Старша логопедична група №1 "Малятко"
Учитель - логопед: Кулаківська Оксана Вікторівна
Вихователі:
Мостовенко Людмила Петрівна
Дембіцька Людмила Сергіївна
Помічник вихователя:
Мірошніченко Ганна Анатоліївна
Організована діяльність дітей та дорослих | ||
П | 1 2 | Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 11.35-12.05 ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
В | 1 2 3 | Мовленнєва діяльність-логопед Математична діяльність Музична діяльність 9.55-10.20 ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
С | 1 2 3 | Образотворча діяльність (а, л) Природнича діяльність Рухова діяльність 11.00-11.30 ІІ п.д. гурток |
Ч | 1 2 | Мовленнєва діяльність-логопед Музична діяльність 11.05-11.305 ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (м) Рухова діяльність(в) ІІ п.д.педтехнологія |
Орієнтовний розпорядок дня
Процеси | Орієнтовний розподіл часу |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7.30 - 7.55 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 7.55 - 8.10 |
Ігри, спостереження | 8.10 - 8.25 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через вхід №1 вул.Першотравневої | 8.25 - 8.30 |
Проведення гігієнічних процедур | 8.30 - 8.35 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.35 - 8.50 |
Ігри, підготовка до організованої діяльності | 8.50 - 9.00 |
Організована діяльність дітей та дорослого | 9.00 - 10.05 |
Вихід на прогулянку через вхід №1 вул.Першотравневої | 10.05 - 10.15 |
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури | 10.15 - 12.20 |
Повернення з прогулянки через вхід №1 вул.Першотравневої | 12.20 - 12.25 |
Проведення гігієнічних процедур | 12.25 - 12.30 |
Підготовка до обіду, обід | 12.30 - 13.00 |
Проведення гігієнічних процедур | 13.00 - 13.10 |
Підготовка до сну, сон | 13.10 - 15.05 |
Поступовий ( у міру пробудження дітей) підйом, загартовувальні заходи, гігієнічні процедури, розваги, ігри | 15.05 - 15.40 |
Підготовка до вечері, вечеря | 15.40 - 16.00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через вхід №1 вул. Першотравневої | 16.00 - 16.07 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 16.07 - 17.30 |
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17.30 - 18.00 |
До Всесвітнього дня вишиванки
Кольоровий тиждень
Метою проведення такого заходу, було впровадження в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику покращення здоров’я за допомогою кольорів. Розвиваючи у дітей пізнавальні здібності, мовлення, мислення, креативність. Кожен день присвячений відповідному кольору і мав свій девіз.
Понеділок – день зелений,
Ніжний, лісовий, приємний.
Вже вівторок. День червоний.
Він яскравий і святковий.
Середа у нас – день жовтий,
Теплий, сонячний, солодкий.
У четвер у нас день синій.
Він холодний і спокійний
П’ятниця – день кольоровий,
Він барвистий, веселковий
Перед початком кольорового тижня було підготовлено необхідне обладнання. Насамперед подбали про колірне оформлення групової кімнати — повітряні кульки, квіти, паперові серветки тощо. У пригоді стали також площинні геометричні фігури, ілюстрації.
Жвавий інтерес у дітей викликало їхнє вбрання, адже всі вони мали елементи одягу однакового забарвлення. Також активну участь приймали і батьки, одягалися разом з дітьми у відповідний колір тижня.
Для пізнавального розвитку впродовж кожного дня кольорового тижня вихователі у роботі з дітьми використовували дидактичні та словесні ігри, вправи, бесіди. Різнобарвний день був насиченим на події: для дітей влаштовували розваги, ігри, сюрпризні моменти. Кольоровий тиждень провели весело, цікаво та невимушено.
Коментарi