Старша логопедична група №3 "Горобинка"

Учитель - логопед:

Поліщук Тетяна Володимирівна

Вихователі:

Самусенко Леся Анатоліївна

Миронова Наталія Юріївна

Помічник вихователя:

Кравець Інна Олександрівна

Розклад організованої діяльнісіь дітей та дорослих
П 1
2
Мовленнєва діяльність-логопед
Музична діяльність 11.40-12.05
ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність
В 1
2
3
Математична діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність 11.30-12.00
ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність
С 1
2

3
Мовленнєва діяльність-логопед
Соціокультурна діяльність Музична діяльність 11.35-12.00
ІІ п.д. гурток
Ч 1
2
Мовленнєва діяльність Образотворча діяльність (а, л)
Рухова діяльність (в)
ІІ п.д. розваги
П 1 2 Природнича діяльність Рухова діяльність 11.00-11.30
ІІ п.д. педтехнологія

Орієнтовний розпорядок дня

Процеси Орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 - 7.55
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 7.55 - 8.10
Ігри, спостереження 8.10 - 8.25
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через власний вхід 8.25 - 8.30
Проведення гігієнічних процедур 8.30 - 8.35
Підготовка до сніданку, сніданок 8.35 - 8.50
Ігри, підготовка до організованої діяльності 8.50 - 9.00
Організована діяльність дітей та дорослого 9.00 - 10.05
Вихід на прогулянку через власний вхід 10.05 - 10.15
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури 10.15 - 12.25
Повернення з прогулянки через власний вхід 12.25 - 12.30
Проведення гігієнічних процедур 12.30 - 12.35
Підготовка до обіду, обід 12.35 - 13.05
Проведення гігієнічних процедур 13.05 - 13.10
Підготовка до сну, сон 13.10 - 15.05
Поступовий ( у міру пробудження дітей) підйом, загартовувальні заходи, гігієнічні процедури, розваги, ігри 15.05 - 15.40
Підготовка до вечері, вечеря 15.40 - 16.00
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через власний вхід 16.00 - 16.07
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 16.07 - 17.30
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.30 - 18.00

/Files/images/grupa3/2021_2022/2.jpg

/Files/images/grupa3/2021_2022/1.jpg

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_7120.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E7441.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E8298.JPG

/Files/images/grupa3/2021_2022/3.jpg

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_7692.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_7698.JPG

Виготовлення смаколиків для наших пернатих друзів.

Малятам сподобалось виготовляти частування для птахів. Під час своєї роботи використовувалижелатин, різноманітний корм для птахів, формочки для печива, ложечки. Дошкільнята розширили знання про зимуючих птахів; із задоволенням ліпили печиво на основі готової форми; розвивали дрібну моторику рук, фантазію, спостережливість.

/Files/images/grupa3/2021_2022/2.png

/Files/images/grupa3/2021_2022/1.png

/Files/images/grupa3/2021_2022/3.png

Заняття з теми: "Вода - джерело життя"

/Files/images/grupa3/2021_2022/unnamed.jpg

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про воду, про значення води для життя на Землі; навчати дітей за допомогою дослідів визначати властивості води. Розвивати мислення, пам'ять, допитливість. Виховувати дбайливе ставлення до води, бажання підтримувати чистоту водойм.

Виховна година "Святий Миколай - Чудотворець"

Виховувати духовність, доброту, почуття милосердя, ввічливість, любов до ближніх; ознайомлювати учнів із народними традиціями; розвивати мислення й пізнавальні інтереси, вчити осмислено творити добро; виховувати людяність, доброзичливість.

/Files/images/grupa3/2021_2022/image (3).png

Город на підвіконні

Викликати у дітей пізнавальний інтерес до вирощування цибулі та овесу.

Закріплювати знання дітей про будову цибулини, про умови, необхідні для росту рослини; розвивати мовлення дітей, активізувати словник; виховувати бажання домогтися результату, брати участь у спільній справі.

/Files/images/grupa3/2021_2022/image (2).png

До Всесвітнього дня вишиванки

Програмові завдання:

-продовжувати знайомити дітей з українською вишивкою, традиціями та культурою свого народу;

- розширити знання про сорочку, її частини;

- розвивати спостережливість;

- виховувати національну гордість за український народ, любов до народних традицій, патріотичні почуття.

Матеріали та обладнання: вишиті сорочки та ілюстрації рушників, ілюстрації оздоблення сорочок, вірші, прислів’я.

План.

Читання вірша В.Крищенка « Вишиванка».

Мама вишила мені

Квітами сорочку –

Квіти гарні, весняні:

На, вдягай, синочку!

В нитці – сонце золоте,

Пелюстки багряні,

Ласка мамина цвіте

В тому вишиванні.

Вишиваночку візьму,

Швидко одягнуся,

Підійду і обійму

Я свою матусю.

Розглядання сорочки – вишиванки.

Запитання: Що вишите на сорочці? Якими кольорами вишиті візерунки? Якими нитками вишита сорочка? Який орнамент? Як ви думаєте, для чого вишиті ці сорочки?

3.Читання прислів’я: « Сорочка на тіло, а лінь у двері »,

Запитання: Як ви розумієте це прислів’я ? Які ще прислів’я про сорочку ви знаєте?

Рукава, як писанка, а личко, як маків цвіт.

Фізкультхвилинка.

Хмарка сонечко закрила, (піднімання рук угору)

Слізки срібні обронила,

Ми ті слізки пошукали,(присідання)

У травичці позбираєм.(нахили тулуба вперед)

Пострибаєм, як зайчата(стрибки)

Полетимо, як пташенята(рухи руками)

Потанцюємо ще трішки,(« пружинка»)

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

Читання вірша Л. Лежанської « Я й собі отак навчуся».

Вишиває нам бабуся рушники,

Я й собі отак навчуся залюбки.

Мамі вишию на блузі геть усі

Квіточки оті, що в лузі у росі.

Запитання: Що робить бабуся? Що хоче зробити дівчинка? Що вона хоче вишити на блузі? Для кого дівчинка хоче вишити блузу?

6.Розповідь вихователя про вишиті рушники з демонстрацією їх зображень.

Говорить доріжка –

Два вишитих кінця:

« Помийся ти хоч трішки,

Бруд змий з свого лиця».(Рушник).

Росяничка – рушничок з яскравими квітами.

Грайлик – рушничок із блакитними квіточками.

Сімейний – великий рушник із барвистими квітами по краях.

Утирач – рушничок без квітів з орнаментом.

7.Дидактична гра « Знайди рушничок». Діти за описом вихователя обирають відповідний рушничок і називають його.

8. Підсумок. Який орнамент на сорочці? З яких елементів він складається? Які частини сорочки прикрашені? Які кольори є в орнаментах?

/Files/images/grupa3/2020_21/в5.jpg

Сірники - це не іграшки.

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про вогонь, його користь та шкоду.Підвести дітей до розуміння того, що гра з сірниками призводить до біди.Повторити та закріпити правила безпеки при користуванні сірниками. Формувати знання про професію пожежника.

Розвивати: мислення, увагу, уяву.

Виховувати техніку правильного поводження з вогнем у побуті і відповідальність за свої вчинки.

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9455.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9459.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9464.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9461.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9467.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9470.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9472.JPG

Рухлива гра: "Водії та пішоходи.

Програмовий зміст: закріплювати правила поведінки на дорозі пішоходів та водіїв, кольори світлофора та їх значення.

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9475.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9480.JPG

/Files/images/grupa3/2020_21/IMG_E9488.JPG

Конспект заняття в середній групі

за освітньою лінією «Дитина в природному довкіллі» та «Дитина в соціумі» .

Тема:«Ми відповідаємо за тих кого приручили»

Вихователь : Самусенко Л.А.

/Files/images/grupa3/2020_21/lesya/л2.png Сірники – це не іграшка.

Мета:розширювати знання дітей про вогонь, його користь та шкоду. Підвести дітей до розуміння того, що гра з сірниками призводить до біди. Повторити та закріпити правила безпеки при користуванні сірниками. Формувати знання про професію пожежника.

Розвивати мислення, увагу, уяву.

Виховувати правильне поводження з вогнем у побуті і відповідальність за свої вчинки.

Рухлива гра «Машини і пішоходи»

Мета: закріплювати правила поведінки на дорозі пішоходів і водіїв, кольори світлофора та їх значення.

/Files/images/grupa3/2020_21/lesya/л1.png /Files/images/grupa3/2020_21/lesya/л3.png

Програмовий зміст: розвивати в дітях почуття доброти,співчуття. Формувати доброзичливе відношення до тварин (зокрема, до кота, собаки) . Вчити тому, що тварина - це не іграшка. Розширити та закріпити знання дітей про домашніх тварин. Закріпити правила безпечної поведінки з тваринами. Ввести в словник поняття «Центр захисту тварин» і «Волонтери». Розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, зв’язне мовлення. Виховувати гуманне та відповідальне ставлення до тварин; виховувати духовно-моральні якості в дитині.

Матеріали: іграшкові котик і собачка, мультимедійна дошка, картинки із зображенням тварин (кіт, собака), роздатковий матеріал до дидактичних ігор «Нагодуй тварин», «Оціни вчинок», «Проклади шлях до хатинки», мобільний телефон, ватман А1, картинки із зображенням знаків поводження із тваринами (для виготовлення плакату).

Хід заняття.

1. Ігрова мотивація: діти, сьогодні до нас в гості прийшли іграшкові собачка Гавчик та котик Кузя. Але вони не прості, а чарівні. Їхня чарівність полягає в тому, що жили вони на поличці разом з іншими іграшками і тихенько спостерігали за тим, що відбувається в родинах, де вони мешкали. Гавчику і Кузі дуже не сподобалося те, що трапилося в цих сім’ях і вони хочуть вам повідати про те, що побачили. Послухаємо їх?

Розповідь Кузі: «Я мешкав у родині, де жила дівчинка Надійка та її мама з татом. І був у них справжній котик Мурко. Але одного разу, прийшла її мама і сказала, що у Надійки незабаром з’явиться маленький братик, а кіт нам буде тільки заважати. І кота , як непотрібну іграшку, викинули на вулицю».

Розповідь Гавчика: «А я мешкав в родині, де був хлопчик Сергійко. Одного разу він привів з вулиці маленького песика Сірка. Батьки хлопчика відразу його не злюбили, постійно казали, що він безпородній, що їм соромно з такою собакою гратися на вулиці. І ось, коли Сергійко і Сірко гралися в кімнаті, цуценя випадково зачепило і розбило улюблену вазу його мами. Батько Сергійка посадив собаку в машину і більше ми його не бачили». (перегляд на мультимедійній дошці сюжетних картин, які супроводжують розповідь собачки та котика).

Ось такі історії повідали нам Гавчик і Кузя.

Запитання за змістом сюжету:

- То про що розповіли нам тварини?

- Хто винний в тому, що котик і собачка опинилися на вулиці?

- Як називають таких тварин?

- Як ми можемо відрізнити безпритульну тварину від домашньої? (відповіді дітей: вона брудна; у неї немає нашийника,;поруч немає господаря; тварина дуже налякана і шукає їжу біля сміттєвих баків…).

Я сьогодні вам пропоную всім разом поміркувати над тим,як зробити так, щоб на вулицях нашого міста не було безпритульних тварин,щоб у кожної тваринки була затишна оселя, в якій вони будуть жити. Згодні?

2. Оскільки Кузя і Гавчик наші гості, то чи згодні ви пригостити їх?

Дидактична гра «Нагодуй тварину» - закріпити продукти, які можна вводити в раціон кота і собаки.

3. Пропоную трішки нам відпочити.

Фізкультхвилинка :

Сірий котик сів і жде, (присіли)

Вушками він чує все! (долонями імітуємо вушка котика, які рухаються )

Раптом бачить-йде собака! (підскок)

І мерщій давай тікати. (біг на місці)

Песик думає : «Чудний! (тримаємо долонями щоки і нахили головою в різні боки)

А я думав, ти друг мій!» (розводять руки в різні сторони,здивування)

4. Ось Гавчик мені розповів про те, що діти часто ображають котиків і собачок у яких немає хатинки. Розказав, що на них замахуються палицею, жбурляють каміння, кричать…і тоді, деякі собачки вимушені захищати себе, і можуть вкусити. А щоб цього не сталося, давайте з вами проведемо гру «Оціни вчинок» - правила поводження з тваринами, ОБЖД.

5. Лунає дзвінок на мобільний телефон. Вихователь імітує розмову по телефону, потім звертається до дітей.

- Мені щойно зателефонували представники «Центру захисту тварин», вони почули про те,що до нас завітали Гавчик і Кузя, які знайомі зі справжніми котиком і собачкою у яких немає де жити. Цей центр займається тим, що надає притулок ось таким безпритульним тваринкам. Вони запропонували привезти до них покинутих Сірка та Мурчика, а волонтери центру (це люди, які піклуються про цих тварин,годують їх, шукають їм нових господарів) знайдуть їм новий дім, нову сім’ю. А щоб ми не заблукали,коли будемо йти до притулку, пропоную прокласти собі шлях на мапі. Дидактична гра «Проклади шлях до хатинки» - розвиток уваги, логічного мислення.

Підсумок. Діти, як ви гадаєте, чи знайдуть волонтери для котика і собачки нових вірних і дбайливих господарів? А що вам найбільше сподобалося і запам’яталося під час нашого спілкування? Чи зрозуміли ви, як потрібно поводити себе з тваринами, щоб не було безпритульних? Пропоную всім разом виготовити колективний плакат під назвою «Ми відповідаємо за тих кого приручили», на якому ми зобразимо, як не можна поводити себе у відношенні до тварин, згодні? (виготовлення плакату

Весняні клопоти на городі
Мета:Формувати уявлення дітей про працю людини на городі навесні.Закріпити слова-назви городнього інвентарю та назви трудових дій з ними. Розвивати пізнавальний інтерес до праці. Виховувати у дітей повагу до праці дорослих, бажання допомагати їм.

/Files/images/grupa3/2020_21/город.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 961

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.