• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Літній оздоровчий період
Оздоровлення наших малят

У літній оздоровчий період колектив ДНЗ №22 «Ластівка» максимально використовує природні ресурси для зміцнення фізичного, психічного й соціального здоров’я. Допомагають у цьому щоденні повітряні, сонячні, водні ванни; миття та обливання ніг, гігієнічна гімнастика після сну, полоскання ротової порожнини та інші заходи. А результат щоденної роботи -зміцнілі, витривалі, здорові й сповнені позитивних емоцій вихованці.

/Files/images/ozdorovlennya/IMG_7252.JPG

/Files/images/ozdorovlennya/IMG_7304.JPG

/Files/images/ozdorovlennya/DSCN2941.jpg

/Files/images/ozdorovlennya/DSCN2945.jpg

/Files/images/ozdorovlennya/2013-10-11 10.24.59.jpg

/Files/images/ozdorovlennya/DSCN2948.jpg

/Files/images/ozdorovlennya/DSC00471.JPG

/Files/images/літо.jpg

Оздоровлення дітей у дошкільному закладі влітку

За останні роки, як свідчить статистика, загальний стан здоров"я дітей погіршився: збільшилася кількість дітей дошкільного віку з хронічними захворюваннями, хворобами дихальної, ендокринної систем, опорно-рухового апарату, органів травлення. Тому питання оздоровчої роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі є дуже актуальне.
Улітку роботу з дітьми в дошкільному навчальному закладі прийнято називати оздоровчою. Цим визначають її основну мету і завдання. Успіх оздоровчої роботи визначається перш за все тим, наскільки своєчасно і професійно підготувався до неї колектив дошкільного навчального закладу. Організовуючи оздоровчу роботу, слід консолідувати дії педагогічних та медичних працівників задля досягнення єдиної мети – зміцнення здоров’я дітей.
Під час організації оздоровчо-виховної роботи з дітьми педагогічні працівники та медичний персонал нашого дошкільного навчального закладу дотримуються трьох принципів, а саме:
· Комплексність оздоровчо-виховних заходів;
· Системність і послідовність в оздоровленні дітей протягом визначеного періоду;
· Наступність у роботі медичних та педагогічних працівників щодо оздоровлення дітей і контролю за станом їхнього здоров’я.
Важливою складовою цього процесу також є просвітницька робота з батьками, оскільки вони мають знати основні режимні моменти, до яких дитина звикла під час відвідування дошкільного навчального закладу, і дотримуватися їх у дома. Під час підготовки до оздоровчого періоду з’ясовуємо, хто з вихованців проведе все літо чи частину його разом зі своїми батьками і не буде тимчасово відвідувати дошкільний навчальний заклад. Батькам таких дітей надаємо консультацію щодо способів загартування дошкільника протягом оздоровчого періоду.

Загартування дошкільників в оздоровчий період

Спосіб загартування

Особливості проведення

Відповідальні

Повітряні ванни

Під час прогулянки за температури повітря не нижче +180С тривалістю до 30 хв. На дітях мають бути панамки і одяг з натуральних тканин

Медична сестра, вихователі

Шляхом провітрювання приміщення без протягів тривалістю до 10 хв., під час якого діти легко одягнені

Денний сон з відкритими фрамугами

Сонячні ванни

Із дозволу лікаря, дозовано, з 9:00 до 12:00 та після 16:00, спочатку тривалістю 3-4 хв., потім – до 15 хв. одноразово та 40 хв. протягом дня

Медична сестра, вихователі

Водні процедури

Щоденне прохолодне вмивання, миття рук, шиї за початкової температури +320С, потім – кожні 3 дні температуру знижують на 10С до +220С

Медична сестра, вихователі

Обливання ніг після сну за початкової температури +360С, доводячи поступово до +240С, після чого ноги розтирають рушником – масаж шкіри

Конрасні ванни для ніг протягом 3 хв. за температури +360С та +220С, потім – за температури +400С і до +180С

Ходіння по воді за температури +220С

Купання в плес кальному басейні за температури повітря вище +260С, а води - +240…+260С

Ходіння босоніж

Ходіння по траві, м’якій землі, піску, гладеньким камінцям для профілактики плоскостопості та розвитку тактильних відчуттів

Медична сестра, вихователі

Ходіння «Доріжкою здоров’я»

Ходіння босоніж щоденно по мішечках з природними наповнювачами (сіль, пісок, квасоля, каштани, горох, гречка) для профілактики плоскостопості та розвитку тактильних відчуттів

Медична сестра, вихователі

Санація повітря сольовою лампою. Іонізація

Щоденно, за графіком у групових приміщеннях дошкільного навчального закладу

Медична сестра, вихователі

Рухова активність на свіжому повітрі

Рухові паузи, комплекси вправ ранкової гімнастики та гімнастики пробудження щодня в добре провітреному приміщенні або на майданчиках з використанням додаткового обладнання

Медична сестра, вихователі

Оздоровчий біг

Щоденно під час ранкової гімнастики з дітьми старшого дошкільного віку протягом 3-4 хв.

Медична сестра, вихователі

Кiлькiсть переглядiв: 547

Коментарi