Білоцерківський заклад дошкільної освіти № 22 "Ластівка" працює за:
- освітньою програмою для дітей 2 - 7 років "Дитина"
- Державним стандартом Базовий компонент дошкільної освіти;
- Програмою розвитку дошкільного навчального закладу №22 "Ластівка"
З метою поліпшення якості освітнього процесу та реалізації варіативного змісту дошкільної освіти в роботі з дошкільниками в практиці закладу використовуються парціальні, авторські програми та методики:
- Методика Л.Шелестової «Розвивальне читання»;
- Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (автор Лохвицька Л.В.);
- «Україна – моя Батьківщина», парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.);
- «Скарбниця моралі», парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. – Лохвицька Л.В.);
- «Цікаві шашки», програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки (авт. – Семизорова В.В., Романюк О.В., Дульська Г.П.).
Розклад організованої діяльності дітей та дорослого
Білоцерківського ЗДО № 22 «Ластівка» у 2021/2022 н.р.
Ранній вік №2 | Ранній вік №7 | ||||
П | 1 2 | Природнича діяльність Музична діяльність 9.25-9.40 | П | 1 2 | Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (а, л) |
В | 1 2 | Сенсорно-пізнавльна діяльність Рухова діяльність (група) 9.25-9.45 ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність | В | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Сенсорно-пізнавльна діяльність ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
С | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Мовленнєва діяльність ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність | С | 1 2 | Мовленнєва діяльність Музична діяльність 9.25-9.40 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
Ч | 1 2 | Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність (зал) 9.30-9.50 ІІ п.д. розваги | Ч | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Образотворча діяльність (м) ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Образотворча діяльність (а, л) Соціокультурна діяльність | П | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Природнича діяльність |
Молодша №8 | Молодша №10 | ||||
П | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Природнича діяльність ІІ п.д. педтехнологія | П | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Образотворча діяльність (м) ІІ п.д. педтехнологія |
В | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Математична діяльність ІІ п.д.конструктивно-будівельна діяльність | В | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Математична діяльність ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
С | 1 2 | Мовленнєва діяльність Музична діяльність 9.45-10.05 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність | С | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Мовленнєва діяльність ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
Ч | 1 2 | Образотворча діяльність (м) Соціокультурна діяльність Рухова діяльність (в) ІІ п.д. розваги | Ч | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Природнича діяльність ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Образотворча діяльність (а, л) Рухова діяльність 9.35-9.55 | П | 1 2 | Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (а, л) Рухова діяльність (в) |
Середня №4 | Середня логопедична№5 | ||||
П | 1 2 | Образотворча діяльність (а, л) Музична діяльність 9.50-10.10 ІІ п.д. педтехнологія | П | 1 2 | Образотворча діяльність (а, л) Соціокультурна діяльність Рухова діяльність (в) ІІ п.д. педтехнологія |
В | 1 2 3 | Математична діяльність Рухова діяльність 9.30-9.55 Соціокультурна діяльність ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність | В | 1 2 3 | Мовленнєва діяльність - логопед Музична діяльність 9.25-9.45 Природнича діяльність ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
С | 1 2 | Мовленнєва діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність (в) ІІ п.д.літературна, театралізована д-ть | С | 1 2 3 | Математична діяльність Рухова діяльність 9.30-9.55 Мовленнєва діяльність ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
Ч | 1 2 | Природнича діяльність Музична діяльність 9.50-10.10 ІІ п.д. розваги | Ч | 1 2 | Мовленнєва діяльність- логопед Музична діяльність 9.25-9.45 ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 10.00-10.25 | П | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.25 Образотворча діяльність (м) |
Старша №6 | Старша №9 | ||||
П | 1 2 3 | Образотворча діяльність (а, л) Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 11.00-11.30 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність | П | 1 2 | Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність 9.35-10.05 ІІ п.д.педтехнологія |
В | 1 2 3 | Математична діяльність Соціокультурна діяльність Музична діяльність 11.40-12.05 ІІ п.д. гурток | В | 1 2 3 | Природнича діяльність Математична діяльність Музична діяльність 11.05-11.30 ІІ п.д. гурток |
С | 1 2 | Математична діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність (в) ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність | С | 1 2 3 | Математична діяльність Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 0.05-10.35 ІІ п.д.конструктивно-будівельна діяльність |
Ч | 1 2 | Мовленнєва діяльність Музична діяльність 11.40-12.05 ІІ п.д. розваги | Ч | 1 2 | Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (а, л) Рухова діяльність (в) ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Природнича діяльність Рухова діяльність 11.40-12.10 ІІ п.д.педтехнологія | П | 1 2 | Мовленнєва діяльність Музична діяльність 11.35-12.05 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
Старша №1 логопедична | Старша №3 логопедична | ||||
П | 1 2 | Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 11.35-12.05 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність | П | 1 2 | Мовленнєва діяльність-логопед Музична діяльність 11.40-12.05 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
В | 1 2 3 | Мовленнєва діяльність-логопед Математична діяльність Музична діяльність 9.55-10.20 ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність | В | 1 2 3 | Математична діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність 11.30-12.00 ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
С | 1 2 3 | Образотворча діяльність (а, л) Природнича діяльність Рухова діяльність 11.00-11.30 ІІ п.д. гурток | С | 1 2 3 | Мовленнєва діяльність-логопед Соціокультурна діяльність Музична діяльність 11.35-12.00 ІІ п.д. гурток |
Ч | 1 2 | Мовленнєва діяльність-логопед Музична діяльність 11.05-11.305 ІІ п.д. розваги | Ч | 1 2 | Мовленнєва діяльність Образотворча діяльність (а, л) Рухова діяльність (в) ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність(в) ІІ п.д.педтехнологія | П | 1 2 | Природнича діяльність Рухова діяльність 11.00-11.30 ІІ п.д. педтехнологія |
Орієнтовний розпорядок дня Білоцерківського ЗДО №22 “Ластівка” на період адаптивного карантину (осінній період)
Процеси | Орієнтовний розподіл часу | |||||||
третій рік життя | четвертий рік життя | п’ятий рік життя | шостий рік життя | |||||
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:30-7:55 | 7:30-8:00 | 7:30-8:10 | 7:30-8:15 | ||||
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 7:55-8:00 | 8:00-8:10 | 8:10-8:20 | 8:15-8:25 | ||||
Вхід до групового приміщення зі збережен ням дистанції з іншими групами | 8:00-8:05 | 8:10-8:15 | 8:20-8:25 | 8:25-8:30 | ||||
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:05-8:15 | 8:15-8:20 | 8:25-8:30 | 8:30-8:35 | ||||
Підготовка до сніданку, сніданок | 8:15-8:50 | 8:20-8:50 | 8:30-9:00 | 8:35-9:00 | ||||
Ігри, підготовка до прогулянки | 8:50-9:25 | 8:50-9:20 | 9:00-9:15 | 9:00-9:10 | ||||
Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 9:25-9:30 | 9:20-9:25 | 9:15-9:20 | 9:10-9:15 | ||||
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостережен ня, повітряні та сонячні процедури ( ізольовано від інших груп) | 9:30-11:20 | 9:25-11:25 | 9:20-11:40 | 9:15-12:00 | ||||
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:20-11:25 | 11:25-11:30 | 11:40-11:50 | 12:00-12:10 | ||||
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:25-11:40 | 11:30-12:00 | 11:50-12:10 | 12:10-12:30 | ||||
Температурний скринінг | 11:40-11:50 | 12:00-12:10 | 12:10- 12:20 | 12:30-12:40 | ||||
Підготовка до обіду, обід | 11:50-12:20 | 12:10-12:40 | 12:20-12:50 | 12:40-13:00 | ||||
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:20-12:30 | 12:40-12:50 | 12:50-13:00 | 13:00-13:10 | ||||
Підготовка до сну, сон | 12:30-15:00 | 12:50-15:00 | 13:00-15:00 | 13:10-15:10 | ||||
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри Температурний скринінг | 15:00-15:20 | 15:00-15:20 | 15:00-15:20 | 15:10-15:30 | ||||
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 15:20-15:25 | 15:20-15:30 | 15:20-15:30 | 15:30-15:40 | ||||
Підготовка до вечері, вечеря | 15:25-15:45 | 15:30-15:50 | 15:30-15:50 | 15:40-15:50 | ||||
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15:45-16:05 | 15:50-16:10 | 15:50-16:07 | 15:50-16:05 | ||||
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (ізольовано від інших груп) | 16:05-17:30 | 16:10-17:30 | 16:07-17:30 | 16:05-17:30 | ||||
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:30-18:00 | 17:30-18:00 | 17:30-18:00 | 17:30-18:00 |
Коментарi