Вихователь: Вернигора Валентина Володимирівна
Помічник вихователя: Бевза Лілія Дмитрівна
Розклад організованої діяльності дітей та дорослих
П | 1 2 3 | Образотворча діяльність (а, л) Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 11.00-11.30 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
В | 1 2 3 | Математична діяльність Соціокультурна діяльність Музична діяльність 11.40-12.05 ІІ п.д. гурток |
С | 1 2 | Математична діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність (в) ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
Ч | 1 2 | Мовленнєва діяльність Музична діяльність 11.40-12.05 ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Природнича діяльність Рухова діяльність 11.40-12.10 ІІ п.д.педтехнологія |
Орієнтовний розпорядок дня групи №6
Процеси | Орієнтовний розподіл часу |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7.30 - 8.10 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8.10 - 8.25 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через вхід №2 вул.Першотравневої | 8.25 - 8.30 |
Проведення гігієнічних процедур | 8.30 - 8.35 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.35 - 8.50 |
Ігри, підготовка до організованої діяльності | 8.50 - 9.00 |
Організована діяльність дітей та дорослого | 9.00 - 10.05 |
Вихід на прогулянку через вхід №2 вул.Першотравневої | 10.05 - 10.10 |
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури | 10.10 - 12.20 |
Повернення з прогулянки через вхід №2 вул.Першотравневої | 12.20 - 12.30 |
Проведення гігієнічних процедур | 12.30 - 12.40 |
Підготовка до обіду, обід | 12.40 - 13.05 |
Проведення гігієнічних процедур | 13.05 - 13.10 |
Підготовка до сну, сон | 13.10 - 15.10 |
Поступовий ( у міру пробудження дітей) підйом, загартовувальні заходи, гігієнічні процедури, розваги ігри | 15.10 - 15.40 |
Підготовка до вечері, вечеря | 15.40 - 15.50 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через вхід №2 вул.Шептицького | 15.50 - 16.07 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 16.07 - 17.30 |
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17.30 - 18.00 |
«Чим раніше дитина навчиться читати, тим краще для неї» вважає вихователь середньої групи №6 «Метелик» Вернигора В.В. Вже другий рік педагог займається з своїми вихованцями технологією з навчання читання розробленою Б. Нікітіним. Технологія навчання раннього читання використовує дитячий засіб пізнання світу – кубики. Навчання раннього читання поєднується із грою, співом.
Коментарi