Вихователь:

Чугунова Ольга Миколаївна

Розклад організованої діяльністі дітей та дорослого

П 1
2
Рухова діяльність 9.00-9.20 Образотворча діяльність (м) ІІ п.д. педтехнологія
В 1
2
Музична діяльність 9.00-9.15 Математична діяльність
ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність
С 1
2
Рухова діяльність 9.00-9.20 Мовленнєва діяльність
ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність
Ч 1
2
Музична діяльність 9.00-9.15 Природнича діяльність
ІІ п.д. розваги
П 1
2
Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (а, л)
Рухова діяльність (в)

Орієнтовний розпорядок дня групи №10 молодший дошкільний вік

Процеси Орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 - 8.00
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8.00 - 8.10
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через вхід №1 вул. Шептицького 8.10 - 8.15
Проведення гігієнічних процедур 8.15 - 8.20
Підготовка до сніданку, сніданок 8.20 - 8.45
Ігри, підготовка до організованої діяльності 8.45 - 9.00
Організована діяльність дітей та дорослого 9.00 - 10.00
Вихід на прогулянку через вхід №1 вул. Шептицького 10.00 - 10.10
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури 10.10 - 12.05
Повернення з прогулянки через вхід №1 вул. Шептицького 12.05 - 12.15
Проведення гігієнічних процедур 12.15 - 12.25
Підготовка до обіду, обід 12.25 - 12.55
Проведення гігієнічних процедур 12.55 - 13.05
Підготовка до сну, сон 13.05 - 15.00
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, гігієнічні процедури, загартовувальні заходи, розваги, ігри 15.00 - 15.27
Підготовка до вечері, вечеря 15.27 -15.55
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через вхід №1 вул.Шептицького 15.55 -16.10
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 16.10 –17.30
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.30 –18.00

Вихователь групи у своїй роботі використовує розвиваючі ігри. Під час яких потрібно дати дитині можливість думати самостійно, самій знаходити і виправляти помилки та пояснювати свої дії.

/Files/images/10/2018_-_2019/unnamed (1).jpg

До дня вишиванки

/Files/images/10/d1.jpg

/Files/images/10/d2.jpg

/Files/images/10/d3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 576

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.