Пропонуємо Вам ряд завдань, вправ та розваг для фізичної та музичної активності малюків.

Пропонуємо прослухати,за бажанням вивчити, чуйні та душевні пісні про маму.

ПІСНЯ ПРО МАТУСЮ - МАМИНІ РУКИ

ПІСНЯ ПРО МАТУСЮ


Поради батькам «Як провести веселі фізкультхвилинки»
Проведіть із дошкільнятами веселі фізкультхвилинки. Вправи допоможуть зняти психологічне та фізичне напруження і додати фізичної активності

Фізкультхвилинка «Зведемо хатинку»

Мета: сприяти зняттю інтелектуального та фізичного напруження.

Дорослий читає віршовані рядки, а діти виконують ігрові рухові дії:

Щоби спорудити добру хату,
Треба глини замісить багато:
Ось так ніжками ми тупцювали енергійно тупотять ногами
Глину для хатини замішали.
Станемо, малята, столярами присідають
Та змайструємо для хати двері-рами. імітують стукання молотком)

Фізкультхвилинка «Пиріжок»

Мета: сприяти зняттю фізичного напруження.

В колосочку в чистім полі
Пиріжок росте на волі,
Хить та хить — хитається, нахиляємо тулуб вправо-вліво)
З вітром любо грається. Отак-от!
Пиріжкові сонця досить,
Колосочки косять, косять. хитаємо внизу руками вправо-вліво
Де в коморі порожньо
Сипте, сипте борошно. імітуємо, ніби висипаємо щось із рук
Отак-от!
Мама місить тісто, тісто, імітуємо замішування тіста
У макітрі тісно, тісно.
Тісто надимається —
То пиріг пишається. піднімаємо руки вгору
Отак-от!
Ой, і весело малечі:
Пиріжок виходить з печі!
Пригощайтесь, нюхайте, нюхаємо, намагаючись почути приємний запах
Та на пальці дмухайте. дмухаємо на пальці
Ой, смачне!

Фізкультхвилинка «Автобус»

Мета: розвивати фізичну активність.

Один, два, три — у автобус сядем ми,
Один, два, три, чотири — ми сьогодні пасажири! утворюємо пари та присідаємо
Їде автобус по вулицях міста, рухаємося колоною по двоє
Вже нас чекають найкращі артисти! усміхаємося одне одному та радіємо
Їде під синіми він небесами, підіймаємо руки догори
Їде вперед за чудесами! усміхаємося одне одному та радіємо

Віршована фізкультхвилинка «Геометричні фігури»

Мета:

· закріплювати знання геометричних фігур

· розвивати фізичну активність.

На яблуневій скаче гілці підстрибуємо почергово на правій і лівій нозі.
веселий круглий горобець. руками показуємо форму дзьоба
На круглій мама сковорідці руками зображаємо коло
кругленький смажить там млинець. імітуємо підкидання млинця на сковорідці
В трикутній шапці в двір піду я, складаємо долоньки над головою у формі трикутника
побігаю там залюбки рухаємося на місці
і у повітрі намалюю трикутник, друзі, ось такий. пальчиком «малюємо» у повітрі трикутник
Та час біжить, темніє небо, підіймаємо погляд догори
пора у ліжко вже мені. швидко рухаємося на місці
Чотирикутна ковдра тепла руками «малюємо» в повітрі чотирикутник
приємно гріє уві сні. присідаємо, заплющуємо очі

Фізкультхвилинка «Моя книжечка»

Мета: розвивати фізичну активність.

Я навшпиньки зараз стану,
Собі книжечку дістану. підіймаємося навшпиньки, тягнемося руками вгору
Буду книжечку гортати
Та малюнки розглядати. імітуємо обережне перегортання сторінок книжки
А на них живуть чудові
Персонажі всі казкові. ритмічно похитуємо головою з боку в бік, підперши щоки долонями
Вовчик, Зайчик, Їжачок, почергово загинаємо пальці на руках на назву кожного казкового персонажа один пальчик або зображаємо їх характерними рухами
Рак, Солом’яний бичок,
Колобок, Сірко, Жар-птиця,
Мишка, Півник і Лисиця.


Музична гра: " Як співає посуд" для діток усіх вікових категорій ( підготувала музичний керівник Гамарник О.В.)

Дорослий показує дитині посуд, вона пригадує назви предметів та їх призначення, потім запитує: «Чи знаєш ти, що посуд вміє видавати звуки, співати? Ось послухайте…» (Стукає ложкою об ложку, кришками каструль одна об одну, ложкою по каструлі; торохтить пляшечкою з водою, баночкою з крупою тощо.)

Потім ховає посуд за ширмою і пропонує дитині визначити за звучанням, який посуд «співає зараз свою пісеньку». На кінець гри дорослий пропонує разом влаштувати музичний оркестр із посуду.


Музичний керівнник закладу підібрала для малят цікаву та веселу добірку відеороликів з музичного виховання. Малята можуть грати разом з батьками. Це захопливо та, сподіваємося, трошки розвантажить усю родину.
ТАНОК : "МИ У КОЛО ВСІ СТАЛИ"


МУЗИЧНО - РИТМІЧНА ГРА З ГОРІШКАМИ


ОРКЕСТР ДОЛОНЬОК


Ще дуже радимо працювати з опорою на відео та мелодію.
Натискаєте на посилання і разом з дітками виконуєте веселі та цікаві вправи під музику за зразком:

ВВЕРХ І ВНИЗ

Пропонуємо цікаву гімнастику для оченят з опорою на відео. Натискайте та весело, з користю проводьте час!

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ

КОМПЛЕКС загальнорозвиваючих вправ «Спортсмени»
для дітей 5- 6 років (підготувала фізінструктор Березенська А.С.)

І. «Штангіст» (згинання рук до плечей)

В.п. – о.с.

1 – зігнути руки до плечей, пальці затиснути в кулак; 2 – повернутись у в.п.

Повторити 10 раз

ІІ. «Лижник» (нахили вперед)

В.п. – ноги нарізно, руки вперед, пальці затиснуті в кулак.

1 – нахил тулуба вперед, різкий рух руками назад; 2, – у в.п.

Повторити 8 раз

ІІІ. «Гімнасти» (піднімання рук вверх)

В.п. – стати на коліна, сісти на п’ятки, руки на колінах, голова опущена.

1 – випрямитись на колінах, руки вверх; 2 – повернутись у в.п.

Повторити 8 раз

IV. «Ковзаняр» (почергове ковзання ніг назад-в сторону)

В.п. – напівприсісти, тулуб нахилити вперед, коліна разом, руки за спиною.

1 – вивести праву ногу назад-в сторону, ковзаючи по підлозі; 2 – у в.п.; 3 – 4 – те ж з лівої ноги.

Повторити 8 раз (по 4 в кожну сторону)

V. «Боксер» (повороти в сторони з виведенням руки вперед)

В.п. – ноги нарізно, руки біля грудей, пальці стиснуті в кулак.

1 – поворот вправо, різкий рух лівої руки; 2 – у в.п.; 3 – 4 – те ж ліворуч.

Повторити 8 раз (по 4 в кожну сторону)

VІ. «Бігуни» (біг на місці)

В.п. – о.с., руки зігнуті у ліктях.

1 – 16 – біг з високим підніманням стегна.

1 – 8 – ходьба на місці.

Повторити 2 рази

VІІ. Вправа на відновлення дихання «Плавці тренують легені»

В.п. – о.с.

1 – руки підняти вперед-вгору (зробити глибокий вдих); 2 – повернутись у в.п. (повільний видих)

Повторити 6 раз


КОМПЛЕКС вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»

для дітей 4 - 5 років

І. «Мавпочка» (піднімання рук угору)

В.п. – о.с.

1 – 2 – підняти руки через сторони вгору («зірвати банан»); 3 – 4 – опустити руки.

Повторити 6 раз

ІІ. «Чапля» (піднімання ноги, зігнутої в коліні)

В.п. – о.с.

1 – підняти праву ногу, зігнувши її у коліні, руки в сторони; 2 – повернутися у в.п.; 3 – 4 – те ж з лівої ноги.

Повторити 6 раз

ІІІ. «Удав» (повороти вліво і вправо)

В.п. – ноги на ширині плечей, руки опущені.

1 – поворот вправо, руки вперед, промовляння «ш-ш-ш» («удав жало випускає»); 2 – повернутись у в.п.; 3 – 4 – те ж у ліву сторону.

Повторити 6 раз

IV. «Тигр»

В.п. – присісти з упором на руки, голова опущена.

1 – 2 – випрямити ноги, вигнути спину вгору, як тигр; 3 – 4 – згинаючи ноги, повернутись у в.п.

Повторити 6 раз

V. «Кенгуру» (стрибки навколо себе)

В.п. – зімкнута стійка, руки зігнуті в ліктях біля грудей.

1, 2, 3, 4 – стрибки вліво навколо себе; 5, 6, 7, 8 – стрибки вправо.

Повторити 3 рази

VІ. «Пугач» (вправа на дихання)

В.п. – о.с.

1 – підняти руки через сторони вверх – вдих.

2 – опустити із звуконаслідуванням «ух-ух-ух»

Повторити 5 – 6 раз

КОМПЛЕКС загальнорозвиваючих вправ «Літаки»

для дітей 4 - 5 років

І. «Крила літака» (піднімання рук у сторони)

В.п. – о.с.

1 – підняти руки в сторони.

2 – повернутись у в.п.

Повторити 8 раз

ІІ. «Перевіримо мотор» (колові рухи руками перед грудьми)

В.п. – о.с., руки зігнуті в ліктях перед грудьми, пальці зажаті в кулак.

1 – 6 – колові рухи руками перед грудьми із звуковимовою: «р-р-р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити; 8 – у в.п.

Повторити 6 раз

ІІІ. «Накачаємо колеса літака» (нахили тулуба вперед)

В.п. – стійка «ноги нарізно», руки зігнуті в ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.

1 – 2 – нахалитись вперед, випрямити руки, промовити «ш-ш-ш»; 3 – 4 – у в.п.

Повторити 6 – 8 раз

IV. «Підготуємося до польоту» (напівприсідання з відставленням ноги на п’ятку)

В.п. – о.с., руки на поясі.

1 – 2 – напівприсісти; 3 – виставити праву ногу вперед-вбік на п’ятку; 4 – повернутись у в.п.; 5 – 8 – те саме з лівої ноги.

Повторити 4 – 5 раз

V. «Літак літає і приземляється» (нахили в сторони)

В.п. – стійка «ноги нарізно», руки в сторони.

1 – нахилити тулуб вправо; 2 – нахилити тулуб вліво; 3 – опуститись на праве коліно; 4 – повернутись у в.п.

Повторити 4 – 5 раз

Пропонуємо разом з дітками виконати руханку:
/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/image.png
Кiлькiсть переглядiв: 62

Коментарi