21 травня - Всесвітній день вишиванки.

Святкуємо разом День Вишиванки!!!

Сподіваємося, цього року разом з вами ми зможемо зберегти красиву традицію, відповідальну місію великим українством одягати вишиті сорочки третього четверга травня в знак єдності та підтримки одне одного.

Закликаємо кожного присвятити карантинний період дослідженню власного роду. Формування дерева роду - не тільки захоплива справа, це - вкрай важлива складова повернення історичної пам’яті цілого народу. Розпитайте у старших родичів про своїх пра-пра, звідки вони родом, ким були і які насправді мали прізвища. Ви відкриєте для себе багато несподіваних. Разом з тим, ви відшукаєте у своїх родоводах і видатних науковців, лікарів, митців, військових - родичів, які насправді були героями свого часу.

Бережімо Україну і себе!!!

ВИШИВАНКА МОЯ, ВИШИВАНКА

ЦЕ НАШЕ І ЦЕ ТВОЄ! ЗНАНА У ВСЬОМУ СВІТІ ВИШИВАНКА НАША!

Сьогодні ми не маємо на меті проводити заняття, чи пропонувати конкретні вправи.

День вишиванки - це аутентичне та дуже красиве свято. Адже нашим національним одягом можна милуватися вічно, та постійно знаходити в ньому якісь незвичні та яскраві акценти. У візерунках на наших вишиванках закарбовані символи та обереги багатьох століть, наші предки вкладали в них потаємний зміст, який здатні розшифрувати лише ми - українці.

В цей день треба милуватися та творити.

Тому, почнемо, наші любі! Ми пропонуємо Вам багато відеороликів, відеозанять, кліпів та розповідей. За бажанням, Ви зможете виконувати завдання разом з ведучими. Та, сподіваємося, після, порадуєте нас світлинами Ваших робіт!

ДІТЯМ ПРО ВИШИВАНКУ.

ІДЕЯ САМОРОБКИ ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ (для діток 5 - 7 років)

ВИШИВАНКА ( оздоблення сорочки нетрадиційними техніками малювання). Це завдання для діток від 3х років.

ЦЕ НАШЕ І ЦЕ ТВОЄ. ЛЕГЕНДАРНІ ОБЕРЕГИ НАШІ.

ВИВЧЕННЯ ВІРША "ВИШИВАЮ ВИШИВАНКУ" ЗА ДОПОМОГОЮ МНЕМОТЕХНОЛОГІЇ для діток 4 - 6 років


Завдання для дошкільнят на середу, 20 травня.

Пропонуємо наступну гру з добірки, що дозволить Вам виховати емоційно сильних дітей

Гра: "Заспокой мишку"

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/03-1.jpgДайте дитині в долоньки пухнасту, м’яку, тендітну іграшку у формі мишки (чи іншого звірятка). Потім повідомте їй: “Ось потрапила до тебе в руки маленька мишка, вона така ніжна і беззахисна. Вона так боїться шуліки! Потримай її, поговори з нею, заспокой її”.

Нехай дитина потримає в руках іграшку, погладить її, поговорить з нею, скаже їй добрі слова, заспокоїть. В процесі гри вона і сама заспокоїться.



Вихователь Вернигора В.В. пропонує діткам 4 - 5 років послухати цікаву розповідь про вишиванку та намалювати її. Тож перегляньте з дітками відео заняття «Вишиванка – вишиваночка».

Для малювання знадобиться:

  • шаблон сорочки,
  • фарби гуашеві,
  • пензлик,
  • баночка з водою.

Малюємо пальчиками або вушними палочками. Гарних робіт та приємного перегляду.

ВІДЕО: "ВИШИВАНКА - ВИШИВАНОЧКА"

Після заняття задайте малятам запитання:

  • Як називається наша Батьківщина?
  • Хто ми є?
  • В що вдягнена дівчинка, хлопчик?
  • Якими елементами прикрашені вишиванки?


Міні заняття, присвячене Всесвітньому Дню вишиванки, яке відбудеться 21 травня, пропонують дошкільнятам 5 - 6 років вихователі Ладняк О.Л. та Щипська Л.В.

«Вишиванка- це більш ніж просто сорочка.»

Шановні батьки, за наступними тезами можна пояснити діткам значення усіх кольорів, символів та візерунків, що зображені на вишиванці;

1.Орнаменти на вишиванках:

2.Кольори у вишиванках:

  • Білий – чистота
  • Червоний – любов до людини і життя
  • Зелений Молодість, краса, весна
  • Синій – небо і вода
  • Чорний – земля

3.Візерунки у вишиванках:

  • Дуб - життя
  • Калина символ нашого народу
  • Мак -захисник від зла
  • Виноград- оберіг родини
  • Соняшник– символ Сонця
  • Колосся пшениці– символ краси життя
  • Чорнобривці – символ материнської любові та захисту
  • Птахи це символи кохання та весни

4. Гра:« Добери риму»

  • Вишила суничку нитка… (червоненька)
  • вишила листочок нитка… (зелененька)
  • Вишила садочок, вишила …, (долинку)
  • вишила у небі хмарку і …, (хмаринку)
  • щоб гуляли тихо, весело … (обоє)

5. Вивчіть з дітками вірш за допомогою мнемотехніки «Мама вишила мені квітами сорочку» В.Крищенко

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/Вивчення вірша Мама вишила мені В. Крищенко нв-1.jpg

Етапи роботи над мнемотаблицею до вірша «Мама вишила мені квітами сорочку»:

  1. Виразно прочитайте вірш читання вірша.
  2. Поясніть незрозумілі, нові слова.
  3. Розгляньте разом з дитиною мнемотаблицю.
  4. Прочитайте вірш, показуючи дитині опорні картинки в мнемотаблиці.
  5. Повторно прочитайте вірш по мнемотаблиці виразно та з інтонацією.
  6. Запропонуйте дитині самостійно відтворити вірш з опорою на мнемотаблицю.
  7. Читання вірша дитиною на пам’ять без допомоги мнемотаблиці.
Сподіваємося, спільна робота прийшлася Вам до душі!


Завдання на визначення кількості складів у словах для діток 5 - 6 років пропонує учитель - логопед Поліщук Т.В.

СКЛАДИ СЛОВА У КОШИК


Для діток усіх вікових категорій буде цікавим наступне відеозаняття про явища природи.

Малята дізнаються, які зміни у природі відбуваються влітку. Зможуть порівняти чим відрізняється літо від інших пір року. За бажанням малята разом з Вами, дорослі, зможуть виготовити цікаву та дуже креативну поробку - дощик з хмаринкою.
ЯВИЩА ПРИРОДИ

Поділіться з нами світлинами, які хмаринки вийшли у Вас. Сподіваємося Ви весело та з користю провели час.


Малятам 3 - 4 років вихователь Щипська Л.В пропонує виготовити гарненьке рожеве поросятко в техніці оригамі.

Матеріал:

  • папір рожевого кольору,
  • маркер чорного кольору.

1. Квадрат рожевого паперу складаємо по діагоналі, бічні куточки - "вушка" загинаємо вниз. Нижній куточок загинаємо назад.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/пор1.png /Files/images/distantsyna_osvta/schipska/пор2.png

2. Потім чорним фломастером малюємо "очки" і "п'ятачок".

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/пор3.png

Молодці! У Вас все вийшло!



Завдання для дошкільнят на вівторок, 19 травня.

Пропонуємо наступну гру з добірки, що дозволить Вам виховати емоційно сильних дітей

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/02.jpegЗапропонуйте дитині змотати в клубочок яскраву пряжу. Розмір клубка з кожним разом може ставати все більшим і більшим. Не забудьте повідомити їй, що цей клубочок чарівний – забирає смуток, печаль, злість і образу, як тільки починаєш його змотувати, то відразу ж і заспокоюєшся.


Шановні батьки! Пропонуємо для перегляду мультфільм про особисту гігієну діточок. В ньому у цікавій для малят формі подано інформацію про важливість миття рук, та що відбувається, якщо їх не мити.

МАША І МИЛО

Сподіваємось, мультфільм був корисним для діток!


Жучка - сонечко, із лоточків з - під яєць пропонує виготовити вихователь Щипська Л.В. Завдання буде цікавим діткам усіх вікових категорій ( за потреби дорослий може допомагати)

Мета: показати дітям, як можна давати друге життя паперовим виробам.

Матеріал:

  • лоток для яєць,
  • корок,
  • фарби (чорний, червоний та білий колір),
  • пензлик,
  • клей,
  • ножиці

Хід роботи:

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/сон1.png1 Виріжте дві серединки з лотка і на одній з них зробіть надріз, щоб вийшли крила.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/сон2.png2. Пофарбуйте крила в червоний колір, а тулуб в чорний.

3. Коли фарба висохне, намалюйте на крилах чорні крапки. Приклейте крила до тулуба.

4 На ширшій частині короба намалюйте обличчя і приклейте короб до тулуба.

5 Виріжте з лотка довгу смужку і приклейте її до голови вийдуть вусики.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/сон3.png

Молодці! Ви гарно попрацювали!


Вихователь Мостовенко Л.П. пропонує діткам 5 - 6 років зліпити за допомогою природнього матеріалу "Чарівну квітку"

Матеріали:

  • кольоровий картон,
  • пластилін білого, жовтого та зеленого кольору,
  • гарбузове і соняшникове насіння.

1. Зліпити із білого пластиліну кульку та приліпити його на картон.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк1.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк2.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк3.jpg

2. Приліпити по 1-му колу гарбузове насіння та закріпити його 2-м колом із пластиліну. Те ж саме повторити із 2-м колом щоб утворилася квітка у два ряди.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк4.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк5.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк6.jpg

3. Потім 3-й ряд прикріплюємо соняшникове насіння (як на малюнку)

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк7.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк8.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк9.jpg

4. Закриваємо серединку квітки жовтим пластиліном і робимо крапочки ручкою або ж стекою.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк10.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк11.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк12.jpg

5. Можна «посадити» квітку у горщик, який теж можна оздобити кольоровими візерунками.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк13.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/kvtka/чк14.jpg


Вихователь Вернигора В.В. пропонує батькам разом з дітками переглянути відео урок « Час доби» та за допомогою запитань закріпити отримані знання. Завдання для діток 3 - 4 років.

Відео урок «Час доби»

Запитання до відеоуроку:

  • Що робив півник зранку?
  • Що звірі робили вдень?
  • Що опівдні робить бегемотик і рудий котик?
  • Що можна зробити ввечері?
  • Коли зустрічаємо солодкі сни?
  • Також не забудьте запитати: Що діти роблять зранку, вдень, ввечері, вночі?


Наші малята гарно попрацювали - час відпочити. До Вашої уваги руханка - фізкультхвилинка з тваринами. Нумо, малята, танцювати! Підшукала Котлярчук О.М.

РУХАНКА - ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА З ТВАРИНАМИ


Завдання для дошкільнят на понеділок, 18 травня.

Протягом наступного тижня ми пропонуємо ігри, які дозволять Вам виховати емоційно сильних дітей.

Дітям набагато складніше справлятися з емоціями, що нахлинули, ніж дорослим. Саме тому вони стають вередливими і влаштовують істерики на рівному місці. Щоб цього уникнути, треба допомогти дитині позбавитися від надлишку емоцій. Запропонуйте їм декілька цікавих ігор, які допоможуть їм заспокоїтися. Ось перша з них:

Ні звуку!

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/01-1.jpgПередавайте один одному дзвоник так, щоб він не задзвонив. Покажіть дитині, як це треба робити – дуже дбайливо і тихо. Якщо вона захоче, нехай задзвонить в дзвоник і уважно послухає, як той звучить.

Якщо учасників гри багато, сядьте в тісний круг. Спочатку передавайте дзвоник сусідові, а потім тому, хто сидить далі від вас. Добре, якщо для цього треба буде встати і підійти до когось. Головна умова – не порушувати тишу.


Вихователь Вернигора В.В., напередодні дня вишиванки, пропонує нагадати дітям про оберіг українського народу – віночок та намалювати його за допомогою штампів. Завдання для діток 3- 4 років.

Для роботи потрібно:

  • фарби (бажано гуашеві),
  • вода,
  • пензлик та штампи із пробок (можна замінити на штампи із сирої картоплі
Гарного перегляду та вдалих робіт.

Відео урок Український віночок.

Практичний психолог Кеба Т.А. пропонує діткам 5 - 7 років виконати вправи за зразком дівчинки Лорі.

Ці вправи спрямовані на сенсорну та рухову сферу дитини, розвиток дрібної та загальної моторики, пам'яті, мислення,уяви, просторового сприйняття, мовлення.

НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНА ГРА: "РОБИ ЯК ЛОРІ"
Спробуте й Ви повторити! Бажаємо успіху!


Учитель - логопед Поліщук Т.В. пропонує завдання "4 зайвий" для діток 4 - 6 років

Запропонуйте діткам обрати один зайвий предмет у кожному рядку та пояснити свій вибір.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/изображение_viber_2020-05-14_09-55-56.jpg


Чарівного пластилінового жирафа пропонує виліпити, діткам 4 - 6 років, вихователь Щипська Л.В.

Матеріал:

  • пластилін,
  • стека,
  • дощечка для пластиліну.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж1.png1. З жовтого пластиліну сформувати 6 кульок, майбутній тулуб, голова і ніжки.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж2.png2. З найбільшої кульки формуємо каплеподібний тулуб, подовжуючи шию.

3. Ставимо тулуб на ніжки, формуємо голову - розкачуємо кульки і трохи приплющуємо з одного боку.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж3.png/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж4.png

4. Для ріжок і ніжок потрібні 3 тоненькі ковбаски. Для вушок приплющуємо 2 маленькі кульки. Очі робимо з маленьких кульок, ротик прорізаємо стекою, носик -дві крапочки.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж5.png/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж6.png

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/jiraf/ж7.png5. Розмір і кількість цяток на жирафі можуть бути будь-якими. Потрібно розкачати маленькі кульки і приплющити їх.

МОЛОДЦІ! У ВАС ВСЕ ВИЙШЛО!


Зараз, в час коли все квітне та буяє дуже часто, на вулиці, можна почути характерне джижчання, згодом побачити яскраву роботящу комашку - бджолу. А чи все знають про неї наші малята.

Ми підшукали дуже повчальне відео про цих корисних комах. Перегляньте, будь ласка, його разом з дітками. Відеорозповідь для дітей про бджіл: від народження до останнього дня життя. Ця презентація допоможе не тільки дізнатися дітям про спосіб буття бджіл, а й може послугувати як порівняльна характеристика моделі життя в сім'ї людей.

БДЖОЛИ


Завдання для дошкільнят на п'ятницю, 15 травня.

Шановні батьки! Пропонуємо Вам наступне завдання для профілактики плоскостопості!

Підготувала фізінструктор Березенска А.С.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/плос 6.jpg


15 травня щорічно відзначають Міжнародний День сім'ї. В цей день, вихователь Щипська Л.В. пропонує дорослим разом з дітками створити казковий міні - будиночок Вашої родини.

Матеріал та обладнання:

  • маленька паперова плоска коробочка,
  • кольоровий папір,
  • дерев’яні палички від морозива,
  • олівці або кольорові маркери,
  • ножиці,
  • клей,
  • фарба,
  • пензлики для малювання.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/smya/кб1.jpg1. Зафарбуйте коробку в білий колір, згодом коли вона висохне пофарбуйте ще раз в синій колір, відставте її щоб висохла.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/smya/кб2.jpg2. З кольорового паперу виріжте геометричні фігури, враховуючи розмір вашого «міні-будиночку»: дах - 2 великі трикутники; двері - 2 прямокутники; вікна - 4 квадрата; голівки - 3 невеликі кола, тіло тата - 1 невеликий прямокутник; тіло мами - 1 маленький трикутник; тіло малюка - 1 овал; волосся - намалюйте і виріжте зачіску для кожного персонажа, якщо дитина забажає можна намалювати і вирізати домашнього улюбленця.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/smya/кб3.jpg3. З кола зробіть обличчя - намалюйте всім членам сім’ї ніс, очі, ротик. Татові можна домалювати вуса, бороду, а мамі – веснянки, окуляри. Приклейте зачіски.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/smya/кб4.jpg4. Приклейте геометричні фігури тіла та голови на палички з під-морозива татові, мамі і малюку. Намалюйте візерунки та деталях на одягу: краватку для тата, квіти на маминому платті, круглі ґудзики на дитячому одязі. Можна вирізати невелику паперову шапочку і приклеїти її комусь на голову, чи паперові ноги та руки.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/smya/кб5.jpg5. Клеїмо по обидві сторони «міні будиночка» дах (великий трикутник), два вікна (квадрати) та двері (прямокутник). Наш «міні будиночок» готовий.

МОЛОДЦІ!


Музичний інструктор Котлярчук О.О. підібрала музичний ролик з піснею "Родина", яку Ви, шановні батьки та малята можете прослухати, вивчити та співати усією родиною!

ПІСНЯ "РОДИНА"


Вихователь Вернигора В.В. вважає, що діткам 4-5 років цікаво дізнатися факти про повітря та провести нескладні та повчальні досліди.

Пропоную переглянути відео урок про досліди з повітрям.

ВІДЕОУРОК "ДОСЛІДИ З ПОВІТРЯМ"

Після перегляду задайте запитання:
  • Що вийшло з кульки?
  • Яке повітря?
  • Де повітря?
  • Що з'явилося у воді?
  • Як ми можемо відчути повітря? Кому потрібне повітря?
Ось як цей дослід виконала вихованка групи №6 Кеба Саша

/Files/images/distantsyna_osvta/vernigora/ВОДА.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/vernigora/В1.jpg


Ідею цікавих поробок з горіхів пропонує вихователь Білоцерківець Л.В.

Мабуть у кожного дома є горіхи. Так от ще чим можна зайняти дитину поки ми сидимо вдома- зробити героїв казок з горіхів і пластиліну, а потім розігрувати цілі спектаклі з цими персонажами. Це декілька прикладів, а ви можете придумати ще щось своє. Творіть.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/гор.jpg

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/гор1.jpg


Для діток 4 -5 років математичні завдання для визначення напрямку руху пропонує вихователь Швалюк О.О.

Із цих синичок лише дві можуть зустрітися. Знайди їх і покажи.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/нр1.jpg

Два павичі дивляться один на одного. Чи можна сказати, що вони дивляться в одну сторону? У протилежні сторони?

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/нр2.jpg

Подивись на дим і визнач, в який бік рухається паровоз. Вітру немає.

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/нр3.jpg


Завдання для дошкільнят на четвер, 14 травня.

Шановні батьки! Пропонуємо Вам наступне завдання для профілактики плоскостопості!

Підготувала фізінструктор Березенска А.С.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/плос 5.jpg



Цікаве музичне завдання для діток 6 - 7 років пропонує музичний керівник Котлярчук О.О.

Запропонуйте діткам відгадати з якого мультику нарізки мелодій, що звучать у наступному відеоролику.

ВГАДАЙ МУЛЬТФІЛЬМ ЗА ПІСНЕЮ

Сподіваємося, це завдання прийшлося до смаку усім членам родини!


Шановні батьки, вихователь Білоцерківець Л.В. пропонує Вам разом з дітками зробити цікаву аплікацію з пластикових кришок. Ця робота може бути доповнена вашими власними задумками.

Матеріал крім кришок використовуйте за своїм задумом. Підійде папір, поліетіленові пакети,фарба та інше.

/Files/images/distantsyna_osvta/vernigora/ккр.jpg

/Files/images/distantsyna_osvta/vernigora/к1к.jpg

А така чудова робота вийшла у вихованки групи №9 Ворошилової Софійки

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/ворошилова софія 1.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/ворошилова софія 2.jpg


Діткам 4 - 5 років учитель логопед Поліщук Т.В. пропонує наступне цікаве завдання:

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/изображение_viber_2020-05-14_00-57-32.jpg

Підказка: перший прямокутник - солодощі; другий - круглі предмети; третій - всі предмети зеленого кольору, у четвертому - всі предмети дерев'яні.


Пропонуємо діткам 5 - 7 років виготовити чарівну листівку з паперу. Цю листівку можна подарувати друзям чи рідним, чим зробити їм велику приємність. Завдання запропонувала вихователь Самусенко Л.А.

Обладнання:

  • папір білого,
  • фіолетового,
  • червоного кольорів
  • клей

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/д1.jpg Для початку обводимо долоньку на папері і вирізаємо її. За цим шаблоном малюємо контури долоньки на згині білого паперу. Вирізаємо долоньки з білого паперу.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/д2.jpgРобимо з фіолетового паперу ще один шар з долоньками. За розміром він повинен бути трохи більше. Склеюємо між собою два шари.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/д3.jpgВирізаємо з паперу сердечко і складаємо його гармошкою. Приклеюємо сердечко на долоні

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/д4.pngПрикрашаємо листівочку ніжними весняними квітами. Листівка готова!

Сподіваємося, Ваша листівочка подарує радість тому, кому Ви її подаруєте!


Обговорити з дітками питання толерантності на основі казки Г.Х. Андерсена "Гидке каченя" пропонує діткам 5-7 років вихователь Щипська Л.В.

Кожна людина неповторна. Світ тому і цікавий, що всі люди різні.

Толерантність - це визнання поваги до інших людей, уміння жити разом з іншими людьми.

Чи завжди в житті ми толерантні до людей ? Як виховати у власної дитині ці якості?

Чи означає толерантність терпимість до всього? Чи можна і потрібно терпіти, якщо хтось з діток затіває бійку, ображає інших? Звісно ні!

Найкращих людських якостей вчать нас герої улюблених казок. Пропоную переглянути казку Андерсена "Гидке каченя" і відповісти на запитання:

КАЗКА "ГИДКЕ КАЧЕНЯ"

  • Чи всі герої казки ставилися один до одного як брати?
  • Хто з мешканців пташиного двору користувався найбільшим авторитетом і чому ?
  • Чи повинні герої казки мати однакові права незалежно від свого походження ?
  • Чому мешканці пташиного двору ображали гидке каченя ?


Завдання для дошкільнят на середу, 13 травня.

Шановні батьки! Пропонуємо Вам наступне завдання для профілактики плоскостопості!

Завданя підготувала фізичний інструктор Березенська А.С.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/плос 4.jpg


Цікаву гру « Склади речення» з розвитку мовлення для дітей 5-6 років пропонує вихователь Мостовенко Л.П.

Дорослий пропонує дитині скласти невеликі речення за зразком-схемою.

Наприклад:

Хлопчик подарував дівчинці квітку.

Дівчатка поливали квіти.

/Files/images/distantsyna_osvta/mostovenko/речення.jpg


Вихователь Сахацька Л.В. пропонує діткам 6 років переглянути відеоурок з математики.

Разом з їжачком Жекою дітки зрозуміють як працюють ваги, а також як зважують посилки.Закріплять вміння складати та розв'язувати задачі.
ВЧИМО ЧИСЛА, ЦИФРИ ТА РОЗВ'ЯЗУЄМО ПРИКЛАДИ З ЇЖАЧКОМ ЖЕКОЮ


Завдання для дошкільнят на вівторок, 12 травня.

Шановні наші батьки! Ви знаєте, яким важливим є фізичний розвиток малят. В умовах карантину, дітки не мають повноцінної змоги багато часу проводити на повітрі, відвідувати улюблені заняття фізкультури у садочку чи спортивні секції. Протягом тижня ми пропонуватимемо діткам завдання для профілактики плоскостопості. Вони є простими у виконанні та дуже цікавими, а головне - корисними!

Завдання підготувала фізичний інструктор Березенська А.С.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/пло 3.jpg


Шановні батьки, пропонуємо Вам, разом з дітками 5 - 6 років переглянути навчальний урок з математики. За допомогою нього дітки зможуть закріпити поняття більше - менше.

МАТЕМАТИЧНА ГРА "НЕНАСИТНИЙ КРОКОДИЛЬЧИК"


Для діток 4 -5 років математичні завдання на закріплення понять: більше, менше, порівну пропонує вихователь Швалюк О.О.

1) Чого на малюнку більше: тістечок чи рогаликів? А може, тістечок стільки ж, скільки рогаликів?

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/ло1.jpg

2) Скільки на малюнку рожевих квіток? Синіх? Яких квіток більше?

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/ло2.jpg

3)Чого більше: мотрійок чи зайчиків? Що треба зробити, щоб їх стало порівну?

/Files/images/distantsyna_osvta/shvalyuk/ло3.jpg


Рухливу гру-імітацію «Покажи героя» за інноваційною технологією Л.Б.Фесюковою для діток 3 - 4 років пропонує вихователь Товтін Т.О.

/Files/images/distantsyna_osvta/tovtn/84397192.jpg

Шановні батьки! Пропоную пограти в рухливу гру-імітацію «Покажи героя» на основі казки: «Колобок» .За допомогою цієї гри-імітації ми сприяємо розвитку вмінню дітей за допомогою засобів виразності (інтонація, міміка, жести, характерні рухи, хода) передавати не лише зовнішні риси героїв, а й їхні внутрішні переживання, різні емоційні стани, почуття, ставлення, взаємини між персонажами. Учити самостійно вигадувати новий кінець для казки.

У всіх героїв казки настрій був різний. Давайте спробуємо показати їх настрій, емоції та рухи :

— Показати заклопотану Бабусю, коли випікала Колобка?

— Показати як зрадів Дідусь, коли побачив Колобка?

— Показати зустріч Колобка із Зайчиком (Вовком, Ведмедем, Лисицею)

Як змінювався настрій Колобка протягом казки?

Заспівайте пісеньку Колобка весело, сумно, злякано…

Запитайте дітей чи подобається їм такий кінець казки? Спробуйте його переробити на більш добрий та повчальний, де будуть нові герої та новий кінець (придумати нову казку, використовуючи нові персонажі). Я гадаю, що Колобок буде дуже вдячним вам за те, що його пригоди так гарно закінчилися!

Давайте придумаємо для неї нову назву. Наприклад: «Пригоди Колобка», «Подорож Колобка», «Як Колобок розумним став», «Колобок і Півник», «Повернення Колобка»…


Любі наші, погляньте який малюночок по крапочках вийшов у вихователя Ладняк О.Л. ! Пропонуємо і вам скористатися простенькою ідейкою і створити свій малюночок. Завдання підійде для діток 5 - 7 років.

Обладнання:
  • фломастери
  • паперовий рушничок або проста серветка

/Files/images/distantsyna_osvta/ladnyak/р2.jpg


Завдання для дошкільнят на п'ятницю, 8 травня.

З метою належного вшанування подвигу українського народу у боротьбі за свободу і незалежність Батьківщини в нашій країні - 8 травня визначено Днем пам'яті та примирення.

Як розповісти малюкам про цей день зрозумілими словами радить вихователь Щипська Л.В.

Багато батьків якомога довше оберігають дитину від небезпечних запитань, тем про війну і поки вона маленька вважають, що їй потрібно давати уявлення тільки про приємне. Насправді це не так, важливо не усувати дитину від правди про війну та про День пам’яті і примирення. Дітям потрібно дати правильну настанову ще з дитинства щоб в майбутньому, в дорослому віці, вони робили все можливе аби не було знову світової війни. Як і що розповідати, як це зробити правильно, аби не травмувати дітей? Пропоную декілька порад.

1. Розмовляючи з дитиною дошкільного віку про війну Ви маєте дати їй відчуття безпеки, захищеності. Сказати, наприклад: "Я тебе захищу. Зараз ми цього не допустимо"! Важливий тілесний контакт з дитино – обійміть дитину, візьміть на руки!

2. День пам’яті та примирення та День перемоги символізує не перемогу переможців над переможеними, а є нагадуванням про страшну війну і застереженням, що не можна розв’язувати проблеми збройним шляхом. Війна давно скінчилася і найважливішим її підсумком має бути не перемога, а мир.

3. Українці в цей день доповнюють одяг червоним маком – символом пам’яті. Зробіть разом з дитиною червоні маки з паперу або тканини та розмістіть на одязі на лівій стороні грудей, якомога ближче до серця.

4. Перегляньте старі фотографії в сімейному альбомі, якщо такі є. Розкажіть про родичів, які захищали Батьківщину в ті важкі часи. Поясніть дитині, що ті кого сьогодні називають героями були тоді звичайними молодими людьми.

5. Прочитайте з дітьми вірші, оповідання доступні для їх віку. Важливо пояснити дітям, що війна – це біль, сум, а не радість перемоги.

6. Після завершення карантину відвідайте з дитиною парк Слави, покладіть квіти до вічного вогню.


Музичний керівник Котлярчук О. пропонує дошкільникам 5 - 7 років переглянути відеоурок до Дня пам'яті та примирення: "Ніколи знову". (переходьте за посиланням)

НІКОЛИ ЗНОВУ

Після перегляду уроку запитайте у дітей, як вони розуміють слово МИР, та що треба робити, щоб він завжди панував на нашій землі.


Шановні батьки і діти! 8 травня будемо відзначати « День Пам’яті.» Символом цього дня є червоний мак.Вихователь Білоцерківець Л.В. пропонує виготовити його своїми руками з паперу.Це не складно. А діти запам’ятають цю традицію саме тому,що зроблять мак своїми руками.

Дітки 6 - 7 років зможуть це зробити самостійно, а наші малята за допомогою дорослого.

Крок 1. Візьміть цупкий папір червоного і чорного кольору.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/мак2.pngКрок 2. Виріжте елементи квітів.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/мак 3.pngКрок 3. У кожній пелюстці знизу зробіть надріз.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/мак 4.pngКрок 4. Зробіть серцевинку.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/мак1.jpgКрок 5. Трішки зігніть пелюстки по лінії надрізу, аби вони вийшли загнутими та об’ємними. Змастіть їх клеєм та зафіксуйте по центру серцевинку.

Паперові маки готові! Зі святом.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/Роговська Златочка.jpgПогляньте, яка чудова робота у Роговської Златочки!/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/Гула Анічка.jpgГула Анічка вирішила зробити мак, як чарівну прикрасу для волосся.


Наш маленький творчий хлопчик Осипенко Тимофій, вихованець групи №7 "Віночок" підготував для малят 3 - 4 років майстер - клас по виготовленню листівки для мам: "Квіти для мамочки".

Спробуйте і Ви створити таку легку та креативну у виконанні листівку на подарунок ріднесенькій матусі.

Матеріал:

  • стаканчик з водою,
  • фарби,
  • вушні палички,
  • аркуш паперу.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/osipenko/Осипенко Тимофій1.jpg1) Малюємо стебло та листя

2) Складаємо в купку декілька вушних паличок і вмочаємо до фарби, робимо пелюстки.

/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/osipenko/осипенко тимофій 2.jpg/Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/osipenko/осипенко тимофій 3.jpg

Ось які квіти я подарую матусі. /Files/images/distantsyna_osvta/shemchik/osipenko/осипенко тимофій 4.jpg

Ви зі мною?


Вихователь Щипська Л.В. пропонує дорослим разом з малюками 2- 4 років виготовити цікаву гру з кришечок від пластикових пляшок «Чарівна гусінь».

Для виготовлення гри нам потрібні кришечки з – під йогуртів та пластикових пляшок, простий олівець, фарби, білий картон, пензлик.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г1.png1. Аркуш картону розрізаємо на 4 рівні смужки.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г2.png2. На смужку картону прикладаємо найбільшу кришечку, обводимо її простим олівцем – це буде голова нашої Чарівної гусені.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г3.png3. Поряд прикладаємо і так само обводимо кришечки з – під пластикових пляшок (4 штуки).

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г4.png4. Зафарбовуємо наші кола різними кольорами.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г5.png5. На голівці гусені малюємо ріжки, ротик та оченята.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г6.png6. Так само малюємо гусінь і на інших частинках картону, змінюємо кольори та розміри кришечок.

Ура! У Вас все вийшло - наша Чарівна іграшкова гусінь готова.

Хід гри:

  • Мама чи тато починає прикладати кришечки за кольором, а дитина продовжує.
  • Дитина сортує кришечки за кольором, за розміром самостійно.

/Files/images/distantsyna_osvta/schipska/gusn/г7.png


Вихователь Білоцерківець Л.В. продовжує закріплювати з дітьми 3 - 4 років математичні поняття. Сьогодні відпрацюємо ОДИН - БАГАТО.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/заєць.jpg

Завдання до картинки:
  • Роздивіться картинку.
  • Бачиш зайчик один, а морквинок багато.
  • Хто ще на картинці один?
  • Чого у гусені багато.
  • Скажі зайці- це тварини?
  • В лісі багато( кого?)…(зайців).
  • З морквинкою сидить один (хто?)…(заєць)
  • Порахуй капусту.


Завдання для дошкільнят на четвер, 7 травня.

Вихователь Сахацька Л.В. пропонує дорослим та малятам переглянути казку про День матері. Це добрий та щирий мультфільм, після якого, ми впевнені, малята обов'язково забажають привітати і своїх мам чудовим малюнком, аплікацією чи поробкою.

КАЗКА ПРО ДЕНЬ МАТЕРІ


Шановні батьки та малята! Ми впевнені, що завдання - експеримент, яке підготувала вихователь Самусенко Л.А. буде цікавим для усієї родини. Спробуйте!

Діти обожнюють експерименти: вони цікаві, часто з несподіваним розвитком, дають малечі нові знання і навики.

Експеримент 1. Паперові пуп`янки

Приготуйте кольоровий папір, або ж звичайний офісний, виріжте з паперу квітки з довгими пелюстками. Тоді усі пелюстки треба загнути усередину, щоб вийшов пуп`янок квітки. Приготуйте ємність з водою і запропонуйте дітям покласти приготовані квіточки у воду. За кілька секунд на ваших очах пуп`янки почнуть «розквітати». Справа в тім, що папір втягує воду, від чого він важчає і в місцях згинів стане випростовуватись.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/експеримент.png

Експеримент 2

В продовження теми першого експерименту, можна запропонувати дітям ще один дослід. Для цього приготуйте 5 сірників, яких треба надламати посередині і скласти у формі сніжинки. Тоді на середину фігури капнути декілька крапель води і спостерігати. Сірники помалу стануть утворювати форму зірки. Вся справа в тому, що дерево, як і папір, втягує в себе воду. Дерев`яні сірники починають розширюватись від води і відповідно випрямлятись в місці згину, таким чином кінці сірника прямуватимуть назустріч одне одному, утворюючи зірку.


Надзвичайно цікаву та креативну поробку пропонує діткам виготовити вихователь Білоцерківець Л.В. Шановні тата! До Вас велике прохання допомогти своїм малюкам підготувати подарунок для мами.

Наші мами великі модниці і в них багато прикрас. Давайте зробимо оригінальну підставочку для маминих прикрас. Впевнені, мама буде задоволена!

Необхідне обладнання:

  • палички з - під морозива
  • клей
  • фарба - гуаш різних кольорів.

крок 1 - пофарбувати кожну паличку з - під морозива в колір, який подобається. Дати їм обсохнути.

крок 2 - склеїти палички за зразком.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/підставка.jpg

Надзвичайно гарна підставка для прикрас готова! Сміливо даруйте її мамі та разом обирайте прикраси, які туди прилаштувати!


Любі наші малята, вихователь Білоцерківець Л.В. пропонує Вам пригадати геометричні фігури, з якими ми знайомилися у садочку. Завдання для діток 3 - 4 років.

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/111.jpg

/Files/images/distantsyna_osvta/blotserkvets/222.jpg


Робота над казкою "Ріпка" за інноваційною технологією Л.В.Фесюкової для дітей 3 - 4 років. Підготувала вихователь Товтін Т.О.

Пропоную вам спочатку прочитати казку «Ріпка». Потім нехай дитина розгляне ілюстрації та перекаже казку ( за необхідності за допомогою дорослого).

Бліц-опитування. Запитайте у дитини:

  • Яка пора року у казці? Чому ти так думаєш?
  • Скажи, будь ласка, ріпка це овоч чи фрукт? Де вона росте?
  • Що можна сказати про ріпку? Ріпка яка? (Жовта, кругла, велика, смачна, добра).
  • Якого кольору стигла ріпка? (Ріпка жовтого кольору).
  • Якого кольору листочки у ріпки? (зеленого кольору)
  • Чим ріпа корисна? Які страви з неї можна приготувати?
  • То де ж взялася ріпка в казці? (Дід посадив)
  • Що потрібно ріпці для того, щоб вона виросла велика?
  • Давайте згадаємо героїв казки. Хто перший прийшов по ріпку?
  • Кого покликав дід?
  • А баба?
  • Вони вирвали ріпку втрьох? (Ні)
  • А внучка кого покликала?
  • Як гавкає собачка, коли вона добра? (тихо: гав-гав, гав-гав).
  • Як гавкає собачка, коли вона зла? (голосно: гав-гав, гав-гав)
  • Кого покликала Жучка на допомогу?
  • Киця пухнаста, а ще яка? (Добра, руденька, м'якенька, гладенька, хороша, гарна, лагідна)
  • Як ходять котики?
  • Кого киця кликала на допомогу?
  • Коли прийшла мишка, то ріпку вирвали?
  • Який тобі герой найбільше сподобався?
  • Чи правильно вчинили казкові герої, що допомагали один одному?
  • А чи допомагаєш ти своїм близьким, друзям? Чому?

Приказка: «Без турботи і ріпку не виростиш». Аналізуючи приказку, ми розширюємо кругозір дитини.

З усіма завданнями ви впорались? Я думаю, що так. Молодці!!!


Як формувати позитивне мислення у дітей за допомогою "банки щастя" пояснить практичний психолог Кеба Т.А.

Пропонуємо Вашій увазі чудову методику, розроблену іспанськими психологами. Що треба зробити Для початку вибираєте велику і красиву скляну банку. Вона і буде банкою щастя. Ви можете підписати її за допомогою маркера або приклеїти на неї красиву картинку. Банку треба розмістити на видному місці в будинку. Щодня батьки і діти повинні описати те, що найкраще трапилося з кожним з них протягом дня. Це можуть бути зовсім прості речі, наприклад, добре слово, посмішка або речі значно більші – іспит, який зданий краще, ніж очікувалося.

При написанні записки інформація, що міститься в ній, відкладається в мозку, навіть якщо ми цього і не усвідомлюємо. Записку складають і відправляють в банку. Приблизно через 6 місяців або коли банка буде заповнена, записки виймаються і читаються вголос.

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/банка.jpg

Що дає застосування такої методики
  • Дитина навчиться думати про хороші речі, які трапляються з нею протягом дня.
  • Вона буде цінувати навіть незначні позитивні речі, які можуть бути непоміченими іншими людьми.
  • Дитина зможе відрізняти невеликі проблеми від дійсно істотних.
  • Дитина навчиться бути вдячною.
  • Все це поліпшить спілкування і атмосферу в цілому в сім’ї.


Завдання для дошкільнят на середу, 6 травня.

Хочемо Вам нагадати, що протягом тижня ми пропонуємо усім підготуватися до Всесвітнього Дня Матері.

Вихователь Вернигора В.В. пропонує діткам 4-5 років переглянути відео казку «Як курчатко маму шукало».

Після перегляду задайте діткам запитання, запропоновані вихователем.
ЯК КУРЧАТКО МАМУ ШУКАЛО
  • Як з'явилося курчатко?
  • Хто перший його побачив?
  • Яку маму шукало курчатко?
  • Кого зустріло в пошуках мами?
  • Хто визволив курча з біди?

    А яка Ваша мама розкажіть, намалюйте портрет.


Виготовити намисто з різних видів макарон, в подарунок мамі, діткам від 3х років пропонує вихователь Самусенко Л.А.

Переконані, що завдання буде цікавим не лише дівчаткам, а й хлопчикам.

Для намиста знадобиться:

  • шнурок
  • макарони різних видів
  • фарби - гуаш
  • гарний настрій

Макарони різних форм потрібно пофарбувати в цікаві та яскраві кольори, а вже потім створювати з них шедеври для мами. Пропонуємо Вам зображення для зразка, але шедеври діток можуть мати будь - який вигляд. Адже наші дітки дуже творчі та кожен має своє індивідуальне бачення.

/Files/images/distantsyna_osvta/lesya/намисто.jpg


Вихователь Чугунова О.М. пропонує Вам обговорити з дітьми зміст казочки: "Добре з мамою"

***

Одного дня на бабусиному подвір'ї гордо походжала мама-квочка, а довкола весело метушилися маленькі курчатка. Ось мама-квочка заквоктала, зібрала всіх своїх діток і повела до годівниці. Наївшись там смачного пшона, курчата задрімали. Аж раптом маленьке пустотливе курчатко, скориставшись тим, що маму зморив післяобідній сон, стрибнуло у густу високу траву, пролізло крізь бур'яни і опинилося на грядці. Знайшло там черв'ячка, поласувало ним. А що ж далі? Що робити? Куди йти? Раптом з густого бур'яну вийшов великий сірий кіт... Котик і не думав полювати на курча - він був ситий. Проте маленьке курчатко дуже злякалося і чимдуж побігло до мами-квочки, яка вже схвильовано шукала свого синочка
"Ось де ти, мандрівнику! Я так хвилювалася! Я ж скільки разів говорила: не можна відходити далеко від мами. Так багато небезпеки навколо! Котик може вхопити тебе гострими кігтями або попадешся на сніданок хижому птаху", — квоктала квочка. Потім вона стала повчати всіх своїх курчат: "Поки ви ще маленькі, ніколи не відходьте далеко від мене. Я можу захистити вас від небезпеки, заховати від дощу, вітру, ворога. Зі мною вам завжди буде тепло і затишно".А маленьке пустотливе курчатко розповіло братикам і сестричкам про свою пригоду і сказало: "Слухайтесь маму, вона навчає нас тільки добра. Я от не послухався і ледь не потрапив у котячі лапи". Всі курчатка зрозуміли, що маму потрібно слухатися завжди. Бо вона найбільш за всіх любить своїх діток.

Бесіда за змістом казки:

  • Чого навчає діток мама?
  • Чи є серед діточок такі ж неслухняні, як маленьке курчатко?
  • Які найкращі слова можна сказати про маму?
  • За що ви любите маму?


Цікаве та корисне завдання для підвищення самооцінки дитини пропонує практичний психолог Кеба Т.А.

/Files/images/distantsyna_osvta/keba/зірка.jpg

Ця гра на підвищення самооцінки хоча і спрямована на допомогу дитині, але призначена, скоріше, для дорослих. Саме вони повинні підкріпити самооцінку дитини, показати їй самій все краще, що в ній є.

Інструкція для батьків. Створіть у вашій квартирі невеликий стенд, присвячений дитині. Обговоріть час його використання, припустимо тиждень або два. На цей період ваша дитина стане “зіркою вашої квартири”, так як всі інші члени сім’ї будуть стежити за її успіхами, відзначати її позитивні сторони. У центрі стенду помістіть фотографію дитини. Поруч приклейте пелюстки, на яких будете робити записи (можна виготовити і варіант простіше, він більше сподобається учням середнього шкільного віку – у вигляді паркану, на якому всі пишуть що хочуть і в будь-якому його місці).

Протягом зазначеного часу на цьому стенді повинні з’являтися написи, зроблені членами сім’ї , які стосуються як постійних характеристик дитини, які вони цінують, так і тих її досягнень і добрих справ, які вони помітили за поточний день. При бажанні дитина і сама може додати замітку про себе.

Примітка 1. Якщо дітей у вашій родині кілька, то, звичайно, потрібно створити такий же “зірковий” стенд і для інших, але використовувати їх потрібно по черзі – “зірка вашої квартири” повинна відчувати свою винятковість і унікальність протягом відведеного їй часу, отримати сповна обсяг уваги близьких, хоча б у грі не розділяючи його з братами і сестрами. Після закінчення терміну дії стенду його віддають на пам’ять самій дитині, а та, якщо хоче, може розмістити його у себе в кімнаті.

Примітка 2. Номер має співпадати з номер реальної квартири.


Учитель - логопед Поліщук Т.В. пропонує діткам 4 - 6 років логічну вправу: "Продовж ряд"

В кожному рядочку намальовані два види метеликів. Запропонуйте дитині з квадратів, що зображені внизу аркуша подумати, та обрати того метелика, який підходить саме в цей рядок.

/Files/images/distantsyna_osvta/polschuk/логіка.jpg

Сподіваємось, із завданням Ви впорались! Ви молодці!


Музичний керівник Котлярчук О. пропонує діткам закріпити свої знання про музичні інструменти.

Запропонуйте діткам переглянути відео зі звучанням та назвами музичних інструментів. Після цього пропонуйте діткам прослухати лише звучання та самостійно впізнати, який інструмент грає.
МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Кiлькiсть переглядiв: 261

Коментарi