Заняття з теми:

«Дарунки літа з використанням інтелектуальних карт»

Провела вихователь старшої логопедичної групи Самусенко Леся Анатоліївна

Конспект заняття у кінці сторінки

Мета:

Пізнавальний розвиток: продовжувати формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці , вишні тощо). Вчити розрізняти ягоди за місцем зростання, кольором, смаком, формою. Ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження. Вправляти дітей у лічбі в межах 10; закріпити складати задач за малюнками та розв’язуючи їх; удосконалювати вміння виконувати дії на віднімання і додавання, користуватися знаками «=», «+», «-»; розвивати математичну уяву та мислення дітей .

Мовленнєвий розвиток: закріпити навички узгоджувати іменники з прикметниками; активізувати вміння будувати речення за схемою. Продовжувати ознайомлювати дітей зі складовою будовою слова; удосконалювати вміння робити поділ слів на склади. Збагачувати активний словник дітей на основ знань уявлень про довкілля. Продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля.

Художньо – естетичний розвиток: вчити дітей складати колаж; закріплювати вміння наклеювати круги однакового розміру; залучати дітей до створення напівоб’ємних зображень (рельєфів) на склі; удосконалювати вміння нетрадиційної техніки малювання (пальчиками, ушними паличками). Розвивати фантазію, творче мислення, уяву, креативність у підході до образотворення. Виховувати любов до природи.

Матеріал: інтелектуальна карта «Ягоди», картка-схема «Що можна робити з ягодами», магнітна дошка, картки схема речення; математичні набори; смужки; схеми-задачки; заготовка на картоні, пластилін: червоний, зелений, серветки, клей, підкладки, пензлики, кольоровий папір, ватман, простий олівець.

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1450.JPG

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1453.JPG

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1455.JPG

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1429.JPG

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1427.JPG

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1438.JPG

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG_1439.JPG

Інтегроване заняття «Підводній світ»

Провела вихователь старшої логопедичної групи Миронова Н.Ю.

Конспект заняття у кінці сторінки

Мета: природа:розширити знання вихованців про підводний світ, про його різноманітність;

математика: уточнити знання дітей про цифри в межах 10, вміти співвідносити цифру з числом, перевірити у дітей навички кількісної лічби, зворотної лічби. Продовжувати вправляти дітей у визначенні напрямку руху відносно себе: вперед-назад, праворуч-ліворуч та вміти розміщувати предмети у просторі;

грамота:виявити вміння складати речення за схемою, знаходити короткі слова серед довгих;

конструювання: спонукати дітей виготовляти об'ємну цілісну форму з окремих елементів. Виховувати інтерес до різних видів творчості, естетичний смак, любов до природи. Сприяти розвиткові у дітей уваги, мислення, вміння слухати інструкцію вихователя та діяти згідно з нею. Підтримувати впевненість у власних силах під час роботи. Виховувати інтерес та турботливе ставлення до морських жителів.

Обладнання: ноутбук, аудіо записи звуків моря, мапа України, відеоролик «Морські мешканці», ілюстрації морських тварин та рослин, частини розрізаної амфори, схеми речень, цифри, карта підводного світу.

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG-030d2a8b589417076f64f75674a70935-V.jpg

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG-145612d17c60cf5393bf145f5be4436e-V.jpg

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG-e95d8b3e6c0c35308ca3f948a9a4945b-V.jpg

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG-838112315691e1c346e112d8832d13f2-V.jpg

/Files/images/grupa3/2019_2020/IMG-2d836903a0e3e4ae9592849d6fc31c75-V.jpg

Відкрите заняття з соціо-ігрової взаємодії
"Будуємо місто"

Сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом у закладах дошкільної освіти. Кожен вихователь може знайти щось цікаве для себе у «LEGO технології, адже заняття з LEGO вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавим та захоплюючим.

12.02.2020 року відбулося відкрите заняття з соціо-ігрової взаємодії у старшій групі № 8 «Дзвіночок» на тему «Будуємо місто», з використанням цеглинок LEGO, яке провела вихователь Щипська Л.М. Метою заняття було розширити знання про роботу архітектора, ландшафтного дизайнера; розвивати просторове уявлення, заохочувати до поєднання кількох об’єктів в одну велику композицію; продовжувати формувати навички планування своєї діяльності, заохочувати до створення власних моделей з конструктора LEGO; вміння працювати в групах (вміння домовлятися, розподіляти обов’язки, досягати загального результату); виховувати дружелюбність, взаємоповагу.

/Files/images/8/2019_2020/zanyattya_lgo_schipska/IMG-e0c539bc77f28fcdec61004928cac22d-V.jpg

/Files/images/8/2019_2020/zanyattya_lgo_schipska/IMG-8af4ede57eb3ce2f3dc24506c5a4fa4c-V.jpg

/Files/images/8/2019_2020/zanyattya_lgo_schipska/IMG-a22a1bb58a59c883ff89a1a418144465-V.jpg

/Files/images/8/2019_2020/zanyattya_lgo_schipska/IMG-e379edd52e4356673d24bba07c3293eb-V.jpg

/Files/images/8/2019_2020/zanyattya_lgo_schipska/IMG-b69135761d6c966d39b7ac8b05d40514-V.jpg

Гра - стратегія для дітей молодшого дошкільного віку
"Відкриваємо кав'ярню"

провела вихователь Білоцерківець Лариса Василівна

Мета: розширювати знання дітей про місця відпочинку, професії працівників кав’ярні, їхні обов’язки. Продовжувати вчити дітей працювати з коректурною таблицею. Розвивати дружні стосунки між дітьми, вміння діяти злагоджено й за алгоритмом. Формувати вміння домовлятися, планувати місце для гри.Виховувати бажання придумувати сюжет гри і гратися разом.

Конспект заняття у кінці сторінки

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1868.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1873.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1880.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1892.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1902.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1909.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1914.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1926.JPG

/Files/images/9/2019_2020/larisa_kavyarnya/IMG_1929.JPG

Відкрите заняття для дітей молодшого дошкільного віку:
"Пожежа у лісі"

У молодшій групі «Метелик» відбулося відкрите заняття «Пожежа в лісі», яке провела вихователь Вернигора В.В. Метою заняття було закріпити уявлення дітей молодшого дошкільного віку про вогонь та небезпеку користування ним, формувати навички безпечної поведінки під час виникнення пожежі, формувати знання про те, який транспорт може допомогти при пожежі, необхідні предмети; продовжувати вчити , що гра з сірниками до добра не доведе; підводити дітей до розуміння того, що допомагати один одному – це добре; виховувати бажання піклуватися про власну безпеку та безпеку оточуючих.

/Files/images/grupa_6/2019_2020/IMG-eac2c4ba1b6dbb3fbd7c3f4438c2f98e-V.jpg

/Files/images/grupa_6/2019_2020/IMG-6736b77ddbdfd7099678fe9d4100ebe5-V.jpg

/Files/images/grupa_6/2019_2020/IMG-65b5b2718ddd7ab5418a1f53d754cd55-V.jpg

/Files/images/grupa_6/2019_2020/IMG-d21f3cb2826d532a3bab08747d6e6e90-V.jpg

Інтегроване заняття: "Подорож у казку"

Провела вихователь молодшої групи Товтін Т.О.

Конспект заняття у кінці сторінки

Програмові завдання:

Природа: Систематизувати знання дітей про зиму та її явища, закріпити та розширити знання дітей про диких тварин, будову тіла, спосіб життя та живлення; виховувати любов до тварин.

Розвиток мовлення: вчити дітей описувати тварин за картками-схемами; розвивати діалогічне мовлення. Закріпити вміння добирати прикметники, дієслова до поданого слова.

Математика: Перевірити вміння дітей розпізнавати геометричні фігури (коло, трикутник, квадрат). Закріпити поняття «один-багато», вміння оперувати поняттями «попереду, позаду, останній, перший».

Креативний розвиток: вчити знаходитивідповідні втулки до отворів, називаючи при цьому їх фігуру. Формувати вміння уявити себе незвичним персонажем, вміти розповісти про свої враження та відчуття. Розвивати пам'ять, творчу уяву.

Попередня робота: читання, розгляд ілюстрацій, відгадування загадок про тварин, розігрування казки «Рукавичка».

/Files/images/9/2019_2020/IMG-1048d2809b3c53c84293cb8c09aaa49a-V.jpg

/Files/images/9/2019_2020/IMG-49ffd7dadb2236363bf502dd26e7f51a-V.jpg

/Files/images/9/2019_2020/IMG-aaf29d97ceaecb9aa0fc45b94854afd6-V.jpg

/Files/images/9/2019_2020/IMG-add6acdb459b880d0442cd1521c0717f-V.jpg

/Files/images/9/2019_2020/IMG-d7f326e2fb312bf9eb68298e67635bed-V.jpg

/Files/images/9/2019_2020/IMG-f4159dc12ccc735134271eba3ef1265c-V.jpg

Заняття для дітей старшого дошкільного віку: " Небезпека поруч"

/Files/images/psiholog/vdkritiy_zahd_2019/IMG_5985.JPG

/Files/images/psiholog/vdkritiy_zahd_2019/IMG_5987.JPG

/Files/images/psiholog/vdkritiy_zahd_2019/IMG_5991.JPG

/Files/images/psiholog/vdkritiy_zahd_2019/IMG_5994.JPG

/Files/images/psiholog/vdkritiy_zahd_2019/IMG_5995.JPG

/Files/images/psiholog/vdkritiy_zahd_2019/IMG_5999.JPG

Заняття для дітей середнього дошкільного віку: "Як візьмемось всі разом"

Мета: навчити дітей дослуховуватися одне до одного, узгоджувати свої дії з тим, хто поруч. Формувати дружні стосунки в колективі. Розвивати фізичні якості, увагу, пам'ять, мислення. Виховувати любов до природи та тварин, бажання пізнавати нове та експериментувати.

Хід заняття:

Сюрпризний момент.

Дидактична гра: "Відгадай тваринку"

Дослід: "Знайди фарби"

Дослід: "Вірний шлях"

Фізхвилинка

Дидактична гра: "Лабіринт"

Дидактична гра: "Врятуй від вулкану"

Підсумки заняття: отримання скарбу

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5950.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5953.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5955.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5960.JPG/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5959.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5960.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5965.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5970.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5973.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/vdkrite_zanyattya_lra/IMG_5977.JPG

Заняття для дітей старшого дошкільного віку:" За мотивами казок ( Л.Б.Фесюкова)", провела вихователь Товтін Тетяна Олексіївна

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4087.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4094.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4099.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4111.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4119.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4126.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4131.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4134.JPG

/Files/images/9/2018_2019/zanyattya_tovtn/IMG_4136.JPG

Заняття для дітей середнього дошкільного віку з використанням технології сендплей та піскової анімації "Подорож до пустелі"

Провела Сахацька Людмила Василівна

/Files/images/4/2018_-_2019/lyuda_vdkritiy_zahd/DSC00699.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/lyuda_vdkritiy_zahd/DSC00703.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/lyuda_vdkritiy_zahd/DSC00712.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/lyuda_vdkritiy_zahd/DSC00717.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/lyuda_vdkritiy_zahd/IMG_3655.JPG

/Files/images/4/2018_-_2019/lyuda_vdkritiy_zahd/IMG_3656.JPG

Мета: закріпити знання дітей про нашу планету Земля, про природні зони, про тварин, які населяють пустелю. Про властивості піску. Вчити рахувати в межах 5. Називати по-порядку, орієнтуватися у просторі. Вміти придумати слова на задану літеру, малювати кольоровим піском. Розвивати монологічне мовлення, словесну творчість, пізнавальні здібності. Виховувати інтерес до маніпуляцій з піском, комунікабельність, вміння передавати свої враження від спілкування з природою.

Матеріал: комп’ютер, піддон з піском, кольоровий пісок, шаблони, клей, пензлі, магніти, залізні предмети (ґудзики, скріпки, гайки), пластмасові літери, цифри, іграшки тварин, кольорові камінці, лист, скриня, стіл для піскової анімації, лійка з водою.

Попередня робота: ознайомлення з пустелею як з природньою зоною, розглядання мешканців, розповідь про життя тварин.

Діти, ви мабуть чули, що нашу планету Земля називають блакитною, але насправді вона різнокольорова. А знаєте чому? Бо на землі існують різні природні зони, і кожна з них, має свої неповторні барви ( ліс, степ, тундра, пустеля ).

Сьогодні ми з вами відправимося в подорож до пустелі. Але будуть подорожувати тільки ті, хто відгадає загадку.

Він сипучий і жовтенький,

Купкою лежить гарненько

Якщо хочеш можеш брати

І фортецю будувати.

Тільки щоб її зміцнити

В нього воду мусиш лити. ( пісок)

_ Діти, як називається місце на землі, де багато піску? ( пустеля)

_ Що ви знаєте про пустелю?

_ Що найбільше цінують люди в пустелі?

_ Яка небезпека може чатувати там?

_ Яких тварин ви знаєте?

_ Що верблюд носить в горбах?

Тож вирушаймо у подорож.

Діти сідають на килимок. Закривають оченята.( психогімнастика)

Ось і потрапили ми до пустелі. Діти підходять до столу з піском.

Пошуково-дослідницька діяльність

Потрібно очистити пісок від зайвих предметів для того , щоб він став чистим. Поки ми очищали пісок я знайшла лист від П іскової Феі, в якому вона пише, що приготувала для нас скарб, а знайдемо ми його, коли виконаємо завдання Завдання 1. Ви знайшли багато предметів. Серед них є тварини,цифри, літери. Викладіть цифри від 1 до 5. Назвіть літери і придумайте слова на ці літери,назвіть тварин. Завдання 2. Що за тварина.

На горбах його міцних

Возять скарб, мандрують люди

Їсть в пустелі колючки

Зветься він ( верблюдом)

Мала та ще й плеската

На спині в неї хата

А сили має досить

Допомогти не просить ( черепаха)

Скочила в мішок до мами

Як скінчила жваву гру

Понесе в мішку

Додому мама доню (кенгуру )

Одні діти описують тварин пустелі ,а інші Їх називають.

Перегляд відеоролика з тваринами пустелі.

Завдання 3

Потрібно на столі з піскової анімаціі намалювати сліди тварин, та тварин.

Завдання 4

Показ слайдів оазис. Вихователь розповідає про оазис і пропонує дітям самим створити оазу використовуючи ємкість з водою, камінчики, рослини, тварини.

Релакс. Діти сідають на килимок закривають очі . По закінченню розповідають про свої враження. .Ким себе уявили.

Завдання 5

Потрібно намалювати тварин кольоровим піском.

По закінченню роботи вихователь наголошує, що всі завдання виконано і відкриває скриню в якій знаходиться сік .Бесіда про те чому у скрині Піщана Фея залишила сік. Що найголовніше в пустелі це рідина.

Діти сідають на килимок і повертаються із подорожі.

Відкритий захід: "Пригоди на острові математики" з використанням інтелектуальної карти.

Провела Самусенко Леся Анатоліївна - вихователь логопедичної групи з дітьми старшого дошкільного віку.

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3584.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3589.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3591.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3606.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3607.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3613.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3620.JPG/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3617.JPG

/Files/images/grupa3/2018_2019/vdkrite_zanyattya_lesya/IMG_3625.JPG

Відкритий захід із сталого розвитку:

з дітьми молодшого дошкільного віку провела вихователь Єріна Валерія Володимирівна

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0446.JPG

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0457.JPG

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0459.JPG

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0463.JPG

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0467.JPG

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0470.JPG

/Files/images/4/zanyattya_lra_2018/IMG_0481.JPG

Відкритий захід із сталого розвитку:"Навчу дитину бути ощадливою"

з дітьми старшого дошкільного віку провела вихователь Шемчик Олена Юріївна

/Files/images/7/zanyattya_2018/31732436_1686843641403916_8268430288162390016_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31854925_1686841874737426_4677196325664587776_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31880779_1686842508070696_7482346149374853120_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31886464_1686844091403871_5989939623554449408_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31890800_1686842624737351_7702755388445163520_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31890822_1686843434737270_2852024890620379136_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31902144_1686841501404130_2993475554000240640_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31925069_1686843168070630_6100356700089352192_n.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2018/31919437_1686841831404097_6075276676651024384_n.jpg

Відкритий захід з використанням мнемотехнології та інших інноваційних методик

з дітьми старшої логопедичної групи, провела вчитель - логопед Поліщук Т.В.

Мета: закріплювати вміння дітей диференціювати звук та букву, характеризувати звук за акустичними та артикуляційними ознаками; відбирати слова на заданий склад, визначати кількість складів услові за допомогою лего конструктора; чітко артикулювати звук [р], поєднувати слово з рухом; відтворювати віршований матеріал за мнемотаблицями; вправляти дітей у визначенні першого звука у слові, звуковому аналізі та синтезі, написанні та читанні слів; складанні речень та розповідей; закріплювати навичку дітей орієнтуватися на аркуші паперу, вдало розміщувати картинки за вказівкою вчителя - логопеда на дидактичній рамці.

Розвивати мислення, пам'ять, увагу,уяву,чітку звуковимову, зв'язне мовлення.

Виховувати інтерес до навчання, активність, толерантне ставлення до однолітків.

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0385.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0388.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0391.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0394.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0397.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0399.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0410.JPG

/Files/images/logoped/zanyattya_2018/IMG_0415.JPG

Відкритий захід з екологічного виховання:"Людина і ліс"

провела вихователь групи середнього дошкільного віку №7 "Слоненятко"

Шемчик О.Ю.

Мета: Закріпити знання дітей про значення лісу для людини. Закріпити засвоєнні знання про весняні квіти, їхні лікарські властивості; знання дітьми казок В. Сухомлинського про весняні квіти; розширити знання дітей про комах зокрема про лісових мурах, спосіб життя, корисне місце в природі. Вчити розпізнавати птахів, називати їх; розкрити значення птахів у природі та житті людей, поповнити знання дітей про особливості поведінки лісових птахів весною. Закріпити знання та вміння визначати погоду спостерігаючи за комахами, квітами, птахами. Уточнити екологічні знання дітей про взаємозв’язок людини з природою на основі конкретних правил поведінки в природному середовищі. Сприяти розумінню що ліс - це сукупність рослин і тварин, які не можуть існувати одне без одного; підвести до розуміння, що в екосистемі немає шкідливих і корисних, оскільки всі пов’язані одне з одним і взаємозалежні. Закріпити знання про класифікацію сміття на природне і те що залишила людина. Розвивати мовлення, вміння робити висновки, передбачувати наслідки поганого поводження з природою. Виховувати бажання піклуватися про об’єкти природи, любити та поважати все живе.

Матеріал: Ілюстрації весняних квітів, комах, птахів, твори В.Сухомлинського ( «Сині оченята», «Як бджілка знаходить квітку конвалії», «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії», «Фіалка і бджілка»), загадка, проблемні ситуації, сміття природне і те що залишають люди, контейнера для сміття, макет, д/г «З чим не можна ходити в ліс?», «Продовжити речення»; презентація мультика «Подорож мурахи», звуки природи «Спів птахів», перегляд відеоролика «Первоцвіти України».

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_093958.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_094304.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_100239.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_100552.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_101015.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_101539.jpg

/Files/images/7/zanyattya_2017/20170512_120509.jpg

Відкритий захід на тему: "Намисто для ляльки"

провела вихователь ясельної групи - Мартиненко Катерина Василівна

Мета заняття: закріпити вміння класифікувати предмети за кольором, обстежувати предмети та називати їх форму, колір,нанизувати предмети на шнурок, продовжувати роботу з закріплення узагальнюючих понять.

Розвивати: логічне мислення, память, зорову увагу, мовлення, мовленнєве дихання.

Виховувати: самостійність, інтерес до виконання різних завдань, допитливість, наполегливість, охайність.

/Files/images/grupa2/vasilvna/Lenovo_A1000_IMG_20170329_093650.jpg

/Files/images/grupa2/vasilvna/Lenovo_A1000_IMG_20170329_094318.jpg

/Files/images/grupa2/vasilvna/Lenovo_A1000_IMG_20170329_094444.jpg

/Files/images/grupa2/vasilvna/Lenovo_A1000_IMG_20170329_095219.jpg

При проведенні заняття педагог створила відповідні умови для проведення заходу. В ході заняття переважали позитивний емоційний настрій, була створена атмосфера радісного, щирого спілкування між дітьми. Також Катерина Василівна створила усі умови для формування у дітей позитиної самооцінки, сенсорного розвитку, розвитку сприймання, мовлення , мислення та активізації фантазії.

Заняття на тему: " В гості до Калиноньки - Красунечки"

провела вихователь групи дітей молодшого дошкільного віку Мостовенко Л.П.

Мета заняття: показати дітям красу калини, розмаїття її зображення в народній творчості, розвивати мовлення, память, вміння виразно дикламувати вірші, розгадувати загадки, співати пісні. Розширити знання традицій, повязаних із калиною, удосконалювати техніки ліплення, викликати бажання ліпити калину.

Розвивати: спостережливість, бажання пізнавати світ.

Виховувати бережливе ставлення та любов до рідної природи.

/Files/images/grupa_6/do_kalinonki/DSCN2067.jpg

/Files/images/grupa_6/do_kalinonki/DSCN2072.jpg

/Files/images/grupa_6/do_kalinonki/DSCN2073.jpg

/Files/images/grupa_6/do_kalinonki/DSCN2089.jpg

Людмила Петрівна для проведення заняття підготувала багото наочності. Діти обізнані з теми про калину, які цілющі властивості вона має, відгадували загадки, розповідали вірші, водили хоровод і співали, також імітували рухи під колискову, яку співали разом із вихователем. Вихователь використала на занятті такий інноваційний вид діяльності, як мнемотехніка. Діти за допомогою картинок читали віршики. Наприкінці занняття із задоволенням ліпили гілочки калини. а кульмінацією заняття було ласування калиновим чаєм із смаколиками.

У грі дитина – творець і суб’єкт власної діяльності. Саме у грі формуються розум і почуття, здатність до творчості у предметній сфері та спілкуванні. Гра є універсальним засобом формування взаємин дорослих з дитиною і дітей між собою.

/Files/images/10/valya_zanyattya/1.jpg

/Files/images/10/valya_zanyattya/2.jpg

Велике значення рухливих ігор полягає в їх соціальних функціях. Саме рухливі ігри вперше вносять в життя дитини суворі вимоги до поведінки власне в тій діяльності, яка їм подобається. Цими вимогами є правила гри, яких за будь – яких умов треба дотримуватися, інакше дитина стає нечесним гравцем, який заслуговує на покарання. Це є прообразом складного дорослого життя, де потрібно підкорятись правилам, виконувати вимоги, вміти вигравати і програвати.

/Files/images/10/valya_zanyattya/4.jpg

Сюжетно – рольова гра є провідним засобом соціалізації дошкільника. Відображення життя дорослих у сюжетно – рольовій грі дає змогу дитині «Прожити різні соціальні ролі», усвідомити внутрішні зв’язки між ними, опанування рольову поведінку.

/Files/images/10/valya_zanyattya/5.jpg

/Files/images/10/valya_zanyattya/6.jpg

/Files/images/10/valya_zanyattya/9.jpg

Інсценівки, драматизації та інші театральні ігри помітно впливають на формування дітей адекватної самооцінки і рівня домагань, спонукають дошкільника змінювати ставлення до себе. Дуже важливим є емоційний розвиток дитини, оскільки від нього залежатиме те, як складуться її стосунки з однолітками і дорослими в майбутньому. Беручи участь у театральних іграх діти ознайомлюються з відчуттями, настроями й образами улюблених персонажів, вчаться їх розуміти, досліджують причини їхньої поведінки. Також інсценівки сприяють розвитку комунікативних навичок. Адже спілкування в колективній грі – це її основа. А ще участь в таких заходах поступово стає чудовою основою для самовираження.

Нещодавно в садочку відбувся колективний перегляд в групі "Метелик" з народознавства на тему: "Вінок калиновой сплітаю із звичаїв рідного краю" який провела Мостовенко Л.П.

Вихователь працює з дітьми за няпрямком "Народознавство в дитячому садочку". На підсумковому занятті використала український народний фолькльор, народні рухливі ігри, дидактичні ігри зокрема "Колишнє і сьогодення". Діти із задаволенням розповідали про звичаї, свята та розваги рідного краю. Також використовувала багато дид.матеріалу та ІКТ, яке сприяло для ознайомлення дітей із зображеннями різних орнаментів вишиванок. З проведеного заняття було видно, що діти мають добрі знання з народознавства та певний рівень знань старшої групи. Отже, важливим засобом є проведення відкритих заходів що сприяють обміну педагогічним досвідом та стимулює педагогів до вдосконалення власної педагогічної майстерності.

/Files/images/grupa_6/mostovenko/20160426_113609.jpg

/Files/images/grupa_6/mostovenko/20160426_114406.jpg

/Files/images/grupa_6/mostovenko/20160426_113609.jpg

/Files/images/grupa_6/mostovenko/20160426_113036.jpg

Відкритий захід вихователя Шемчик Олени Юріївни для дітей молодшого дошкільного віку з екологічної казки з розділу стилізований стиль життя :" Пригоди у лісі"

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_094430.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_094704.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_094831.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_095006.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_095643.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_100609.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_101150.jpg

/Files/images/litvinenko/u_ls/20160318_101251.jpg

Відкритий захід практичного психолога Кеби Тетяни Анатоліївни.Заняття з арттерапії: «Зима – чарівниця»

Мета заняття: розвивати пізнавальну сферу дітей, розкривати природного потенціалу та творчих здібностей дітей; розвивати уяву, фантазування, самовираження через створення ляльки – саморобки; формувати інтерес до виконання завдань, покращувати психоемоційний стан дитини, зменшувати тривожність, зміцнювати позитивне ставлення до себе.

1. Психогімнастика /Files/images/psiholog/DSC00546.JPG

2. Показ презентації для дітей на зимову тематику./Files/images/psiholog/DSC00549.JPG

3. Виготовлення колажу./Files/images/psiholog/DSC00556.JPG

4. Створення новорічної галявини з кінетичного піску./Files/images/psiholog/DSC00562.JPG

5. Релаксація./Files/images/psiholog/DSC00564.JPG

6. Аплікація з ватних дисків «Зимова ніч»/Files/images/psiholog/DSC00571.JPG

7. Виготовлення ангелу з паперу./Files/images/psiholog/DSC00586.JPG

Колективний перегляд відкритого заходу з екологічного виховання "Синоптик UA"

Тема: Синоптик UA.

Мета: Закріпити знання про професію метеоролога, та приладами які використовують для визначення погодних явищ на Землі. Викликати цікавість і допитливість дітей щодо пізнання природи; дати дітям уявлення про властивості вітру,розширити знання про сонце як про велику зірку,що зігріває землю. Дати елементарні знання про залежність пір року і частини доби від руху Землі навколо Сонця. За допомогою презентацій показати дітям яку корить і яку шкоду може нанести погода людям і природі. Познайомити дітей з новим оповіданням В. Сухомлинського «Як змінюється колір снігу». Учити уважно слухати текст; збагачувати образний словник дітей словами і виразами; сніг – білий, рожевий,блакитний, сірий,сліпучо білий. Учити дітей відтворювати епізоди за поданими схемами. Закріпити знання та вміння визначати погоду за народними прикметами. Стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природи. Розвивати мову, мислення, уяву,пам’ять,спостережливість,фантазію. Виховувати гуманне ставлення до природи, естетичний смак, товариські почуття.

Матеріал: твір В.О, Сухомлинського «Як змінюється колір снігу», картки – схеми, флюгер, сонячний годинник, термометр, лінійка,барометр, опадомір, календар погоди, аудіо записи «Шум вітру», «Шум дощу», «Як прокидається погода при появі сонця», добір картинок до теми, солоне тісто,клей,пензлик, фарби,кольоровий папір,стрічки (жовті), вата.
Хід заняття.
Вихователь:
Діти звідки ми дізнаємося яка буде погода сьогодні, завтра?
Діти: Телебачення,Інтернет, радіо.
Вихователь: А як називають людей які досліджують яка буде погода?
Діти: Метеорологи.
Вихователь: А що вони роблять?
Діти: Вони досліджують яка буде погода на наступний день.
Вихователь: А що це за професія я вам зараз розповім.
Метеорологи працюють без вихідних. Усі свої дані передають у зашифрованому вигляді цифр і букв. Метеорологи їх розшифровують і передають до Києва, а потім у міжнародний банк до Брюсселю. На основі цих даних складають синоптичні карти, відповідно до них синоптики роблять свої прогнози. На них позначають хмарність,напрям та швидкість вітру, температуру повітря,атмосферний тиск.
Хто їм допомагає збирати ці всі дані?
Діти: Метеорогічні літаки та кораблі на яких є спеціальні прилади, супутники в космосі.
Вихователь: Як називається приміщення де працюють ці люди.
Діти: Метеостанція.
Вихователь: А які прилади стоять на метеостанціях?/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05823.JPG
Діти: Флюгер ,опадомір,снігомір,барометр, термометр, сонячний годинник.
Вихователь: Так,вірно. Давайте з вами підійдемо до наших приладів і розповімо про них.
(Підходимо до флюгера)
Вихователь: Що це таке?
Діти: Флюгер./Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05822.JPG
Вихователь: Як його використовують в роботі?
Діти: Він обертається і показує напрямок та силу вітру. Їх розміщують на дахах будинків.
Вихователь: Що таке вітер?
Діти: Вітер – це рух повітря.
Вихователь:Чи можна побачити вітер?
Діти:Вітер можна відчути, або побачити тільки його дію.
Вихователь: А як ми можемо побачити дію вітра?
Діти: Політ повітряної кульки, повітряного змія, роботу вітряків,млина, паперового човна.
Вихователь: А чи доводилось вам чути голос вітру? Люди часто прислухаються до його звуків і в нашій мові є багато влучних характеристик які відтворюють голос вітру. Пригадайте їх.
Діти:Шумить, свистить, гуде,реве,стогне, сопе, співає, тужить,плаче,ридає,виє,голосить,скиглить, сумує.
Вихователь:Вітер як і люди має свій характер. Чи зустрічали ви ласкавий вітер? В яку пору року?
Діти: Навесні, влітку вітер – «котяча лапка».
Вихователь:А чи всі вітри мають лагідну вдачу. Пригадайте їх.
Діти: Суховій,сніговій,буран, торнадо, вітровал,листовій)
Вихователь: Як ви гадаєте, чи може бути вітер добрим?
Діти: Опилює рослини, розвіює їх насіння, приносить з собою тепло чи холод , які не завдають шкоди усьому живому і змушує рухатись вітрильники і вітряки.
Вихователь:А чи може вітер бути злим?
Діти:руйнує будинки, ламає дерева, топить у морі кораблі, заносить піском родючі землі та оселі.
Вихователь:
А давайте ми подивимося який буває вітер добрий і злий? (Презентація про вітер.)
Діти, послухайте, що це за шум. Хто так робить? Закрийте очі і послухайте.(Відповідь дітей)
А зараз давайте послухаємо цю незвичайну мелодію. А чому вона незвичайна?
(Відповідь дітей)
Вихователь:Діти, якби хтось із вас був вітром,то що доброго ви зробили б для людей?
(Відповідь дітей)
Вихователь:За сильного вітру і морозу можна обморозити шкіру, що досить небезпечно для людини. Отже вітер приносить як корить так і шкоду, і щоб ця шкода була якнайменшою ,нам треба знати і дотримуватись правил безпеки:
- Тож в один із таких днів ви граєте самі вдома. Раптом на вулиці піднявся сильний вітер. Ваші дії?
Діти: Зачинити вікна,двері, покликати з вулиці меншого братика чи сестричку.
Вихователь: А якщо ви в цей час знаходитись на вулиці?Ваші дії.
Діти: Зібрати іграшки, забрати братика чи сестричку, пояснити друзям небезпеку і негайно йти додому, тримаючись подалі від будинків і дерев.
Вихователь: На вулиці сильніший вітер, а ви згадали, що сохне випрана мамою білизна. Ваші дії?
Діти:Звернутись до сусідів, до дорослих за допомогою. Не ходити за білизною самим.
Вихователь:Ви самі вдома, а мама дозволила виходити на прогулянку тільки при помірному вітрі. Як визначити силу вітру?
Діти: За одягом людей, за деревами,за димом,за допомогою прапорця.
Вихователь: Давайте тепер перейдемо до наступного приладу. Що це таке?/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05826.JPG
Діти: Сонячний годинник.
Вихователь: Як його використовують і навіщо? Що таке сонце?
Це величезна вогняна куля. Її розміри дуже великі. Вона дуже гаряча, освітлює і зігріває землю. Температура на її поверхні дуже висока. Воно перебуває дуже далеко від землі, але його проміння досягає землі і приносить тепло і світло. Наша Земля повертається навколо Сонця, вона робить один оберт рівно за один рік, тому і виникли пори року, тому що сонце не однаково освітлює нашу планету. А ще Земля крутиться навколо себе,тому відбувається зміна частин доби./Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05827.JPG
За допомогою досліду ми з вами переконаємося.
Дослідницько- пошукова діяльність з ліхтариком:Одна дитина стаєв центркола, витягує руки вперед з ліхтарем «промінчики», друга дитина – Земля. Вона рухається по орбіті( По наміченому колу звернувши увагу як падають «промінчики» на дитину – Землю. Пояснити зміну пір року.
Діти роблять висновок.
Потім запропонувати дитині покрутитися навколо себе і сонечко спершу світить в спину (ніч), збоку (ранок),в обличчя( день), з іншого боку (вечір).
Діти роблять висновок.
Вихователь: За допомогою чого вимірюють t повітря?/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05841.JPG
Діти: Термометр.
Вихователь:Як ви гадаєте, що було б , якби сонця не існувало б?
Відповідь дітей.
Вихователь: Яку користь приносить сонце?
Відповідь дітей.
Вихователь: Чим воно може буди шкідливе?
Відповідь дітей.
Вихователь: І в цьому ми зараз переконаємося переглянувши слайди.
Давайте послухаємо як радіє появі сонця природа.
Психогімнастика «Я- сонечко)
Вихователь:А що це за прилад?/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05835.JPG
Діти: Барометр.
Вихователь: А як його використовують? І для чого він потрібен?
Діти: Барометр показує атмосферний тиск, і яка буде погода, ясна чи похмура.
Вихователь: А ще за чим можна дізнатися яка буде погода?
Так, спостерігаючи за рослинами і тваринами ми можемо дізнатися яка буде погода , похмура чи ясна.
Відповідь дітей.
Вихователь: як називають сніг, дощ, град? (Опади). Як вони утворюються?
Відповідь дітей.
Вихователь:
За допомогою чого вимірюють кількість опадів?
Відповідь дітей.
Дослідницько – пошукова діяльність з опадоміром./Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05839.JPG

Вихователь:Послухайте як композитор поєднав звуки природи і музику. Що ви уявили коли слухали цю музику?
Відповідь дітей.
Ось давайте переглянемо чим корисний дощ і як він може нашкодити природі.
Вихователь: Ще один прилад. Снігомір.
/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05843.JPG
Навіщо його використовують у роботі?
Вихователь: Коли багато снігу,це добре чи погано? Чим?
Відповідь дітей.
Вихователь: Чи може сніг наносити природі і людям шкоди?
Давайте ми з вами в цьому переконаємося переглядаючи слайди.
Вихователь:Зараз я вам прочитаю твір В.О. Сухомлинського «Як змінюється колір снігу».
За допомогою схеми давайте перекажемо оповідання.
/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05846.JPG
Розповідь дітей.
Запитання:
Вихователь:
Давайте порівняємо сніг?
Діти: Білий,рожевий,фіолетовий,сірий.
Вихователь:Чому змінюється колір снігу?
Діти: Бо змінюється положення сонця.
Вихователь:За кольором неба, ми можемо прогнозувати погоду на наступний день?
Діти: Так,якщо небо червоного кольору, то це на мороз,вітер.
Вихователь: А ще за чим можна спостерігати, щоб дізнатися про погоду на наступний день чи тиждень.
Діти: За рослинами, тваринами,птахами,комахами,деревами.
Вихователь: Я вам буду показувати картинку із зображенням,а ви будете говорити яка приказка пов’язана з цією картинкою.
Зірки:Яскраві зірки взимку – на мороз.
Горобці:
Горобці ховаються під дах – на мороз і заметіль.
Ворони:
Якщо ворони крутять в небі, то це на заметіль,а якщо сидять на гілках, то на мороз.
Іній:
Іній на деревах – до морозу.
Туман – буде відлига.
Дим:
Як дим з комина іде вгору, то це на мороз,а якщо розвіюється то на вітер.
Вухо:
Якщо вухо свербить, то це на відлигу чи на завірюху.
Синичка:
Синиця вранці пищать і до будинку туляться – чекай похолодання, вночі морозу.
Гуска:Коли на снігу зимою гуска піднімає ноги і стоїть на одній нозі, то слід чекати похолодання чи морозу.
Кіт:
Коли кіт спить на вікні, то буде тепло.
Коли на землі – відлига.
Собака:
Собака на снігу згортається калачиком – на мороз, а витягується – на тепло.
Хмари:
Білі хмари – на вітер. Сині – на тепло.
Ворона:
Ворона ховає під крило дзьоб – до холоду.
Вихователь: Давайте пригадаємо прислів’я та приказки.
- Мороз зуби показує.
- Узимку день, як у зайця хвостик.
Молодці, ось бачите, що і природа може нам допомагати дізнатися яка буде погода найближчим часом.
(Звучить музика з прогнозу погоди)
Вихователь: А зараз послухайте прогноз погоди який ми склали за нашими спостереженнями.
Далі діти розходяться по центрах де зображують в нетрадиційних техніках (сонце, дощ, сніг, град).
/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05851.JPG/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05853.JPG/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05854.JPG/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05859.JPG

/Files/images/litvinenko/sinoptik_ua/DSC05862.JPG

Відкрите заняття для дітей старшої групи з патріотичного виховання на тему: «Ми-патріоти своєї країни»

Програмовий зміст:

· Систематизувати знання дітей про Україну-як могутню державу;

· Вміти володіти картою:називати сусідні республіки,які межують з Україною;показувати кордон України;

· Розуміти,хто такий президент,його роль у житті країни;

· Називати міста України,моря,річки;

· Закріпити знання про галузі України,розуміти їх значення для людей;

· Вправляти дітей у звуковому аналізі слів,поділу слів на склади,складати речення з поданими словами;

· Розвивати мову,мислення,творчі здібності,вміння вести діалог,підтримувати розповідь товариша,відповідати на питання вихователя;

· Розуміти поняття:патріот,українець.

· Виховувати патріотичний дух,любов до своєї держави,до рідних,бути сильним,мужнім патріотом України.

Матеріал:карта України,портрет президента,державні та народні символи України,картки для звукового аналізу слів,картки з літерами,для складання слів,квітки (оригамі),кольорові стрічки для утворення віночка,вірші,казка про державні символи,мультимедійна презентація про галузі України,вишиті рушники,вишиванки.

Хід заняття

-Діти,ми сьогодні з вами вирушимо у подорож по чудовій країні.А по якій країні,вам потрібно відгадати загадку:

Красивий,щедрий рідний край.

І мова наша солов’їна.

Люби,шануй,оберігай

Усе,що зветься…(Україна).

-Так,діти,подорожуємо по нашій Україні.На землі є багато країн,але наша країна називається(відповідь дітей):Україна.А люди,які живуть на Україні,називаються(відповідь дітей):українцями.

Дитина розказує вірш «Україна».

Україна-рідний край

Поле,річка,синій гай

Любо стежкою іти

Тут живемо я і ти.

-Діти,а де ми можемо побачити відразу всю Україну?(відповідь дітей).Правильно,на карті./Files/images/10/DSC05802.JPG

Вихователь демонструє карту України.-Ось наша Україна(діти розглядають карту).Це кордони нашої України.Наша Україна має сусідів-це сусідні республіки:Росія,Білорусь,Польща, Словаччина,Угорщина,Румунія,Молдова.Зверніть увагу,скільки областей має наша країна.Вони на карті показані різними кольорами.Червоним кольором є назва міста,який є обласним центром(діти читають,обстежують).Міст в Україні є дуже багато,які ви знаєте міста України?(відповідь дітей).Але у нашій Україні є столиця,яка називається м.Київ(діти називають і показують на карті).

-Діти,а як ви думаєте,що зображено блакитним кольором?(відповідь дітей).Так,це моря,річки та озера нашої країни.А чи знаєте,які є моря на Україні?(відповідь дітей):Чорне,Азовське.Які річки України ви знаєте?(відповідь дітей):Рось,Десна,Дніпро,Тетерів та ін./Files/images/10/DSC05803.JPG

-Діти,Україна наша велика,простора,красива,сильна,щедра.І повинна бути людина,яка б керувала такою країною.Як ви думаєте,хто це?(відповідь дітей).Так,це наш президент-Петро Порошенко(вихователь демонструє дітям портрет президента України).Це дуже мудра і розумна людина.А хто із вас хоче бути президентом?(відповідь дітей).Що б ви зробили,якби були б президентом?(відповідь дітей).

-Ми всі хочемо,щоб завжди на нашій землі був мир,щоб нам нами було чисте і блакитне небо.Тож давайте ми з вами виконаємо завдання:викладемо з літер слова МИР,НЕБО,Україна.(діти на столі викладають з літер слова,роблять звуковий аналіз слів,поділ слова Україна на склади,складають речення з даними словами).

-А зараз послухайте казку про державні символи України./Files/images/10/DSC05810.JPG

/Files/images/10/DSC05797.JPG

Казка

Тризуб, Прапор, Гімн

Давно-давно жила колись жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесни­ми, сміливими, дуже любили свою матусю, готові були віддати за неї своє життя. Попідростали і вирішили піти у світ.

От перший син і каже:

—Мамо, піду-но я межи люди, подивлюся на світ.

—Що ж, синку, — відповідає мати, — йди, та пам'ятай рідну домівку, а на згадку візьми з собою золоту корону з трьома промінцями, хай у далекому краї зігріває вона тебе.

Минув час, і завдяки своєму розуму став старший син великим князем. Бо трьохпроменева корона, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала шлях до кращого життя. Дали першому синові ім'я Тризуб, а знак, що дала йому мати, назвали Гербом.

— Пустіть мене, мамо, світ подивитися, — проситься другий син.

Дала йому мати в дорогу жовто-блакитний одяг. Своїми звитяжними ді­лами син прославляв матір. Одержав середній син імення Прапор.

А там, де був наймолодший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мама своєму наймолодшому синові подарувала соловейків голос. І оде­ржав син за свій величний спів ймення Гімн.

Вихователь закріплює з дітьми знання про державні символи України,діти на дошці викладають зображення державних символів України,та читають про них вірші./Files/images/10/DSC05811.JPG

Прапор нашої вкраїни

Має колір жовто-синій,

І повинен кожен знати

Як два кольори єднати.

Синє небо-верхня смуга.

Жовте поле-нижня смуга.

Я підношу із любов’ю

Прапор ніжно-кольоровий.

Чубач Ганна.

Тризуб-немов сім’я єдина

Де тато,мама і дитина

Живуть у мирі і любові

На Україні вольній,новій.

В.Паронов

Наш герб-тризуб,

Це воля,слава й сила.

Наш герб-тризуб,

Недоля нас косила.

Та ми зросли,ми є,

Ми завжди будем,

Добро і пісню

Несемо ми людям.

Н.Поклад.

Вихователь читає вірш

Державний Гімн

Слова палкі,

Мелодія врочиста,-

Державний Гімн

Ми знаємо усі.

Для кожного села,

Містечка,міста-

Це клич один

З мільйонів голосів.

Це наша клятва,

Заповідь священна,

Хай чують

Друзі й вороги,

Що Україна вічна,

Незнищенна,

Від неї лине

Світло навкруги.

Н.Поклад

Діти співають гімн України.

Вихователь проводить бесіду про бойові дії на Сході України.(діти по черзі висловлюють свою думку про героїв України).

Вихователь за допомогою мультимедійної презентації закріплює знання дітей про ремесла України:тваринництво,рибальство,вівчарство, бджільництво,хліборобство,гончарство,ковальство,ткацтво./Files/images/10/P1110007.JPG

/Files/images/10/P1110006.JPG

Після перегляду презентації,вихователь пропонує дітям виготовити оберіг для України(квіти для віночка,кольорові стрічки).Діти виготовляють квіти за допомогою техніки оригамі,прикріплюють їх на дошці,у вигляді віночка,вихователь закріплює знання дітей про кольори стрічок.(під час виготовлення квіток,діти співають народні пісні)./Files/images/10/P1110012.JPG

В кінці заняття діти говорять побажання для нашої країни: «Я хочу,щоб на Україні…», «Я хочу,щоб наша Україна була…»./Files/images/10/DSC05814.JPG

/Files/images/10/DSC05819.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 584

Коментарi