Семінар-практикум з проблеми: «Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності засобами інноваційних технологій та їх практичне застосування у фізкультурно- оздоровчій діяльності ЗДО»
Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності засобами інноваційних технологій та їх практичне застосування у фізкультурно- оздоровчій діяльності ЗДО»
Впровадження сучасних інноваційних технологій у фізичний розвиток та виховання дошкільників наразі є дуже актуальним та необхідним.
Саме тому в Білоцерківському ЗДО №22 «Ластівка» було проведено семінар-практикум з проблеми: «Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності засобами інноваційних технологій та їх практичне застосування у фізкультурно- оздоровчій діяльності ЗДО»
В ході семінару-практикуму інструктор з фізичного виховання Кравченко Г.Ю. нагадала присутнім, що ж таке інноваційні технології, ознайомила з видами здоров’язбережувальних технологій (профілактично-лікувальні, оздоровчі терапевтичного спрямування, інноваційні оздоровчі технології)
Галина Юріївна зазначила, що сучасні інноваційні технології підвищують інтерес дітей до різних видів рухової діяльності, збільшують обсяг рухової активності дітей. Нестандартне обладнання - це завжди додатковий стимул фізкультурно-оздоровчої роботи. Тому воно ніколи не буде зайвим. Можна без особливих витрат оновити ігровий інвентар, якщо є бажання і трохи фантазії. Дітям має бути, перш за все цікаво.
Музичний керівник Гамарник О.В. наголосила, що здоров’язбережувальні інноваційні технології використовуються і на заняттях з музичного виховання. Оксана Володимирівна ознайомила педагогів з низкою таких технологій, а потім всі присутні мали змогу практично відчути їх дію на собі.
Рекомендації семінару-практикуму «Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності засобами інноваційних технологій та їх практичне застосування у фізкультурно- оздоровчій дільності ЗДО»:
1. Створити умови для формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетенції засобами інноваційних технологій.
2. Ознайомитися з матеріалами періодичних видань щодо використання інноваційних здоров’язбережувальних технологій в роботі вихователя ЗДО.
3. Розробити поради для батьків щодо використання інноваційних здоров’язбережувальних технологій в повсякденному житті (інструктор з фізичного виховання)
4. Креативно застосовувати свої теоретичні, практичні знання для формування здоров’язбережувальної компетенції.
Коментарi