• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

/Files/images/06032013328.jpgВихователь- методист

Аксьонова Алла Вікторівна - педагогічний стаж - 31 рік, освіта - повна вища, кваліфікаційна категорія - "спеціаліст вищої категорії".

Нагороджена:

  • Почесна грамота Міністерства освіти і науки України;
  • Грамота Управління освіти і науки Білоцерківської міської організаціїї профспілки працівників освіти і науки України;
  • Знак "Відмінник освіти України".

Організовує та здійснює методичну роботу дошкільного закладу, керує роботою методичного кабінету.
Головним завданням методичної роботи з педкадрами є надання реальної методичної допомоги педагогам з метою підвищення їхньої професійної майстеності, створення передумов для впровадження інноваційних технологій, творчого пошуку особистісно-орієнтованих підходів до навчання та виховання дошкільнят, ефективності технологій педагогічной праці. Все це сприятиме оптимізації освітньо- виховної діяльності в дошкільній установі.
Методична робота спрямовується на допомогу працівникам в удосконаленні знань про сучасні підходи до вирішення програмових завдань.
Педагогічний колектив приділяє велику увагу здійсненню індивідуального підходу, збережиню фізичного та психічного здоров"я малюків, тісній співпраці з батьками. Освітньо-виховна робота в навчальному році будується на засадах оновленого Базового компонента. Тому в центр педагогічної роботи поставлено особистість дитини, як активного суб"єкта, життєдіяльності, компетентної особи, що здатна реалізувати свої потенційні можливості; жити повноцінним життям; самостійно діяти; здійснювати власний вибір; визначатися зі своїми пріоритетами; приймати незалежні рішення та відповідати за їх наслідки; орієнтуватися у новому середовищі; пристосуватися до незвичних умов; відстоювати власні інтереси.
З метою досягнення вимог Базового компонента (оновленого), та досягнення належного рівня якості дошкільної освіти педагогічні працівники груп прийняли рішення про використання, кожною віковою групою, освітніх технологій.

Завдання педагогічного колективу на 2018 - 2019 н.р. та оздоровчий період

1. Спрямувати педагогічну діяльність на роботу з соціалізації дітей в доросло – дитячому співавторстві.

2. Сприяти роботі з використання ігрових технологій як джерела розвитку успішності дитини в умовах нової концепції .

3. Удосконалювати роботу з розвитку комунікативно – мовленнєвої компетентності шляхом впровадження освітніх технологій.

4. Продовжувати роботу з якості та доступності фізичного, розвитку у контексті позитивного ставлення до себе та інших.

Застосування педтехнологій

  • Методика Л.В.Шелестової.
  • Методика Н. Фесюкової.
  • Методика В.Воскобовича.
  • Мнемотехніка Г.Чепурного.
  • Кубики Нікітіна.
  • Спадщина В.Сухомлинського.
  • Технологія ель-бру.
  • Піскова анімація

Застосування ППД

  • «Застосування арт-педагогіки в роботі з дітьми»- досвід вихователя-методиста ЗДО №22Аксьонової А.В.

Гурткова робота

  • «Маленькі шахісти» - шахи.
  • «Малята-здоров’ята» - степ-аеробіка.
  • «Фантазери» - пластиліногра- фія.
  • «Музичні намистинки»- музи- котерапія .
  • «Чарівний папірець»-оригамі.

Школи:

  • Помічника вихователя.
  • Соціальної адаптації.

Оздоровлення дітей у дошкільному закладі влітку

За останні роки, як свідчить статистика, загальний стан здоров"я дітей погіршився: збільшилася кількість дітей дошкільного віку з хронічними захворюваннями, хворобами дихальної, ендокринної систем, опорно-рухового апарату, органів травлення. Тому питання оздоровчої роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі є дуже актуальне.
Улітку роботу з дітьми в дошкільному навчальному закладі прийнято називати оздоровчою. Цим визначають її основну мету і завдання. Успіх оздоровчої роботи визначається перш за все тим, наскільки своєчасно і професійно підготувався до неї колектив дошкільного навчального закладу. Організовуючи оздоровчу роботу, слід консолідувати дії педагогічних та медичних працівників задля досягнення єдиної мети – зміцнення здоров’я дітей.
Під час організації оздоровчо-виховної роботи з дітьми педагогічні працівники та медичний персонал нашого дошкільного навчального закладу дотримуються трьох принципів, а саме:
· Комплексність оздоровчо-виховних заходів;
· Системність і послідовність в оздоровленні дітей протягом визначеного періоду;
· Наступність у роботі медичних та педагогічних працівників щодо оздоровлення дітей і контролю за станом їхнього здоров’я.
Важливою складовою цього процесу також є просвітницька робота з батьками, оскільки вони мають знати основні режимні моменти, до яких дитина звикла під час відвідування дошкільного навчального закладу, і дотримуватися їх у дома. Під час підготовки до оздоровчого періоду з’ясовуємо, хто з вихованців проведе все літо чи частину його разом зі своїми батьками і не буде тимчасово відвідувати дошкільний навчальний заклад. Батькам таких дітей надаємо консультацію щодо способів загартування дошкільника протягом оздоровчого періоду.

Загартування дошкільників в оздоровчий період

Спосіб загартування

Особливості проведення

Відповідальні

Повітряні ванни

Під час прогулянки за температури повітря не нижче +180С тривалістю до 30 хв. На дітях мають бути панамки і одяг з натуральних тканин

Медична сестра, вихователі

Шляхом провітрювання приміщення без протягів тривалістю до 10 хв., під час якого діти легко одягнені

Денний сон з відкритими фрамугами

Сонячні ванни

Із дозволу лікаря, дозовано, з 9:00 до 12:00 та після 16:00, спочатку тривалістю 3-4 хв., потім – до 15 хв. одноразово та 40 хв. протягом дня

Медична сестра, вихователі

Водні процедури

Щоденне прохолодне вмивання, миття рук, шиї за початкової температури +320С, потім – кожні 3 дні температуру знижують на 10С до +220С

Медична сестра, вихователі

Обливання ніг після сну за початкової температури +360С, доводячи поступово до +240С, після чого ноги розтирають рушником – масаж шкіри

Конрасні ванни для ніг протягом 3 хв. за температури +360С та +220С, потім – за температури +400С і до +180С

Ходіння по воді за температури +220С

Купання в плес кальному басейні за температури повітря вище +260С, а води - +240…+260С

Ходіння босоніж

Ходіння по траві, м’якій землі, піску, гладеньким камінцям для профілактики плоскостопості та розвитку тактильних відчуттів

Медична сестра, вихователі

Ходіння «Доріжкою здоров’я»

Ходіння босоніж щоденно по мішечках з природними наповнювачами (сіль, пісок, квасоля, каштани, горох, гречка) для профілактики плоскостопості та розвитку тактильних відчуттів

Медична сестра, вихователі

Санація повітря сольовою лампою. Іонізація

Щоденно, за графіком у групових приміщеннях дошкільного навчального закладу

Медична сестра, вихователі

Рухова активність на свіжому повітрі

Рухові паузи, комплекси вправ ранкової гімнастики та гімнастики пробудження щодня в добре провітреному приміщенні або на майданчиках з використанням додаткового обладнання

Медична сестра, вихователі

Оздоровчий біг

Щоденно під час ранкової гімнастики з дітьми старшого дошкільного віку протягом 3-4 хв.

Медична сестра, вихователі

На виконання Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, затвердженою постановою Кабінетом Міністрів України від 13 квітня 2011 року, листа Міністерства освіти і науки України від 21.10.2013 №1/9-735, з метою активізації творчого потенціалу дітей, виявлення та розвиток талановитих дітей дошкільного віку та наказу управління освіти та науки Білоцерківської міської ради за №172 від 11.11.2013р. «Про проведення Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва» у ДНЗ №22 «Ластівка» з 10.02.2014-14.02.2014 р.р. проходив тиждень театрального мистецтва.

Для проведення тижня театрального мистецтва у дошкільному закладі складена програма фестивалю за участю всіх категорій учасників освітньо-виховного процесу: дітей, вихователів, помічників вихователя, батьків, вузьких спеціалістів садочка.

Кiлькiсть переглядiв: 605

Коментарi