Вихователі:

Єріна Валерія Володимирівна

Сахацька Людмила Василівна

Помічник вихователя

Войтко Галина Іванівна

Розклад організованої діяльності дітей та дорослих

П 1
2
Образотворча діяльність (а, л)
Музична діяльність 9.50-10.10
ІІ п.д. педтехнологія
В 1
2
3
Математична діяльність Рухова діяльність 9.30-9.55
Соціокультурна діяльність
ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність
С 1
2
Мовленнєва діяльність Образотворча діяльність (м)
Рухова діяльність (в)
ІІ п.д.літературна, театралізована д-ть
Ч 1
2
Природнича діяльність Музична діяльність 9.50-10.10
ІІ п.д. розваги
П 1
2
Мовленнєва діяльність Рухова діяльність 10.00-10.25

Орієнтовний розпорядок дня

Процеси Орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7.30 - 7.55
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8.05 - 8.12
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через власний вхід 8.12 - 8.17
Проведення гігієнічних процедур 8.17 - 8.25
Підготовка до сніданку, сніданок 8.25 - 8.50
Ігри, підготовка до організованої діяльності 8.50 - 9.00
Організована діяльність дітей та дорослого 9.00 - 10.05
Підготовка до прогулянки, вихід через власний вхід 10.05 - 10.17
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури 10.17 - 12.10
Повернення з прогулянки через власний вхід 12.10 - 12.20
Проведення гігієнічних процедур 12.20 - 12.30
Підготовка до обіду, обід 12.30 - 12.40
Проведення гігієнічних процедур 12.40 - 12.50
Підготовка до сну, сон 12.50 - 15.00
Поступовий ( у міру пробудження дітей) підйом, гігієнічні процедури, загартовувальні заходи, розваги, ігри 15.00 - 15.30
Підготовка до вечері, вечеря 15.30 - 15.50
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через власний вхід 15.50 - 16.07
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 16.07 - 17.30
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17.30 - 18.00

/Files/images/4/2020_2021/12.jpg


Все велике складається з маленького,от і наші діти за допомогою мікроскопа досліджували предмети,відкриваючи нові сторони звичних предметів

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-20-900.jpg

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-19-957.jpg /Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-20-109.jpg

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-20-440.jpg

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-19-637.jpg /Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-19-793.jpg

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-12-20-580.jpg


Дітки прийняли участь у челендж і "Моя ялиночка"

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-10-10-883.jpg /Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-10-12-142.jpg

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-10-31-562.jpg /Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-10-32-640.jpg

/Files/images/4/19012022/изображение_viber_2022-01-19_09-10-33-883.jpg


Зимонька до нас прийшла,

Сніг пухнастий принесла!

/Files/images/4/2021/10.jpg

Заняття з малювання "Новорічна ялинка" з використанням нетрадиційних технік малювання сіллю та пальчиками.

/Files/images/4/2021/image_6483441 (1).JPG

/Files/images/4/2021/image_6483441.JPG

Дослідницька діяльність: "Матеріал для будиночка"

/Files/images/4/2021/6.jpg /Files/images/4/2021/7.jpg

Інновація з пісочної анімації "Новорічна іграшка"

/Files/images/4/2021/1.jpg /Files/images/4/2021/3.jpg /Files/images/4/2021/4.jpg /Files/images/4/2021/5.jpg /Files/images/4/2021/2.jpg


Ти сьогодні швидше спать лягай,

Бо приїде в гості Миколай.

Бачиш, перша зіронька горить —

То вже Миколай до нас спішить.

В нього коні білі, наче сніг,

Борода сивенька аж до ніг,

У сріблясті саночки сіда,

І за вітром в'ється борода.

Миколай про діток знає все,

Подарунки кожному несе,

Має для дитячих подушок

Подарунків повно — аж мішок!

А щоб Святий Миколай знав,які подаруночки принести діти групи 4 "Сонечко" вирішили написати йому листа

/Files/images/4/svyatiy_mikolay/изображение_viber_2021-12-17_09-31-23-400.jpg /Files/images/4/svyatiy_mikolay/изображение_viber_2021-12-17_09-31-23-564.jpg /Files/images/4/svyatiy_mikolay/изображение_viber_2021-12-17_09-31-23-228.jpg


Ігри з водою - це одна з найулюбленіших дитячих забав. Вода розвиває різні рецептори, заспокоює, дарує позитивні емоції. Під час гри "Маленькі рибалки" діти за допомогою вудочки з магнітом виловлюють предмети що плавають і тонуть.Можуть змагатися хто більше виловить предметів.

/Files/images/4/2021/изображение_viber_2021-11-29_10-06-01-170.jpg /Files/images/4/2021/изображение_viber_2021-11-29_10-06-15-780.jpg


До Міжнародного дня вишиванки

Вишиванка - символ України,

Кожної великої родини.

Нашої історії та мови,

Залюбки вдягаєм її знову.

/Files/images/4/2020_2021/IMG_20210520_092113.jpg

/Files/images/4/2020_2021/IMG-ddea3a5e866e7cb33d732da36eb2fa5e-V.jpg

/Files/images/4/2020_2021/IMG_20210520_095711.jpg

/Files/images/4/2020_2021/IMG_20210520_170117.jpg

Справ чимало на городі

Мета: формувати уявлення про трудову діяльність у весняну пору року. Збагачувати знання про різні види рослин та місце їх зростання ( вирощування). Ознайомити з інвентарем татрудовими діями з ним.Виховувати почуття поваги до праці, бажання брати участь у праці на городі.

/Files/images/4/2020_2021/gorod/ибзображение_viber_2021-05-24_13-37-26.jpg

/Files/images/4/2020_2021/gorod/изображение_viber_2021-05- 24_13-37-26.jpg

/Files/images/4/2020_2021/gorod/изображение_viber_2021-05-24_13-37-26.jpg

/Files/images/4/2020_2021/gorod/изображение_viber_2021-05-24_1т3-37-26.jpg

Весняні квіти

Визирнув підсніжник під вікном у мене,

Голівонька біла, листячко зелене.

Холодно повсюди, ще сніги біліють...

Квіточки тендітні ніжно серце гріють.

/Files/images/4/2020_2021/IMG_20210505_133444.jpg

/Files/images/4/2020_2021/s2.jpg

/Files/images/4/2020_2021/s1.jpg

Ігри з кінетичним піском

/Files/images/4/2020_2021/IMG_20201208_171736_1.jpg /Files/images/4/2020_2021/IMG_20201208_172802_1.jpg

Останнім часом ми часто говоримо і чуємо про інноваційні технології в роботі з дошкільнятами. Державний освітній стандарт дошкільної освіти спонукає педагогів дитячих садків шукати нові, цікаві методи і технології в своїй роботі. Одна з таких технологій це пісочна терапія. Пісок - це універсальний засіб для творчості і терапії, який, так само, розвиває пізнавальну діяльність дітей і сенсорне сприйняття. Заняття з кінетичним піском формують впевненість в собі, сприяють ефективній адаптації в новому колективі, в новій життєвій ситуації. За допомогою пісочних ігор можна коректувати поведінку дитини, його емоційно - особистісні якості.

Ігри з таким піском можна використовувати як частину розвиваючого заняття або як повне заняття. Заняття повинно проходити в доброзичливій, творчій атмосфері. Дитині необхідно створити простір для його самовираження, не встановлювати жорстких рамок і правил, щоб дошкільник міг висловити свої думки вголос, не боячись критики. Структуру заняття необхідно адаптувати під інтереси самої дитини. Освітню діяльність слід вибудовувати з використанням ігор та ігрових вправ, спрямованих на розвиток творчих здібностей, активності і самостійності в образотворчій діяльності. Таким чином, ігри з кінетичним піском для дітей корисні. Граючи з кінетичним піском, дитина розвиває свою фантазію, уяву, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук, мова, комунікативні навички, посидючість, вміння розрізняти кольори, фігури. На початку роботи ми сформулювали правила роботи з піском…

Тут не можна кусатися, битися

І в очі піском кидатись!

Країн чужих не розоряти!

Пісок - мирна країна.

Можна будувати і чудити,

Можна багато творити:

Гори, ріки і моря,

Щоб життя навколо було

Діти, зрозуміли мене?

А в завершенні роботи згадали правило - «Після гри з піском - помий руки!»

Ігри з піском

/Files/images/4/2020_2021/IMG_20210316_155759.jpg /Files/images/4/2020_2021/IMG_20210316_155943_1.jpg

«Здрастуй, пісок»

Мета: Знайомство з властивостями кінетичного піску, порівняння зі звичайним піском.

Хід гри: Пісок не сухий і не мокрий, а як ніби живий, він рухається. Давайте ми з ним привітаємося і познайомимося. Опустіть руки на піднос, стисніть пісок в кулачках, розтисніть кулачки, знову стисніть, розтисніть. Поспостерігайте, як пісок випливає з долоньки як струмочок. Переверніть руки тильною стороною, покладіть на пісок погладьте його. Що ви відчуваєте? Цей пісок такий же, як і в пісочниці? А чим відрізняється?

«Ми - кондитери»

Мета: Продовжувати знайомити з властивостями кінетичного піску - тримати форму; вчити дитину володіти ножем.

Мета гри: Для цієї гри ми використовуємо формочки для випічки тістечок, формочки для печива і прості формочки для піску. Завдяки тому, що пісок відмінно тримає форму, виходять справжні кондитерські шедеври. Вироби, які получають акуратно і без осипання ріжуться пластиковим ножем на рівні частини: «Почастуй тортиком ляльок».

«Хованки»

Мета: Розвиток свідомого почуття дитини і дрібної моторики рук; розвиток зосередженості.

Хід гри: Діти дуже люблять шукати заховані предмети. Для цієї гри дорослий ховає в кінетичному піску будь-які фігурки, ґудзики, маленькі іграшки. Дитина повинна знайти певну іграшку, знайти всі заховані іграшки, знайти певну кількість захованих іграшок. Наприклад, для теми «Тварини» завдання може бути таким: знайти 5 диких тварин і 5 домашніх.

«Вгадай-но»

Мета: Продовжувати знайомити з властивостями кінетичного піску - тримати форму; розвиток уважності; закріплювати уявлення про властивості кінетичного піску - залишати відбитки.

Хід гри: На вирівняному піску будь-якими предметами залишити відбитки, це можуть бути овочі, фрукти, машинки і т. д. Завдяки властивості піску тримати форму, будь-який предмет залишає добре помітний слід і вгадати, що це за предмети не складе для дитини праці. Після того, як дитина вгадав, можна помінятися з ним ролями, вона - залишить відбиток, а дорослий - вгадає.

«Постаті»

Мета: Вивчення геометричних фігур; продовжувати закріплювати уявлення про властивості кінетичного піску - залишати відбитки і тримати форму.

Хід гри: Для цієї гри ми використовуємо штампи геометричних фігур, з їх допомогою знайомство і закріплення фігур проходить цікавіше і більш захоплююче. Так само за допомогою відбитків на піску дитина, використовуючи геометричні фігури, може скласти зображення тварини, машини, будинки і т. д. Геометричні фігури можна не тільки віддрукувати, але і зліпити, наприклад, за допомогою фігурок з сортера. Ускладните завдання, запропонувавши дитині не просто виліплює фігури, але і зіставляти їх з зображеннями. Для цього ми використовуємо будь-які картки із зображенням геометричних фігур.

«Хто вище»

Мета: Знайомити з властивостями кінетичного піску - тримати форму; розвиток зосередженості, концентрації уваги, акуратності.

Хід гри: Форми, зроблені з кінетичного піску дуже міцні, але як тільки тиск зверху досягає певного граничного ваги - будова руйнується. Дану властивість можна використовувати для гри, завдання якої - побудувати вежу якомога вище.

«Малювання на піску»

Це всім знайома гра - паличкою малюємо на кінетичному піску. Малюнки можуть імпровізацією дитини, так і на розсуд дорослого: намалювати фігуру, літеру, провести хвилясту лінію, з'єднати дві фігури і т. д.

«Наші долоньки»

Мета: Продовжувати закріплювати уявлення про властивості зберігати відбитки; формування не стандартного творчого мислення.

Хід гри: На кінетичному піску дитина робить відбитки своїх долоньок, по показу дорослого або самостійно прикрашає їх камінчиками, квіточками і т. д.

«Більше - менше»

Мета: Показати дитині наочно співвідношення - більше - менше.

Хід гри: Для цієї гри ми використовуємо стаканчики різного діаметру. У відбитку більшого по діаметру стаканчика поміщається відбиток або відбитки стаканчиків, менших за діаметром. Дитина наочно бачить різницю в цих поняттях і навчається граючись.

«Кнопочки»

Мета: Закріплювати уявлення про властивості кінетичного піску - тримати форму; розвиток зосередженості, концентрації уваги, акуратності.

Хід гри: На піску за допомогою відбитків конструктора Lego Duplo, роблю клавіатуру. Дитина з радістю натискає на кожну кнопочку, вдавлюючи її.

«Трафарети»

Мета: Продовжувати закріплювати уявлення про властивості кінетичного піску - зберігати форму відбитка; вчити користуватися трафаретами.

Хід гри: Запропонувати дитині за допомогою трафарету, залишити відбитки за допомогою трафарету, визначеного транспортного засобу. За допомогою тематичних трафаретів, можна закріплювати не тільки тему «Транспорт», але будь-які інші теми.

«Хусточки»

Мета: Продовжувати закріплювати уявлення про властивості кінетичного піску - зберігати відбитки; розвивати вміння розподіляти малюнок в куточках і в центрі квадрата, прямокутника, сприяти активізації творчої активності.

Хід гри: Запропонувати дитині прикрасити хустинку для ляльки, для прикладу показавши, як прикрасив сам дорослий. Прикрашати хустинку можна за допомогою печаток, стек, паличок. Дорослий повинен звертати увагу на розташування візерунків.

«Чарівні відбитки на піску»

Це що за відбитки?

Тут гуляли чиїсь п'яти.

Маленькі, милі,

Дуже пустотливі.

Хід гри: Педагог і малюк залишають відбитки своїх рук на кінетичному піску, а потім домальовують їх або доповнюють камінчиками, щоб вийшли веселі мордочки, рибки, восьминоги, пташки і т, д. Просте перебирання і пересипання піску з рук в руку навіть дорослому приносить задоволення, дітям тим більше. Це дійсно діє заворожуюче, коли сидиш, перебираєш-пересипаєш пісочок з руки в руку і спостерігаєш, як він струмує, просочуючись крізь пальці.

Пасочки і формочки: З кінетичного піску пасочки ліпляться не так, як з «вуличним» піском. Якщо вуличний пісок потрібно набрати в формочку -утрамбовать і швидко перевертати, то тут все набагато простіше - набраний пісочок не потрібно утрамбовувати, досить лише акуратно засипати форму і перевернути.

«Парканчики»

Хід гри: Дитина руками руками ліпить парканчики по колу. За таким парканом можна заховати (дитина придумує подальший сюжет, що може статися) і реалізує свій сюжет самостійно.

Сенсорна коробка

За допомогою кінетичного піску можна обладнати безліч цікавих сенсорних коробок - наприклад, посадити город, побудувати ферму і заселити її тваринами, створити акваріум, все залежить лише від вашої фантазії.

«Намиста для мами»

Бусинку за бусинкою зберу на нитку.

Мій подарунок маленький викличе посмішку.

Мамі він сподобається, і вона у відповідь

Скаже, що красивіше бус на світі немає!

За допомогою дрібних кольорових камінчик, черепашок, квасолі дитина викладає послідовно намистинки на піску.

«Зроби те ж саме»

Дитина повторює малюнок або дію, пропоновані педагогом;

"Чарівні перетворення"

Не менш цікаво поєднувати кілька видів кольорового піску і при цьому отримувати дивовижні поєднання, які у вигляді незвичайних образів активно включаються в гру.

Гра "Кольорові острова" (групова)

Дітям пропонується взяти пісок будь-якого кольору і на поверхні столу створити з його допомогою - острова, при цьому додатково можна використовувати мініатюрні фігурки. Потім діти відправляються подорожувати по островам один одного, розповідаючи про них.\

«Викладання візерунка на піску»

(Візерунок може придумати сама дитина або викласти за зразком);

Розрізання

З піску формуємо ковбаску або можна просто викласти з форми шматочок торта, який пропонуємо малюкові розрізати за допомогою ножа (у нас пластмасовий ніж для пластиліну). Після того, як малюк розріже шматочок - порахуйте кількість шматочків, які вийшли.

«Гірка»

Формуємо з кінетичного піску гору, на якій робимо неширокі «доріжки» для маленьких м'ячиків. Після чого можна скачувати невеликі кульки по цих спусків.

"Мапа скарбів".

Ця гра допоможе дитині освоїти таку непросту справу, як малювання карт-схем, також вона сприяє розвитку просторового мислення і уяви. Спочатку вихователь спільно з дитиною малює карту-схему, де умовно позначені будинки, дерева, річки, дороги тощо. Далі дитина самостійно будує пісочну композицію, використовуючи намальовану карту. Коли все буде побудовано, малюк відвертається, а дорослий ховає іграшки в різних місцях пісочної композиції і на карті відзначає хрестиками місця з «скарбами». На завершення гри дитина шукає предмети в кінетичному піску, використовуючи карту. Можливий варіант гри, де дитина малює карту і ховає «скарби», а дорослих їх шукає. Дуже добре на піску проходить інсценування казок. Казки вибираються за віком і інтересу дитини. Як правило, використовуються наступні твори: «Ріпка»; "Курочка Ряба"; «Зайчикова хатинка»

Вільні гри

Дитина сама придумує сюжет для своєї гри. Ці невигадливі ігри - вправи володіють колосальним значенням для розвитку творчої уяви. На піску кожна обрана фігурка втілює будь-якої персонаж, який може взаємодіяти з іншими героями. Дитина сам придумує, про що вони говорять або що роблять; іноді він може запросити психолога приєднатися до гри і виступати від імені будь-якого персонажа. У всіх цих випадках дитина відчуває себе господарем свого маленького світу і є режисером драми, яка розігрується на пісочному аркуші. Те, що перш таїлося в глибині дитячої душі, виходить на світло; персонажі гри приходять в рух, висловлюючи найбільш актуальні для дитини почуття і думки. Шляхом побудови "свого світу" в пісочниці дитина реалізує свої творчі здібності, відображає свій внутрішній світ, свої переживання та емоції.

Рецепт для виготовлення кінетичного піску в домашніх умовах

Беремо 3 склянки піску із зоомагазину, такий пісок світлий, дрібний, і чистий. Всипаємо в нього 2 склянки крохмалю. Додаємо 1 склянку води і все це ретельно перемішуємо.

Вірші і казки на піску

Казка «Сонечко»

Нам знадобляться: Два таза - один з мокрим піском, інший з сухим, паличка або гілочка, пісочний формочки тварин і невеликі іграшки овочів і ягід.

Вихователь: Давай ми будемо розповідати казку на піску.

Жив-був хлопчик ... Він прокинувся і пішов гуляти. Давай походимо пальчиками по пісочку. Ходив, ходив хлопчик і вийшов на галявину. Стукаємо долоньками по піску, утрамбовуємо його, створюючи рівну поверхню - галявинку. Побачив хлопчик сонечко.(Дорослий пропонує дитині зробити сонечко. Кладе долоню дитини на пісок, повертає її по колу, залишаючи відбиток. Дитина повертається слідом за долонькою. Вийшло сонечко)

-Вранці сонечко прокинулося,

І діткам усміхнулося.

Вихователь: Давай візьмемо паличку і намалюємо оченята сонечку, ніс, рот-посмішку. Добре сонечко. Сонечко тільки прокинулося, ще не дуже жарко, і промінчики у сонечка короткі, маленькі. Давай погладимо промінчики пальчиками. Дитина торкається пальчиками до промінчиками. Сонечко пригріває сильніше, і промінчики ростуть, стають довгими, великими. Дорослий пропонує дитині взяти паличку і намалювати поруч з маленькими промінчиками великі, довгі, продовжуючи маленький промінчик.

Вихователь: Давай погладимо пальчиком довгі промінчики. До привітному сонечку прилетіли пташки. (Дорослий пропонує дитині розгладити сонечко і зробити пташок. Він з'єднує зап'ястя рук дитини, а кисті розводить в сторони, імітуючи крила. Пташки літають, крилами махають, радіють. Піднімаючи і опускаючи кисті рук дитини, дорослий зображує політ птахів)

- Пташки полетіли. Погладимо пісочок. На галявину прискакали зайчики (Дорослий пропонує дитині показати на сухому піску, як скачуть зайчики: кінчики пальців стрибають по пісочку. Потім дитина бере пластмасову формочку зайчика і ліпить 2-3 зайчиків. Дорослий допомагає дитині, пояснюючи, як правильно покласти пісочок в формочку, постукати по ній, видаляючи зайвий пісок і перевернути, щоб вийшов зайчик. Уточнює, що зайчиків багато)

-Потім на галявину прийшов ведмідь. По черзі, опускаючи ребра долонь в сухий пісок, дорослий показує дитині, як ходить ведмідь. Допомагає повторити рухи. Бере формочку ведмедя і пропонує дитині викласти ведмедя на мокрому піску. (Дорослий розповідає, що ведмідь один, а зайчиків багато. Пропонує пригостити зайчиків)

Вихователь: Візьми стільки морквин, щоб всім зайчикам вистачило. Зайчиків багато і морквин багато. Давай порахуємо, скільки морквин і скільки зайчиків.

- Дивись, ось ягідка. Давай почастуємо ведмедя ягідкою. Він один, тому і ягідка одна. Відпочили на галявинці зайчики і ведмідь, погрілись на сонечку і пішли додому, не забувши сказати: «Спасибі за частування». Давай їм помахаємо рукою і розгладити пісочок.

Кiлькiсть переглядiв: 1004

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.