Майстер - клас: "Фетр та вироби з нього"

Майстер - клас провела вихователь Самусенко Леся Анатоліївна

Метою майстер - класу є ознайомлення вихователів із різновидами фетру; прищеплення вміння створювати вироби із фетру. Вчити використовуати вироби з фетру в різних видах діяльності. Розвивати уяву, фантазію та естетичний смак.

Семінар - практикум: "Живі звуки навколо нас"

Семінар - практикум провела музичний керівник Гамарник О.В.

/Files/images/muzkervnik/2018_2019/semnar_praktikum_jiv_zvuki/IMG_6016.JPG

/Files/images/muzkervnik/2018_2019/semnar_praktikum_jiv_zvuki/IMG_6022.JPG

/Files/images/muzkervnik/2018_2019/semnar_praktikum_jiv_zvuki/IMG_6017.JPG

/Files/images/muzkervnik/2018_2019/semnar_praktikum_jiv_zvuki/IMG_6031.JPG

/Files/images/muzkervnik/2018_2019/semnar_praktikum_jiv_zvuki/IMG_6034.JPG

Майстер - клас: "Розвиток зв'язного мовлення дітей"

Мета майстер - класу: підвищити рівень знань і умінь педагогів щодо мовленнєвого розвитку дошкільників. Розширювати обізнаність щодо методів і прийомів розвитку зв'язного мовлення дітей. Розвивати дослідно - творчі педагогічні здібності. Спонукати до професійних пошуків.

/Files/images/grupa3/2018_2019/mironova_semnar/IMG_2081.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/mironova_semnar/IMG_2097.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/mironova_semnar/IMG_2074.JPG

Семінар - практикум "Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей шляхом використання інтелектуальних карт".

6 листопада вихователь логопедичної групи Самусенко Леся Анатоліївна провела семінар – практикум для вихователів на тему: «Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт.»

Леся Анатоліївна познайомила вихователів з поняттям «інтелектуальна карта», розповіла про правила їх побудови та ознайомила з методикою застосування інтелектуальних карт.

Під час практичного завдання вихователі самостійно створювали кладали на їх основі конспект інтегрованого заняття.

Інтелектуальні карти на даний час є одним з найбільш універсальних і простих у використанні прийомів задля збільшення ефективності розумової діяльності.

/Files/images/grupa3/2018_2019/unnamed.jpg

/Files/images/grupa3/2018_2019/unnamed (1).jpg

/Files/images/grupa3/2018_2019/unnamed (3).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi