• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Співпраця з батьками

Майстер - клас для батьків: "Грамота для старших дошкільників"

/Files/images/rozvagi/den_rdno_movi_2019/IMG_4230.JPG

/Files/images/rozvagi/den_rdno_movi_2019/IMG_E4241.JPG/Files/images/rozvagi/den_rdno_movi_2019/IMG_E4237.JPG

Майстер - клас для батьків: "Розвиток зв`язного мовлення дошкільників"

Мета майстер - класу: підвищити рівень знань і умінь батьків щодо мовленнєвого розвитку дошкільників. Розширювати обізнаність щодо методів і прийомів розвитку зв'язного мовлення дітей. Розвивати дослідно - творчі педагогічні здібності. Спонукати до професійних пошуків.

/Files/images/grupa3/2018_2019/mayster_klas_z_batkami/unnamed (13).jpg

/Files/images/grupa3/2018_2019/mayster_klas_z_batkami/unnamed (12).jpg

/Files/images/grupa3/2018_2019/mayster_klas_z_batkami/unnamed (11).jpg

Майстер - клас вихователя Чугунової О.М. для батьків:"Чарівний світ Марії Приймаченко"

/Files/images/10/chugunova_mayster_klas/3.jpg

/Files/images/10/chugunova_mayster_klas/4.jpg

/Files/images/10/chugunova_mayster_klas/2.jpg

Вихователь середньої групи №10 Чугунова Ольга Миколаївна провела майстер – клас для батьків «Чарівний світ Марії Приймаченко».

До залу запрошені батьки разом з дітьми різних вікових груп садочка.

Ольга Миколаївна ознайомила батьків із творчим шляхом відомої української художниці Марії Приймаченко. Здійснена презентація дитячих робіт по гуртковій роботі над творчістю М.Приймаченко.

З цікавістю батьки розглядали дитячі роботи та роботи художниці.

З нетерпінням всі чекали творчої роботи під час малювання. Вихователь запропонувала дітям намалювати «Соняшники», а батькам – обрати на власний вибір один із малюнків художниці.

Під супровід музичних творів всі гості поринули у казковий світ Марії Приймаченко.

Діти і дорослі охоче малювали і на їх малюнках оживали квіти, звірі.

Майстер-клас для батьків гуртка" Чарівна петриківка"

Мета гуртка – розвиток індивідуальних творчих здібностей дітей, пізнання ними свого коріння через такий вид декоративно-ужиткового мистецтва, як Петриківський розпис.

Основні завдання: виявлення художніх здібностей, зокрема, до декору, розвинену фантазію, творчу уяву, витримку та силу волі; опанування художньо-практичними вміннями та навичками у сфері декоративного петриківського розпису; навчити дітей малювати в різних техніках декоративні «зернятка», «горішки» та «перехідний мазок», які традиційні для Петриківського розпису ;
ознайомити малят з різними варіантами петриківських «мальовок»; збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, розуміння зв'язків народного мистецтва з природним і культурним середовищами життєдіяльності людини; сприяти умовам для здобуття дітьми знань, вмінь та навичок з
Петриківського розпису; навчити плануванню та організації трудового процесу, самостійному
пошуку шляхів вирішення творчих завдань;
виховати дбайливе ставлення та пошану до надбань народного мистецтва; сприяти вихованню творчої особистості, що є носієм кращих надбань національної та світової культури; розвинути художній смак, творчу уяву, фантазію, виробити індивідуальний стиль роботи.

/Files/images/grupa_6/mayster_klas_dlya_batkv_2017/BTXuaRGDkVY.jpg

/Files/images/grupa_6/mayster_klas_dlya_batkv_2017/Fpmf5w0mRiU.jpg

/Files/images/grupa_6/mayster_klas_dlya_batkv_2017/nqEryG_5uK8.jpg

Майстер клас на тему:" Веселковий дивограй" під керівництвом музичного керівника Гамарник О.В. та практичного психолога Кеби Т.А.

/Files/images/muzkervnik/mayster_klas_2017/Майстер клас з музикотерапії.jpg

/Files/images/muzkervnik/mayster_klas_2017/Гра Подушечка.jpg

/Files/images/muzkervnik/mayster_klas_2017/Печу, печу хлібчик.jpg

/Files/images/muzkervnik/mayster_klas_2017/Подушечка.jpg

Мета: Нормалізація емоційно-психофізичних станів дітей, гармонізація вольової сфери, усунення незначних психоемоційних розладів.

Майстер - клас вчителя - логопеда для батьків: "Мова та звук"

Мета майстер – класу: ознайомити батьків з якісною характеристикою звуків (голосний , приголосний, твердий, м`який, глухий, дзвінкий), вмінням визначати позицію звуків у словах, та їх послідовність, озброїти батьків практичними прийомами у виконанні звукового аналізу слова. Дати батькам рекомендації по організації роботи вдома по підготовці дітей до навчання грамоти.

Завдання:

- Пояснити батькам особливості підготовки до навчання грамоти дітей з порушеннями мовлення;

- максимально приблизити батьків до корекційного процесу в дошкільному закладі і допомогти засвоїти та закріпити отримані на заняттях знання дітей;

- поділитися практичними порадами, як в домашніх умовах виконувати завдання із звуками ( визначати позицію звуків у словах, послідовність звуків, виконання звукового аналізу слова);

- дати батькам можливість вдосконалити знання з формування звукового аналізу слова , самостійно спробувати виконати завдання.

Роздатковий матеріал: сигнальні прапорці, схема для визначення позиції звуків у слові, позначки звукового аналізу слова.

/Files/images/logoped/mayster_klas/20170426_165315.jpg

/Files/images/logoped/mayster_klas/20170426_165501.jpg

/Files/images/logoped/mayster_klas/20170426_170007.jpg

/Files/images/logoped/mayster_klas/20170426_170225.jpg

Ознайомлення батьків з пісочною анімацією - одним з видів арт - терапії.

Провела вихователь групи №4 Сахацька Людмила Василівна

Малювання піском на склі, або пісочна анімація, це дуже молодий, можна сказати, юний вид мистецтва. З'явився він у 70-ті роки 20 століття на Заході, а до нас перебрався зовсім недавно. Але завдяки своїй самобутності й видовищності відразу ж завоював багато сердець. Для малювання піском на склі потрібно не так вже й багато: пісок і спеціальний стіл з підсвічуванням. Особливість техніки малювання піском на склі в її інтерактивності – на очах у захопленої публіки картинки «проростають» одна з іншої, створюючи химерний ряд. Мистецтво це вимагає від художника великої майстерності, адже створення картини відбувається на очах у глядачів і не залишає права на помилку. При цьому дуже важливо не тільки вміти малювати, а й відчувати пісок, щоб не зіпсувати картину необережним рухом.

МАЛЮВАННЯ ПІСКОМ ДЛЯ ДІТЕЙ

Як і будь-які інші ігри з піском, малювання на склі дуже приваблює дітей. Пісок приємний на дотик, легкий в обігу.Окрім розвитку творчих здібностей та просторового мислення, пісочна анімація позитивно позначається і на здоров'ї дитини, розвиваючи моторику його пальців і знімаючинапругу, позбавляючи дитину від стресів іпіднімаючи настрій. Малювання піском успішно використовується для корекції поведінки у гіперактивних і дуже збудливих дітей, приводячиїх до внутрішньої гармонії. Освоїти малювання піском можуть навіть зовсім малята, створюючи на одній поверхні незліченна безліч малюнків. У дітей розвивається почуття симетрії, адже піском одночасно

можна малювати лівою і правою рукою. Для того, щоб навчити дитину малюванню піском на склі, не потрібно проводити спеціального майстер-класу. Достатньо

купити стіл для малювання піском, кварцовий пісок, і дати дитячій фантазії

проявити себе. Якщо немає можливості придбати необхідне обладнання, його можна зробити самостійно, а як матеріал для малювання можна використовувати звичайний пісок з пісочниці, попередньо промивши його водою і прожаривши

його в духовці.

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08936.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08943.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08947.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08953.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08971.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08980.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC08994.JPG

/Files/images/4/batki_sahatska/DSC09005.JPG

Школа молодих батьків

Поради батькам: "Іграшки в житті дитини"

Іграшки - це невід'ємна частина життя кожної дитини. Ось згадайте себе... Напевно, у вас була улюблена іграшка - лялька або улюблений пошарпаний зайчик, а може й ведмедик. Ми могли читати йому казки, розповідати про свої таємниці та мрії.

Іграшки повинні бути у кожного малюка. Дитина з тисячі можливих може вибрати лише одну. Саме вона їй сподобалася і запала в душу. Психологи говорять про те, що іграшки допомагають карапузові досліджувати навколишній світ, пізнавати його глибину і всі сторони життя. Про ставлення наших дітей до іграшок можна говорити скільки завгодно: всі дітки різні, у кожного свої інтереси. Те, як діти поводяться з іграшками і як вони грають, говорить дуже багато про їхній внутрішній світ, характер і темперамент. Вони можуть виражати іграшці свої почуття. Можуть насварити її, покарати і навіть закинути подалі. Але в хвилини смутку малюки обіймають улюбленого плюшевого ведмедика і засинають разом з ним, ділячись своїм дитячим горем.

Іграшки - невід'ємна частина гри. Граючи, дитина розвивається, розумово зростає. Адже розумова активність діток взаємопов'язана з уявою. Гра здатна відволікти малюка, підняти йому настрій, задовольнити потреби в руховій активності.

Іграшка для вашого малюка повинна бути джерелом дитячої радості, захоплення, мотивом для гри. Вона дає поштовх для розвитку, творчості. Наприклад, лялька чи пупс повинна викликати почуття турботи та піклування. Але в кожному віці дитині необхідні різноманітні за своєю тематикою і призначенням іграшки. Також хлопчики та дівчатка грають різними іграшками за своїми інтересами.

Так що, вибираючи своїй дитині іграшку, пам'ятайте кілька правил:

1. Кожна іграшка розрахована на певний вік. І якщо дитині в 2 роки цікаво грати машинкою або збирати пірамідку, то в семирічному віці це вже не актуально і виглядає смішно.

2. Маленькій дитині не варто давати іграшки з дрібними деталями, вона просто може засунути їх в рот або ніс. Також не можна давати гострі й колючі деталі, якими можна порізатися або забитися.

3. Вибирайте іграшки разом з дитиною: так ви зможете дізнатися про її інтереси і нахили. Купуйте іграшки не для кількості, а для якості.

4. Купуючи іграшки, які подобаються малюкові, враховуйте також різноманітність - іграшки бувають різними за призначенням і тематикою. Добре, якщо у вас багато різноманітних іграшок: розвиваючих, навчальних, сюжетних. Таким чином, дитина зможе сама вибирати, в яку гру їй грати.

Також необхідно розширювати набір дитячих іграшок і дитячим посудом ,меблями. Дитина прагне жити дорослим життям, так допоможіть їй. Іграшкова відображення реального життя дозволить дитині легко освоїтися далі в колективі однолітків і повноцінно розвиватися як емоційно, так і інтелектуально. До 3-х років іграшки, що живуть у дитини, повинні збільшуватися в розмірах: велика лялька, велика машина, великий іграшковий звір. У набір іграшок необхідно включати і всілякі пірамідки, конструктори. Ці іграшки самі підказують дитині, як з ними діяти. Наприклад, пірамідка з конусоподібним стрижнем не дозволить дитині хаотично нанизати колечка, він повинен буде зрозуміти принцип збору пірамідки. Також в цей період потрібно вводити в життя дитини різні настільно-друковані ігри(мозаїка,втулки,пазли). Також при бажанні іграшки можна зробити своїми руками і виглядати для дитини вони будуть не менш красивими та цінними, ніж куплені в магазині. Включайте свою фантазію і у вас все вийде. Наприклад, тато з обрізків дерева може виготовити чудову лялькові меблі, змайструвати машинку, а, мама може пошити з залишків тканини чудову ляльку і одяг для неї. З одного боку, це економія бюджету, а з іншого - хороша можливість згуртування сім'ї.

Але у висновку хочу нагадати вам, дорогі батьки, що ніяка, навіть найкраща іграшка, не може замінити живого спілкування з улюбленими татом і мамою!

/Files/images/grupa2/IMG_0252.JPG

Виступ медичної сестри Погорєлової Ю.В. з теми: "Поліомієліт"

/Files/images/grupa2/IMG_0246.JPG

Технологія "Сендплей"

/Files/images/grupa2/IMG_0257.JPG

/Files/images/grupa2/IMG_0261.JPG

Презентація гуртка "Витівники" (вироби з солоного тіста) для дітей та батьків з теми: "Оберіг"

Керівник гуртка: вихователь старшої групи №7 Шемчик Олена Юріївна

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020525.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020526.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020529.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020531.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020532.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020533.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020534.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020536.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020537.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020540.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020545.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020549.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020553.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020555.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020557.JPG

/Files/images/litvinenko/mayster_klas_dlya_batkv/P1020558.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1065

Коментарi