господарів) знайдуть їм новий дім, нову сім’ю. А щоб ми не заблукали,коли будемо йти до притулку, пропоную прокласти собі шлях на мапі. Дидактична гра «Проклади шлях до хатинки» - розвиток уваги, логічного мислення.

6. Підсумок. Діти, як ви гадаєте, чи знайдуть волонтери для котика і собачки нових вірних і дбайливих господарів? А що вам найбільше сподобалося і запам’яталося під час нашого спілкування? Чи зрозуміли ви, як потрібно поводити себе з тваринами, щоб не було безпритульних? Пропоную всім разом виготовити колективний плакат під назвою «Ми відповідаємо за тих кого приручили», на якому ми зобразимо, як не можна поводити себе у відношенні до тварин, згодні? (виготовлення плакату)

/Files/images/grupa3/2020_21/lesya/л1.png

/Files/images/grupa3/2020_21/lesya/л3.png

Проект до Всесвітнього дня книги

Вихованці дошкільного навчального закладу №22 «Ластівка» Коноплястий Владислав, Падалка Анна, Ямчинська Анастасія, Овсієнко Кароліна, Черниш Анастасія прийняли участь у Всеукраїнському проекті «Ми друкуємо книжки». Проет проходив до Всесвітнього Дня книги організований «Майстернею казок Олександра Зімби».

Діти отримали завдання продекламувати вірш:

Якось в Мурчика — кота

Виникла одна мета:

Це, Бровко, ідея в тім:

Створимо книжковий дім!

Реєструймо видавництво-

Наше спільне представництво!

«Вісім лапок» - назва є,

Порівну, твоє і моє!

Ти директор, я- редактор,

Отакий віднині фактор!

Маємо пригод сповна

Казка буде не одна!

Всю підготовчу роботу з дітьми середньої групи №6 та раннього віку №8 здійснили педагоги Щипська Л.М., Вернигора В.В., Ладняняк О.Л.. А результат роботи засвідчують подяки вихователям та сертифікати малюків.

/Files/images/do_dnya_knigi/Рисунок4.png

/Files/images/do_dnya_knigi/Рисунок5.png

/Files/images/do_dnya_knigi/Рисунок3.png

/Files/images/do_dnya_knigi/Рисунок2.png

Кiлькiсть переглядiв: 446

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.