Завдання, які ми пропонуємо дорослим та дітлахам на вівторок, 5 травня.

Хочемо нагадати усім дорослим та малим, що зовсім скоро увесь світ святкує свято найдорожчих - наших МАМ. Тому протягом тижня ми пропонуватимемо нашим малятам багато цікавих та повчальних завдань присвячених цій приємній події.

Для наших найменших вихованців пропонуємо переглянути мультфільм про мам, які є не лише у малят, а й у всіх звіряток:

МАМА Є У ВСІХ ЗВІРЯТОК


Малюкам 3 - 4 років буде корисною вправа: "Запам'ятай та відтвори", яку пропонує учитель - логопед Поліщук Т.В.

Запропонуйте дитині уважно розглянути картинку із зображеннями, попросіть її спробувати запам'ятати предмети, що на ній зображені. Відведіть їй на це 30 - 40 секунд. Потім заберіть картинку і попросіть дитину згадати, що на ній було зображено.

/Files/images/distantsyna_osvta/пам\'ять.jpg

Дуже добре, коли дитина згадає та назве 4 - 5 предметів із запропонованих 7.


Шановні Батьки, щоб Вам не було сумно під час карантину,вихователь Білоцерківець Л.В. пропонує Вам допомогти своїм діткам виготовити музичний інструмент, який допоможе підняти настрій під час домашнього концерту.

Для виготовлення саморобки нам знадобляться такі інструменти та матеріали:

  • маленьке яйце із пластику (також влаштує капсула, що була в середині шоколадного кулі або яйця);
  • 2 одноразові ложки з пластика;
  • прозорий скотч влаштує також васі-стрічка;
  • крупа (ми взяли рис).

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/м1.jpg

Візмемося до роботи:

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/м2.jpgКрок 1. Беремо порожнє пластикове яєчко і насипаємо в нього трохи крупи і щільно закрийте його. Від кількості рису буде залежати звучання нашого майбутнього музичного інструменту.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/м3.jpgКрок 2. Розміщуємо яйце між двома одноразовими ложечками.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/м4.jpgКрок 3. Заготовку, що вийшла, треба акуратно зафіксувати кольоровим або прозорим скотчем, ізолентою або васі-стрічкою.

Маракас готовий! Музичного вам настрою!


Фізична та рухова активність є дуже важливою у гармонійному розвитку наших малюків. Ми підшукали для наших вихованців цікаві вправи з шарфом. Так - так - звичайний шарф зможе стати атрибутом для зарядки. Ви зможете в цьому переконатися, коли переглянете відеоролик та виконаєте вправи за зразком.

ВПРАВИ З ШАРФОМ

Ми щиро сподіваємося, що малята отримали зарад сили та витривалості на увесь день!


Виріб із звичайної пластикової тарілки пропонує виготовити вихователь Миронова Н.Ю. (завдання для діток 5 - 7 років)

Для роботи необхідно:

  • одноразова паперова тарілочка,
  • гуашові фарби різних кольорів.

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/metelik/м1.jpgТарілочку розрізаємо навпіл та вирізаємо посередині трикутник, щоб отримати крильця метелика.

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/metelik/м2.jpg Розмальовуємо крильця

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/metelik/м4.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/metelik/м3.jpg Для гусенички можна взяти такі (якщо є вдома) пухнасті кульки, а можна вирізати з коричньового або чорного паперу.

Зклеюємо крильця, а зверху прикладаємо гусінічку.

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/metelik/м5.jpg
/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/metelik/м6.jpg

Отримуємо таких чудових метеликів!


Завдання, які ми пропонуємо діткам на понеділок , 4 травня.

Практичний психолог Кеба Т.А. пропонує завдання, які покращують пам'ять, увагу та інші мисленнєві процеси.

Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку.

Гра «Пройди по доріжки одночасно двома руками»

Вправи рекомендують поступово ускладнювати:

-прискорювати темп;

-виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю);

Гра 1

“Дзеркальне малювання” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. На аркуші чистого паперу, взявши в обидві руки олівці або фломастери, пропонуємо дитині малювати одночасно обома руками дзеркально симетричні малюнки, літери, цифри. Рекомендується при виконанні цього завдання використовувати музику.

Малюнки для дзеркального малювання двома руками дорослий може намалювати сам за наступним зразком:

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/мв2.png/Files/images/distantsyna_osvta/keba/мв1.png

“Кулак – ребро – долоня” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. Ведучий показує дитині три положення долоні на столі, які послідовно змінюють один одного: розкрита долоня на столі, долоня, стиснута в кулак, долоня ребром на столі. Спочатку вправа виконується разом з ведучим: а) долонею правої руки; б) долонею лівої руки; в) обома долонями одночасно. При цьому міняємо темп виконання, то, прискорюючи, то, сповільнюючи його. Потім дитина виконує вправу самостійно.

Гра 4

“Вухо – ніс” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».

Гра 5

“Перехресні рухи” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. Виконуйте перехресні координовані рухи одночасно правою рукою і лівою ногою (вперед, в сторони, назад). Потім зробіть те ж лівою рукою і правою ногою.

Гра 6

“Горизонтальна вісімка” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. Намалюйте в повітрі в горизонтальній площині цифру вісім три рази спочатку однією рукою, потім іншою, потім обома руками одночасно.


Вихователь Єріна В.В. пропонує діткам 5 -6 років виконати поробку - експеримент: "Гусінь, що оживає"

Покажіть дітям цю просту поробку.Їм точно буде цікаво і весело.

Що потрібно:

  • Паперовий рушник
  • Ножиці
  • Олівець
  • Клей
  • Фломастери
  • Вода
  • Піпетка
  • Тарілка

1. Скручуєте за допомогою олівця шматок паперового рушника.

/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г2.png/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г1.png

2. Край закріплюєте клеєм.

/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г3.png

3. Здавлюєте папір до центру, щоб вийшла гармошка.

/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г4.png

4. Підфарбовуєте фломастером з усіх боків.

/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г6.png

5. Знімаєте з олівця нашу гусінь

6. Крапаєте на неї водою з піпетки.

/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г7.png

7. Гусінь починає збільшуватися і неначе повзти⠀

/Files/images/distantsyna_osvta/rna/Г8.png


Виготовити кристали в домашніх умовах пропонує вихователь Білоцерківець Л.В. Завдання підходить для діток 5 - 7 років.

Шановні батьки пропоную Вам і діткам дуже цікаве заняття, а головне — зовсім просте. Разом з малюком приготуйте перенасичений сольовий розчин, щоб нова порція солі не розчинялася у воді. А тепер помістіть в склянку з розчином дріт з петелькою на одному кінці. Пройде кілька днів — і на ньому з'являться (так-так!) кристали. А якщо Ви ще й харчовий барвник в розчин додасте, то у Вас вийде, приміром, «справжній» сапфір (якщо барвник синього кольору) або рубін (якщо червоного).

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/кристал.jpg


Вихователь діток першого класу пропонує діткам 5 - 7 років помалювати ниткою за зразком

МАЛЮВАННЯ НИТКОЮ

Стати чарівником домашньої лабораторії дуже легко. Трішки старань — і в світі хімічних чудес Вашому малюкові не знайдеться місця для нудьги.


Завдання, які ми пропонуємо діткам на четвер, 30 квітня.

Логічна вправа: «Виправ помилки» за інноваційною технологією Л.Б.Фесюковою для дітей 3-4 років пропонує вихователь Товтін Т.О.

Хтось переплутав усі назви казок. Давайте допоможемо казковим героям. Діти повинні сказати, де помилка та відгадавши казку розповісти її кількома реченнями. Якщо у дитини виникає складність у виконанні завдання, називайте її одразу два варіанти, а вона нехай обирає правильний.

· Півник Ряба — «Курочка Ряба»

· Даша і ведмідь — «Маша і ведмідь»

· Вовк і двоє ягнят — «Вовк і семеро козенят»

· Качки-лебеді — «Гуси-лебеді»

· Синя шапочка — (Ш. Перро «Червона шапочка»)

· Квадратик — (Укр. нар. казка «Колобок»)

· Троє курчат — «Троє поросят»

· Морквинка — «Ріпка»

· Солом'яний котик — «Солом'яний бичок»


Для діток усіх вікових категорій вихователь Миронова Н.Ю. пропонує цікаві завдання для розвитку уваги.
Малюкам необхідно розгледіти та назвати усі предмети (які є контурними), на наступних картинках:

/Files/images/distantsyna_osvta/Гра на розвиток уяви, образного мислення. Профілактика оптичної дисграфії.-01.jpg

/Files/images/distantsyna_osvta/Гра на розвиток уяви, образного мислення. Профілактика оптичної дисграфії.-02.jpg


Учитель - логопед Поліщук Т.В. пропонує діткам 5 - 7 років скласти речення за картинками.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/речення1.jpg1) Грибок росте між деревами.

2)Дівчинка біжить до бабусі.

3)Кішка виглідає із кошика.

4) Листя лежить під деревом.


Вихователь Миронова Н.Ю. пропонує діткам 5 - 6 років виконати аплікацію: "Береза"

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/береза.jpg

Для роботи необхідно заздалегідь намальована на аркуші паперу береза, двосторонні смужки паперу (10см) по 10-12 шт.на одну гілочку.

1. Смужки паперу позгинати гармошкою.

2. Гармошки-сережки приклеїти до гілок.

Ваша берізка готова! Сподіваємося робота була Вам у задоволення!


Завдання, які ми пропонуємо діткам на середу, 29 квітня.

Для діток 4 - 5 років учитель - логопед Поліщук Т. В. пропонує цікаву вправу на закріплення голосних звуків та букв.
Співаємо разом з метеликом:
ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА


Вихователь діток першого класу Дулина В.В. пропонує виготовити об'ємну аплікацію сонечко, скориставшись відеоуроком.
ВИГОТОВЛЯЄМО СОНЕЧКО


Цікава ідейка - масаж олівцями від вихователя Ладняк О.Л.
Ці вправи малюки можуть виконувати разом з дорослим!

Вправа: "Естафета"

Передача олівця кожному пальчику по черзі.

Стисни олівець вказівним пальцем, потримай, передай його вказівному пальцю іншої руки. А тепер утримуй олівець середнім пальцем. Передавай олівець, як естафетну паличку іншим пальцям.

/Files/images/distantsyna_osvta/ladnyak/01.png

Вправа: "Підйомний кран"

Піднімання олівця з поверхні столу одним пальцем.

Поклади олівець на край столу. Спробуй підняти його, підчепивши знизу одним пальцем. А тепер виконай цю вправу іншими пальчиками. Під час виконання вправи, можеш віршик промовляти:

Олівчик піднімаю,

Міцно пальцем притискаю.

/Files/images/distantsyna_osvta/ladnyak/02.png


Вихованка середньої групи №7 "Віночок" Гончарук Поліна разом з мамою приготували новий цікавий майстер - клас по виготовленню шпаківні із сірникових коробок для діток 4 -6 років.

Матеріал: Сірникові коробки, клей, кольоровий папір, аркуш паперу.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/shpakvnya/11.jpg

1) З кольорового паперу вирізаємо дерево і наклеюємо його на аркуш паперу.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/shpakvnya/12.jpg

2) На дерево наклеюємо сірникові коробки, а дерево прикашаємо листками (можна вирізати ,а можна зіжмакати папір і наклеїти).

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/shpakvnya/13.jpg

3)Ось що у мене вийшло.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/shpakvnya/14.jpg


Завдання, які ми пропонуємо діткам на вівторок, 28 квітня.

Цікаву аплакацію: "Кульбабка" для дітей 5 - 7 років запропонувала вихователь Сахацька Л.В.

Для роботи потрібно двосторонній кольоровий папір зеленого та жовтого кольорів, ножиці і клей та стиплер.

/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/1.png

1. Беремо серветку складену в четверо складаємо навпіл, а потім ще раз навпіл і отримуємо 16 квадратів.

/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/2.png

2. Посередині квадрати скріплюємо степлером навхрест.

3. Обрізати кути квадратів і получені кружечки нарізати.

4. Беремо перший пелюсток і всі його сторони з'єднуємо до середини, потім наступні. Получається квітка кульбаба.


/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/5.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/4.jpg

5. Беремо інші листочки і приєднуємо до отриманої першої серединки. Получилася квітка-кульбабка.

/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/5.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/6.png

6. Тепер зелений двосторонній папір складаємо навпіл, чорним олівцем малюємо,як показано на зразку і вирізаємо. На вирізаному трикутнику малюємо зигзаги, як на зразку. Вирізаємо, розгортаємо і отримуємо листочок кульбабки.


/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/7.png

7. приклеюємо листочки, стебельки та до них готові кульбабки.

/Files/images/distantsyna_osvta/sahatska/8.png


Виховання добрих почуттів за інноваційною технологією Л.Б.Фесюковою для дітей 3 - 4 років. Завдання підготувала вихователь Товтін Т.О.
Гра «Добрий чи злий?»

Мета: продовжувати вчити дітей розрізняти добрих і злих казкових героїв, обґрунтовувати свої відповіді. Розвивати мислення, мовлення, пам'ять. Виховувати бажання робити добрі вчинки.

Хід гри:

Показати дитині казкового героя, вона розглядає та вирішує, який це герой, добрий чи злий. Дитина повинна охарактеризувати та обґрунтувати, сказати з якої це казки. Вовк-жорстокий, жадібний, злий..(«Колобок», «Троє поросят»…) Півник-працьовитий, добрий, голосистий, поважний, справедливий. Баба Яга-стара, люта, незачесана, потворна…

Також можна запитати дитину: «На кого б ти хотів бути схожим? Чому? Кому співчуваєш? Кого засуджуєш?» і т.д.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/6.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/5.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/4.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/3.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/2.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/1.jpg

Завдання, які ми пропонуємо діткам на понеділок, 27 квітня.

( Ви завжди можете обрати той вид діяльності, який найбільше подобається)

Нашим найменшим вихованцям ( діткам 2 - 3 років) вихователь Мартиненко К.В. пропонує погратися шнурівкою, яку дуже легко зможуть виготовити батьки своїм діткам.

Ця діяльність допоможе розвинути дрібну моторику руки, що, в свою чергу, сприяє розвитку мовлення діток.

Шнурівка дає можливість придумати безліч ігор. Це і безпосередньо шнурування, і можливість використовувати елементи «шнурівки» в різних іграх або вивчати основні кольори. Ігри-шнурівки створені з метою розвитку дрібної моторики рук, посидючості і окоміру.

/Files/images/distantsyna_osvta/nkolaytseva/шнурівка.jpg

Щоб зробити шнурівку самостійно вам знадобиться: цупкий картон шнурок, дирокол або ножиці.

Як робити:

1. Виріжте з картону, наприклад, форму черевика;

2. Зробіть отвори для шнурка;

3. Покажіть дитині, як треба шнурувати.

Бажаю успіху та гарного настрою!


Гра «Танцюй рука» за інноваційною технологією Л.Б.Фесюкової для дітей 3 - 4 років (підготувала вихователь Товтін Т.О.)

Хід гри:

Потрібно включити веселу музику і трішки пофантазувати.

Головне правило — танцює лише одна частина тіла. Уявляємо, що рука – це наприклад «Буратіно», голова – «Колобок», нога – «Баба Яга», обличчя (очки, щічки, носик, лобик) – «Лисичка» ...

Попросіть дитину прислухатися до ритму. Влаштуйте танцювальний батл. По черзі кажіть один одному, яка частина тіла буде зараз танцювати та на якого казкового героя перетворилась, і виконуйте завдання.

І наостанок хочу додати, що ви — найкращий вчитель для свого малюка, тому можете продумати та зробити процес навчання найвеселішим. Насолоджуйтесь моментами, які ви проводите разом із дітьми!


Мультфільм, який ми пропонуємо до Вашого перегляду підійде для діток усіх вікових категорій, адже в ньому, у дотепній та легкій для запам'ятовування формі дітей вчать ставити будь які питання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у різних ситуаціях.

КРУГООБІГ ДОБРА У ПРИРОДІ


Пропонуємо Вам, шановні батьки, продовження цікавих вправ для розвитку логічного мислення малюків 4 - 6 років, які запропонувала вихователь Швалюк Олена Олександрівна

Сьогодні вправи на черговість.

Черговість – це певна послідовність, дотримування черги в чому-небудь.

1) Чи чергуються ці спортсмени за кольором футболок?

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/5.png

2) Назви прапорці на вежах, щоб вони чергувались між собою.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/6.png

3) На якому вагоні потрібно поставити кружечок, щоб вагони з кружечками не були «сусідами».

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/7.png


Для діток 5 - 7 років дуже цікавий майстер - клас пропонує вихованка групи №7 "Віночок" Гончарук Поліна разом з мамою.
Виріб: "Русалонька та єдиноріг"
Матеріал: нитки, ножиці, клей, картон.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/dinorg__rusalka/изображение_viber_2020-04-21_17-35-50.jpg

1. Беремо картон і скручуємо його в трубочку. Края міцно склеюємо. Аналогічно робимо ріг.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/dinorg__rusalka/2.jpg

2. Прикрашаємо виріб .Приклеюємо нарізані нитки та домальовуємо деталі.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/dinorg__rusalka/3.jpg

3. За цим же принципом можна зробити і русалку.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/dinorg__rusalka/4.jpg

Дякуємо родині Гончаруків за майстер - клас, та сподіваємося, що Ви, шановні дорослі та дітки, спробуєте зробити чей чудовий виріб!

Шановні батьки! Вдячні Вам за тісну співпрацю та пропонуємо наступні завдання на п'ятницю 24.04.2020р.

Для наших найменших вихованців ( 2-3 років) вихователь Ніколайцева А.А. пропонує захопливу гру: "Риболовля"

В іграх з водою дитина, за допомогою дорослого, не тільки пізнає її властивості, але вода надає організму дитини релаксаційний ефект, дуже цікаво спостерігати, як найпростіші дії з водою доставляють радість дітям і надалі залишають прекрасні спогади.

Вам знадобляться: дві глибокі ємності, вода, невеликі предмети, вудка( ложка, совок).

1. Наливаємо в одну ємність воду;

2. Додаємо туди предмети, які вам попадаються на очі ( шишки, дрібні іграшки, формочки та ін.);

3. Даємо ложку (вудку) дитині і показуємо, як виловлювати всі предмети.

/Files/images/distantsyna_osvta/nkolaytseva/igru-z-vodoju-2.jpg

Завдання дитини : зловити всі предмети в суху ємність.

Бажаю успіху на рибалці:)


Завдання, яке пропонує вихователь Самусенко Л.А. цікаве передусім тим, що результат буде залежати від тісної співпраці дорослого та дитини.
Робимо ляльку - мотанку із серветок.

Найулюбленішою завжди була і буде тільки та лялька, яка зроблена своїми руками, в яку ви вклали частинку своєї душі. Виготовлення ляльок – це не просто гра. Це долучення до українських традицій, активне пізнання довколишнього світу. Виготовлення ляльки -мотанки із серветок дуже легка і цікава. Окрім серветок і ниток, які мотаються за годинниковою стрілкою, нічого не треба. Різноманіття візерунків на серветках дозволяє створити безліч варіантів.

1. З білої серветки виготовляємо «рулетик», розміщуємо його посередині другої серветки.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/м1.jpg

2. Виготовляємо голову ляльки, обмотуємо декілька разів ниткою.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/м2.jpg

3. Згортаємо до середини два протилежні кути, перегинаємо тулуб.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/м3.jpg

4. З картатої серветки робимо ручки, перев'язуємо кінці ниткою.З'єднуємо ручки з тулубом, перев'язуємо талію ниткою.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/м5.jpg

5. Виготовляємо з кольорових серветок спідницю і фартух,закріплюємо на тулубі ниткою.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/м7.jpg

6. Оздоблюємо ляльку паском із паперової стрічки.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/м9.png


Вихователь Вернигора В.В. пропонує до уваги батьків діток 5 - 6 років словесні ігри для розвитку й збагачення активного словника.
ГРА «ЗГАДАЙ СЛОВО»
Дорослий називає ознаки якогось предмета, а діти відгадують, про що мова.

1. Круглий, великий, гумовий, легкий...(М’яч)

2. Темна, велика, низька, дощова...(Хмара)

3. Холодна, чиста, прозора, стрімка...(Вода, річка)

4.Білий, пухнастий, холодний, рипучий...(Сніг)

5. Блакитне, чисте, безхмарне, прозоре...(Небо)

6.Добра, хороша, рідна, лагідна, дорога...(Мама)

Дорослий показує предмет, діти називають його ознаки.

1. Яблуко яке?(смачне, солодке, соковите...)

2. Рукавички які?(теплі, вовняні, сині...)

3. Квіти які?(барвисті, пишні, червоні...)

4. Якою буває погода?(сонячна, тепла...)

5. Сукня яка?(нова, чепурна, мова...)

ГРА «ДОПОВНИ РЕЧЕННЯ» Дорослий розпочинає речення, дитина закінчує за змістом.

Ø Влітку листочки на деревах зелені, а восени…

Ø Зайчик влітку..., а взимку...

Ø Гриби ростуть у..., а огірочки — на...

Ø Риба живе у..., а ведмідь — в...

Ø Цукор солодкий, а лимон...

Ø Вдень світло, а вночі...

ГРА «ХТО УВАЖНІШИЙ»

Дорослий називає слова-назви живих і неживих об’єктів.

Діти, чуючи назву живої істоти, плескають в долоні:

Гойдалка, водій, стіл, собака, лікар, чоботи, продавець, музикант, літак, пенал, метелик, вода, школа, сніг, сир.

ГРА «НАЗВИ ЗАЙВЕ»

Дорослий називає ряд слів, діти вилучають зайве:

1) майка, сарафан, панамка, валянки;

2) кулька, кубик, апельсин, яблуко, м’яч;

3) картина, стіл, зошит, кавун;

4) качка, гуска, курка, кіт;

5) автобус, велосипед, машина, літак.

Скільки корисного, цікавого та пізнавального можна створити і вивчити за допомогою улюбленого конструктора LEGO. Вихователь Щипська Л.В. підготувала декілька цікавих вправ для діток 4 - 5 років з математики з використанням улюбленого конструктора малят.
Вправа «Знайди цифру»

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/л1.png

Вам необхідно викласти перед дитиною декілька деталей LEGO та надати картки із зображенням різних цифр. Дитина має покласти картку з цифрою, що відповідає кількості деталей.

Вправа: «Яка башта вижче?»

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/л2.png

Вам необхідно підготувати деталі однакового розміру та картки зі знаками, що позначають «більше», «менше», «дорівнює». Далі дитині пропонується побудувати дві «башти» різного за висотою розміру, використавши певну кількість деталей для кожної (наприклад 9 і 4). Після цього, необхідно порівняти башти і знайти ту, що більша за іншу. На дошці вчителю необхідно записати відповідність (9>4), а дитині відтворити її за допомогою деталей та карток.

Використані джерела: https://osvitanova.com.ua/

Сподіваємося, цікавими для діток 4 - 6 років будуть завдання з логічного розвитку, що запропонувала вихователь Швалюк Олена Олександрівна.

1) Лисеня проходить повз третій будиночок. Покажи попередній і наступний будиночки.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/ф.png

2)Зайченя стрибає сходами вниз. Покажи попередню сходинку, потім покажи наступну сходинку.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/у.png

3) Визнач попередній та наступний вагони для середнього вагона.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/і.png

Шановні батьки! Пропонуємо Вам завдання на 23.04.2020 року. Сподіваємося, кожен з Вас знайде на нашій сторінці той вид діяльності, що Вас зацікавить!

23 квітня - Міжнародний День книги. В цей день, вихователь Ладняк О.Л. пропонує діткам 5 - 7 років, разом з батьками виготовити книжечку власними руками.
Як зробити книжку дитині своїми руками:

Все, що потрібно це: сторінки, плетіння, кріплення, обдумати те, про що вона буде, потім написати текст і додати малюнки, ось і все - книга готова.

Розглянемо докладніше всі дії виготовлення книжки. Перед тим як ви вирішили створити книжку, приготуйте все для цього необхідне. Книга вийде набагато цікавіше, якщо більшу частину роботи по її створенню виконає дитина, а ви їй лише трошки допоможете.

Для початку необхідно виготовити основу для майбутньої книги. Можна скористатися кількома варіантами: простими і складними. Можна взяти в якості основи блокнот, зошит або альбом, все залежить від того, який формат вам потрібен. В цьому випадку вам залишиться тільки прикрасити сторінки і обкладинку, розташувавши текст і ілюстрації. Можна ще вирізати обкладинку і сторінки потрібної форми і розміру з картону. Цей варіант, звичайно, займе більше часу і більш витратний за матеріалами, але зате книжка вийде більш оригінальна і красива.

Сторінки можна зробити не тільки прямокутні та квадратні, а й різних інших форм: у вигляді тварин, машинок, літачків, будиночків і так далі, в залежності від змісту книжки, можна зробити книжку-розкладачку. Готові сторінки по краю проколіть дироколом, а потім в ці дірочки вставте стрічку, шнурок, мотузку або спеціальні металеві кільця, тим самим поєднуючи сторінки між собою.

Оформлення книги - це найцікавіше. Додати в книгу ілюстрацію можна багатьма способами. Можна зробити аплікацію, і засушені квіти, листя, ворсисту тканину і так далі. Можна просто намалювати картинку фарбами або олівцями. А ще простіше, просто можна вирізати відповідну картинку з старого журналу або книги.більше фантазії і книга вийде дуже цікавою і красивою! А найголовніше - ця краса буде виготовлена власними руками.

А такі гарні книжечки виготовили вихованці старшої групи №8

/Files/images/distantsyna_osvta/ladnyak/3.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/ladnyak/2.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/ladnyak/1.jpg


Нетрадиційні техніки малювання для дітей 3 - 6 років пропонує вихователь Миронова Н.Ю.
«Тюльпани»

Для роботи необхідна одноразова або проста виделка, фарба – гуаш зеленого, жовтого, червоного та фіолетового кольору (колір фарби залежить від того, якого кольору ви захочете намалювати тюльпан), лист паперу на якому будете малювати, пензлик для малювання.

1. На листу паперу малюємо листочки та стеблі тюльпана.

2. Мочаємо виделку в фарбу любого кольору та притискаємо до стебелька.

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/5.jpg

«Сакура»

Для роботи необхідно пластикова пуста пляшка ємністю 1 л; фарба - гуаш блідо-рожевого кольору; зазделегіть намальована гілочка.

1. Наливаємо фарбу - гуаш блідо-рожевого кольору у одноразову тарілку.

2. Берем пластикову пусту пляшку та вмочаємо низ пляшки у фарбу.

3. Змочений низ пляшки притискаємо біля заздалегідь намальованої гілочки.

/Files/images/distantsyna_osvta/mironova/4.jpg

Отримуємо дуже гарну гілочку сакури


Пограти у мовну гру: "На що схоже" пропонує вихователь Мостовенко Л.П. Гра підходить для діток 4 - 6 років.

Правила гри: дорослий називає об'єкт, а діти називають об'єкти схожі на нього.

Примітка: Схожими об'єкти можуть бути за такими ознаками: за призначенням (за функцією), за минулим і майбутнім, по звуку, за запахом, за кольором та розміром, формою, за матеріалом. Схожими можуть бути навіть самі різні об'єкти.

Можна використовувати предметні картинки, особливо на етапі ознайомлення з грою.

Дорослий просить пояснити, чому саме так малюк вирішив, і чому названі об'єкти схожі.

Наприклад:

Дорослий: На що схожа колючка їжачка?

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/3.jpg

Відповідь дитини: На вязальні спиці, на голку, на соснові хвоїнки, на шпильки для валосся, на стрижні від ручки, тощо.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/5.jpg

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/4.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/6.jpg

Дорослий: На що схоже яблуко?

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/7.jpg

Відповідь дитини: На планету Земля, веселого смайлика, на мꞌяч,на Колобка, на ялинкову кульку, на клубок ниток, тощо.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/8.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/10.jpg

У дітей може бути будь яка відповідь.

Можна задавати питання: На що схожий(а)…? Або ж – що нагадує...?

Приблизні варіанти:

Сонце – апельсин, коло, море, окуляри від сонця, тощо.


Вихователь Вернигора В.В. запропонувала діткам 3 - 4 років разом з батьками переглянути відеогру «Квіточка-веселка».

КВІТОЧКА - ВЕСЕЛКА

Запитання та завдання для дітей до відеогри:

  • Якого кольору перший листочок, другий, яка серединка, стовбур, листочки.
  • Після перегляду запропонуйте дітям намалювати квітку та закріпити кольори.

Виготовити вироби з паперу легко, а гратися ними дуже весело і цікаво. Цей вид діяльності для діток 4 - 6 років з допомогою дорослих. Підготувала вихователь Білоцерківець Л.В.

Шановні батьки.Зробіть разом зі своїми дітками вироби з паперу це універсальна весела розвага для дітей. Займатися творчістю цікаво в будь-якому віці. Папір знайдеться в кожному будинку. Ваше завдання показати дитині, що можна зробити зі звичайного аркуша. Більш складне в роботі візміть на себе,а біль легке виконують діти. Заняття творчістю розвиває в дитині уважність, посидючість, фантазію.

Для того щоб займатися паперовими виробами не потрібно багато грошей або талантів. Вам знадобиться всього лише кілька аркушів паперу, ножиці і клей.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/11.jpg

Для цієї паперової саморобки вам знадобиться:

  • Кілька аркушів паперу жовтого і коричневого кольору;
  • Клей;
  • Олівець
  • Ножиці.

Вироби з паперу це не тільки красива картинка, а й весела гра. Просто виріжте з паперу фігурку бажаної тваринки і проріжте дірочки для пальців і можна грати.

Для виготовлення веселого ведмедика Вам знадобиться:

  • Кольоровий картон;
  • Клей;
  • Ножиці;
  • Олівець
/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/12.jpg


Шановні батьки та відвідувачі сайту, чи знали Ви,що 22 квітня відзначається Всесвітній День Землі. У цей день, у садочку, ми б проводили безліч цікавих видів діяльності за цією темою. Але,нажаль, ми цього зробити не можемо через карантин - тому пропонуємо Вам виконати цікаві завдання присвячені цій глобальній темі.

Передусім, вихователь Дулина В.В. пропонує усім охочим переглянути відеоролик із пропозиціями, як захистити нашу планету від забруднення:

ПЕРЕГЛЯНУТИ ТУТ


22.04.2020р. Вихователь Щипська Л.В. пропонує Вам цікаві завдання для дітей 5 - 6 років, присвячені Дню Землі:

1. Сьогодні в умовах карантину не всі можуть вийти на вулицю, але можна вийти на балкон, а хто проживає в приватних будинках тим варто вийти на подвір’я. Обговоріть з дитиною все, що ви бачите, чуєте чи нюхаєте.

2. Читайте книги чи переглядайте мультики присвячені екології, способам переробки, способам захисту планети та збереженню енергії. Вони доступні дітям будь-якого віку.

3. Розкажіть дітям про економію води та електроенергії. Економне використання води та електроенергії допоможе зберегти природу (світло треба вимикати, під час чищення зубів – закривати кран з водою, вимикати з розетки непрацюючі прилади).

4. Вигадайте разом казочку про нашу планету чи намалюйте малюнок, можна зробити колаж чи цікаву аплікацію!

5. Якщо є земля можна посадить насіння квітів, а потім висадити разом на клумбі.

6. Створити цікаву поробку з використаного паперу, стаканчиків з під йогуртів, пластикових пляшок! А як гарно буде виглядати цікава сукня з паперу, поетиленових пакетів.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/дз.png

7.Вивчіть цікавий вірш про планету Земля!

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/дз2.png

8. Сортуйте сміття! Це буде цікаво дітях навіть молодшого дошкільного віку!

9. Давайте власний позитивний приклад дітям! Бажаю успіхів!


Виготовлення жучка - сонечка з лотка із - під яєць.

Мета: показати дітям, як можна давати друге життя паперовим виробам.

Матеріал: лоток для яєць, корок, фарби (чорний, червоний та білий колір), пензлик, клей, ножиці

Хід роботи:

1 Виріжте дві серединки з лотка і на одній з них зробіть надріз, щоб вийшли крила.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/dz/1.png

2. Пофарбуйте крила в червоний колір, а тулуб в чорний.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/dz/2.png

3. Коли фарба висохне, намалюйте на крилах чорні крапки. Приклейте крила до тулуба.

4 На ширшій частині короба намалюйте обличчя і приклейте короб до тулуба.

5 Виріжте з лотка довгу смужку і приклейте її до голови вийдуть вусики.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/dz/3.png

Молодці! Ви гарно попрацювали!


22.04.2020р. Малята завжди із захопленням слухають оповідання Василя Сухомлинського. Вони дуже повчальні та легко сприймаються дітками. Учитель - логопед Поліщук Тетяна Володимирівна пропонує батькам прочитати оповідку: "Врятував сонечко" після чого обговорити її за запропонованими питаннями. Для діток 4 - 6 років.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/unnamed.jpg

Це було влітку. Цілий день пекло сонце, а потім насунулись чорні хмари. Пішов дощ. Під високою гіллястою шовковицею сидів Василько. Він не боявся зливи. Його захищало від неї густе листя. Під шовковицею було сухо. А поруч текли струмки. Василько побачив, як один струмок поволеньки почав заповнювати невеличку заглибинку. Утворювалось озерце. На середині цього озерця був маленький острівок. Води все прибувало й прибувало. Ось-ось затопить острівець, і раптом Василько побачив на острівці маленьке червоне сонечко. Воно бігало з одного краю острівця до другого. «Чому ж воно не летить,»-подумав Василько. Йому стало жаль сонечка. Острівець ставав усе менший. Ось він такий як п’ятачок. Ось він уже не більше копієчки. Сонечко сиділо непорушно. Василько побіг під дощ. І зразу ж змок до нитки. Та він устиг урятувати сонечко.
Запитання:
  • Хто є головним героєм оповідки?
  • Коли відбувалися події?
  • Яка була погода в той день?
  • Кого побачив Василько?
  • Як почувалося сонечко?
  • Що зробив Василько?
  • Чи правильно вдіяв Василько?
  • Як ти думаєш, чи похвалили б тебе дорослі за такий вчинок?


22.04.2020р. Сподіваємося, що дуже цікавими для діток 4 - 5 років будуть завдання з логічного розвитку, що запропонувала вихователь Швалюк Олена Олександрівна.
Задача 1. Чи всі каченята наділи картузики? Чи всі каченята вдягнули краватки? Познач каченят, які не носять краваток.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/1.png

Задача 2. Знайди всіх кошенят, окрім того, який носить кашкет.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/2.png

Задача 3. Чи можна стверджувати, що всі хлопчики сидять на кониках? Чи можна сказати, що на кожній конячці сидить хлопчик?

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/3.png

Задача 4.На подвірʼї гуляють три півники й два гусаки. Кого на галявині більше: півнів чи гусей?
/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/4.png


22.04.2020р. Вихователь Товтін Т.О. пропонує батькам пограти з дітками 3 - 4 років в цікаву гру: "Склади тваринку".

Пропоную сьогодні діткам трішки пофантазувати і створити свою власну тваринку.

Матеріал: вирізані з журналів або намальовані тварини, клей, картон.

Хід гри:

Підготуйте вирізані силуети тварин.

Розріжте їх навпіл.

Змішайте всі частинки та попросіть дитину скласти їх, щоб вийшла тваринка. А потім нехай дитина наклеїть ці частинки на папір.

Ускладнення: Можна, щоб дитина складала тваринок згідно свого бачення. Голова буде від однієї тварини, тулуб від іншої, хвіст, лапки. Скажіть їй, що це нова чудо-тваринка, якій потрібно придумати ім'я; дізнатись, що ця тваринка любить їсти; де вона мешкає; з ким товаришує тощо. Допоможіть дитині проявити творчість. І не забувайте її хвалити!

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/Рисунок1.png


21.04.2020р. Ліплення на тему «Друзі для колобка» (за вибором дітей) за інноваційною технологією Л.Б.Фесюковою для дітей 3 - 4 років. Підготувала вихователь Товтін Т. О.

Матеріал: пластилін, стеки, ілюстрації казкових героїв до казки «Колобок».

Хід роботи:

1. Розгляд казкових героїв. Діти обирають, кого саме вони будуть ліпити (зайчика, ведмедика, вовчика чи лисичку).

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/1.jpg

2. Розглянемо на прикладі ліплення ведмедика. Візьмемо коричневий пластилін і скачаємо велику кулю. Це буде голова. Скачаємо ще одну кулю і розкачати його в товсту ковбаску. Це буде тіло.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/2.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/3.jpg

3. Зберемо ось так. Це будуть голова і тіло. Скачаємо ще дві кульки. Маленьких.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/4.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/5.jpg

4. Трохи притиснемо. Це будуть вушка. Прикріпимо вушка на місце.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/6.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/7.jpg

5. Скачуємо чотири кульки, це будуть лапки. Витягнемо їх в ковбаски- крапельки.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/8.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/9.jpg

6. І прикріпимо. Скачаємо ще одну маленьку кульку коричневого кольору. Це буде мордочка.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/10.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/11.jpg

7.Прикріпимо мордочку. Залишилися деталі: зробимо ведмедю очі, ротик, надріжимо стеком передні лапки, на задніх лапках зробимо «слід».

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/12.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/lplennya_kolobok/13.jpg


21.04.2020р. Майстер клас від вихованки групи №7 "Віночок" Гончарук Поліни та її матусі Лесі. Для діток 4 - 5 років.

Матеріал. Стаканчики паперові, ножиці, клей, олівці або фарби кісточки, стаканчик з водою.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/1.jpg

Беремо стаканчик і обрізаємо по колу.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/2.jpg

Робимо на стаканчиках розрізи і загинаємо їх.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/3.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/4.jpg

Розмальовуємо серединку та квіти.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/5.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/6.jpg

Розмальовані квіти клеїмо на аркуш паперу та домальовуємо стебло.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/7.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/8.jpg

Ось що вийшло.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/9.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/goncharuk_mama/10.jpg


21.04.2020р. Пропонуємо виконати графічні диктанти з дітками 5 - 7 років для підготовки руки до письма (підготувала вихователь Щипська Л.В.)

Обладнання: аркуш паперу в клітинку, простий олівець.

На аркуші паперу поставити крапку, від якої дитина буде друкувати за інструкцією дорослого.

Графічний диктант «Собачка»

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/й.png

Дорослий відстуває 3 клітинки зліва, 7 клітинок зверху, постав крапочку і починай малювати:

1 клітинка вправо, 3 клітинки вверх, 2 клітинки вправо, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вниз, 6 клітинок вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 2 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 4 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вниз, 3 клітинки вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 2 клітинки вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вліво, 1 клітинка вверх.

Графічний диктант: "Кораблик"

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/ц.png

Дорослий відступає 10 клітинок зліва, 2 клітинки зверху, постав крапочку і починай малювати:

1 клітинка вправо, 10 клітинок вниз, 4 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 2 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 11 клітинок вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вниз, 5 клітинок вправо, 1 клітинка вверх, 4 клітинки вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вправо, 1 клітинка вверх, 2 клітинки вліво, 1 клітинка вверх, 2 клітинки вправо, 1 клітинка вверх.


21.04.2020р. Нетрадиційна техніка малювання: (шампування виделкою) "Бабусині тюльпани" для дітей 6 - 7 років запропонувала вихователь Дулина В.В.
Завдання: виконати за зразком з опорою на відеоролик:

БАБУСИНІ ТЮЛЬПАНИ

Ви обов'язково впораєтеся і сподіваємося що Вас порадує результат!


21.04.2020р. Гра з розвитку мовлення для дітей 5 - 6 років запропонувала вихователь Сахацька Л.В.
Завдання: запропонувати дітям називати слова протилежні за значенням з опорою на відеоролик:

ЗАВДАННЯ ТУТ

Дякуємо за співпрацю!


17.04.2020р. Для діток 5 - 6 років пропонуємо Зробити поробку:"Великодній кошик" (підготувала вихователь Щипська Л.В.)

Матеріал: кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці, клей.

1. Кольоровий папір нарізаємо на смужки шириною 4 і 6 см. Вузьку смужку складаємо навпіл, у широкої відміряє 2 см і складаємо. Всі згини проклеїти.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в1.png

2. Білий край широкої смужки нарізаємо на вузенькі смужки. З картону вирізаємо 2 кола одного розміру. Вони підуть на денце кошика.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в2.png/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в3.png

3. Одне коло намазуємо клеєм і починаємо приклеювати до нього основу з нарізаним краєм. Кінці приклеюємо клеєм.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в4.png/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в5.png

4. Іншим колом закриваємо дно кошика зовні і приклеюємо ручку.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в6.png/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в7.png

5. Із залишків кольорового паперу вирізаємо квіточки, прикрашаємо ними кошик. В середину кошики можна покласти трішки вати чи синтепону і посадити курчат з кіндер-сюрпризу.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в8.png/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/velikodny_koshik/в9.png

Сподіваємося, результат Вашої праці був чудовий!


17.04.2020р. Діткам 4-5 років. Вихователь Мостовенко Л.П. пропонує вивчити вірш: "Писанка" за мнемотаблицею.
Як працювати:

1. Виразне читання вірша дорослим.

2. Повторне читання вірша дорослим з опорою на мнемотаблицю. У разі виникнення помилок - зробити необхідні мовні корекції: зображення до якого слова підходить зоборження.

3. Запитання за змістом вірша.

4. Пояснення значення незрозумілих слів у доступній для дитини формі.

5. Читання дорослим окремо кожного рядка вірша і повторення його дитиною з опорою на мнемотаблицю.

6. Відтворення дитиною вірша з опорою на мнемотаблицю.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/1.jpg

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/2.jpg

Розмалюю писанку (1 -2 малюнок)

Розмалюю (3 - малюнок)

Гривастого коника ( 4-5 малюнок)

Намалюю ( 6- малюнок)

Розмалюю писанку (7 –8малюнок)

Розмалюю (9 малюнок)

Соловейка-любчика (10 - мал.)

Намалюю. ( 11 – малюнок)

Розмалюю писанку (12 -13 мал.)

Розмалюю, (14 – малюнок)

Різьблену сопілоньку ( 15-16 мал.)

Намалюю. (17-малюнок)

А сопілка буде грати ( 18 -19 мал.)

Соловейко щебетати ( 20-21 мал.)

А гривастий кониченько (22-мал.)

Славно танцювати. ( 23 -24 мал.)


17.04.2020р. Для діток 3 - 4 років. Білоцерківець Л.В. пропонує цікаве завдання з математики.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/6.jpg


17.04.2020р. Практичний психолог Кеба Т.А. пропонує 11 творчих завдань для батьків та малюків.
Ідеї які пробуджують креативність:

Отже, завдання для великих та маленьких, які допоможуть стати більш творчими

1. Малювати двома руками

Зміст вправи у тому, що малювати потрібно двома руками одночасно. Для малювання підійдуть олівці, ручки, фломастери. Можна малювати і в повітрі. Починати потрібно з елементарного : коло, квадрат.

2. Шукати малюнки в природі, візерунках, шпалерах.

Це заняття чудово розвиває абстрактне мислення. Вміння бачити образи у незвичайних об’єктах – основа для розвитку творчого мислення і уяви.

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/1.jpg

3. Читати слова навпаки.

Слова виходять ніби на незнайомій мові. Які асоціації вони викликають? Може це чиєсь ім’я або назва? Що ви можете про нього розповісти?

4. Створювати тимчасові картини з незвичних матеріалів.

Наприклад – продукти (печиво, макарони), гудзики, рослини, нитки, камінчики, морські мушлі.

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/2.jpg

5. Грати в театр тіней.

До речі, обводити на папері різні тіні – це також чудовий тренажер для вміння бачити образи. 6. Придумувати більше варіантів використання для звичайних предметів.

Банок, трубочок, одноразового посуду, коробочок. В таких іграх розвивається ресурсне мислення. З’являється «об’ємний» погляд на знайомі речі. 7. Бачити в ситуаціях як позитивні так і негативні риси, граючи «Добре-погано»

Правило гри: беремо будь-яке твердження або ситуацію. Наприклад, восени падає листя. Добре- можна збирати гарні букети, шуршати листям під ногами, погано- дерева стоять без вбрання. Далі можливо продовжити чим прикрасити голі дерева?

8. Навчитися жонглювати.

Дуже корисно для розвитку міжпівкульової взаємодії (так само як і малювати двома руками).

Вчені творчості довели що для розвитку креативності особливе значення має те, наскільки гармонійно працюють права і ліва півкуля, це відбувається тоді, коли діють обидві руки.

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/3.jpg

9. Вивчати минуле предметів

Це потрібно для розуміння того, як розвивалися звичні нам речі (починати потрібно з простих речей: колесо, олівець, чашка, яйце). Такі знання розвивають системний погляд на речі. 10. Створювати свій «банк ідей».

Нехай це буде коробка в які будуть вкладатися папірці з ідеями, або зошит для запису ідей.

Що це можуть бути за ідеї? Наприклад, як цікаво провести наступні вихідні. 11. Здивовуйте і дивуйтеся самі!

Будьте тією стежкою, котра впевнено і без повернення приведе дитину до справжнього дива!


Кiлькiсть переглядiв: 315

Коментарi